Tijdelijk €25 aanbetaling

Bij Jef

9.8FenomenaalScore uit 17 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bij Jef voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Bij Jef

• 10Dirk Cornelis31-10-2021

Verbluffend en. Erblijdend

Top vriendelijk ontvangst. Geraffineerde en Zeer lekkere keuken . Complimenten aan gastvrouw vior haar lekkere wijnen en goed organisatie en aan de chef voor deze culinaire reis. Zeker 2 sterren waardig!

• 10Nathalie14-01-2018

Fantastisch!

Net terug van een weekendarrangement bij 'Bij Jef'. We hebben genoten van het heerlijke eten met bijpassend wijn- en theearrangement, het heerlijke ontbijt en bovenal de ontzettende gastvrijheid. Onze kamer was ook zeer luxe met een groot bad en dubbele regendouche. Een weekend helemaal genieten en in de watten gelegd worden, echt een aanrader!

• 10Marije Groen16-09-2016

Aanrader!!

Bij Jef is een ervaring die bijzonder is, alles klopt! Jef, Nadine en al hun personeel doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Nog nooit zo heerlijk gegeten met prachtige bijpassende wijnen. Trakteer jezelf en ga een heerlijk weekendje naar Texel Bij Jef!

• 10Maureen19-07-2014

FANTASTISCH

Wat een belevenis. Wij hebben hier 2 nachten met een groep vrienden gelogeerd inclusief 2x een diner. Geweldig, geweldig. Het eten (ongelofelijk, wat een smaakbelevingen), het personeel (niets was hen te veel), de kamers (zeer schoon) etc. Ook het ontbijt (6-gangen en alles super vers!!) is niet te versmaden. Zelden zulke lieve mensen in de horeca tegen gekomen. En Jef kan niet alleen ontzettend goed koken, maar is ook nog eens een heel hartelijk persoon. Evenals zijn mooie vrouw Nadine, bijzonder goede en hartelijke gastvrouw. Het hele weekend werden we in de watten gelegd en hebben wij erg genoten. Een aanrader voor iedereen, die iets speciaals wil. Wij komen zeker nog eens terug!!!

• 9Bernardine20-04-2012

Fantastische belevenis

Hotel/restaurant "bij Jef" is een belevenis op culinair gebied. Fantastisch eten en drinken(wijn!), zelfs een ontbijt in meerdere gangen. Ontvangst door Nadine en Jef zeer hartelijk, personeel attent. Uitzicht vanuit de kamer/bed is schitterend, platte tv en muziek installatie een bad en twee grote regen-douches, alles top voor elkaar(gerenoveerd in 2011) . Kamers zeer schoon en worden dagelijks schoongemaakt. Voor kinderen niet veel te beleven, Den Hoorn is een saai dorp. Het is niet goedkoop maar realiseer dat het 1 Michelinster heeft en dat proef en beleef je.

• 9Wouter12-04-2012

Culinair Genieten!

Wat een heerlijke plek om te verblijven en te genieten van Texel. Als je culinair wilt genieten, dan moet je hier zijn geweest. Het ontbijt is een waar feest! De kamers zijn compleet, met een heerlijke dubbele douche!

• 8Sonja en Johan12-06-2011

heerlijk !

We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De service was helemaal perfect. Kamers erg mooi en zeer schoon. Ontbijt niet super uitgebreid maar wel heerlijke verse produkten. Missen alleen airco op de kamers. Op het terras kun je heerlijk loungen onder het genot van een lekker hapje en drankje.

• 8Patski22-06-2010

Echte culinaire verwennerij

Het was even zoeken in Den hoorn maar uiteindelijk gevonden. De kamers waren nieuw toen wij hier waren en waren prima in orde. Platte Tv en DVD waren aanwezig net als een koelkastje en minibar. Enig minpuntje was dat de kamer via een trap buitenom bereikt moest worden. De service en het eten was echt fantastisch. Niet voor niets heeft dit restaurant een Michelinster. Echt de moeite waard. Het dorpje Den Hoorn is klein maar wel heel sfeervol. Den Burg is de winkelstad en De Koog is de badplaats op Texel. Op de boot naar Texel overvalt je al echt het vakantiegevoel.

• 7Udo Rijlaarsdam & Marina Dijs07-06-2010

Culinair hoogstandje op Texel!

Eén nacht bij Jef doorgebracht om onze trouwdag te vieren. We hebben meer dan genoten van ons 7 gangen verrassingsmenu met wijnarangement. Een avondvullend programma met ongekende culinaire creaties die echt thuis niet na te maken zijn. Het ontbijt de volgende dag mocht er ook wezen. Heerlijke (zelfgebakken) soorten brood, versgeperst sap en een mango smoothie. Je moet niet naar Jef gaan voor een luxe overnachting. Het is wel heerlijk om na het diner gewoon je (overigens wel zeer goede) bed in te rollen. De vaak genoemde slecht begaanbare trap is inmiddels vervangen door een trap die wel te beklimmen is na het overheerlijke wijnarrangement. Je moet hier naartoe gaan om heerlijk te eten en de mogelijkheid om te overnachten is gewoon mooi meegenomen. Nog even sparen en dan komen we zeker nog eens terug!

• 8Irma Leijden van Amstel13-10-2009

Aanrader als je iets bijzonders te vieren hebt.

De hapjes op het terras waren al veelbelovend! Daarna heerlijk gegeten van het 7-gangen Culinair Verrassingsmenu, creatieve gerechten, fantastisch wijnarrangement (de Michelin* is het zeker waard) en daarna goed geslapen boven in het hotel. Fijn ontbijt, voor ons zelfs teveel. De bediening is enthousiast en maakt het je graag naar de zin, zowel bij diner als ontbijt. Kamer was aan de kleine kant. Badkamer erg krap (onder schuin dak) en mag wel wat luxueuzer ingericht. De stalen brandtrap naar de kamers doet afbreuk, het hotel verdient een betere entree,

Hotel Bij Jef info

Het complex