Bed and Breakfast Bij het Strand

Bed and Breakfast Bij het Strand
4,3

Onvoldoende

38 reviews over Bed and Breakfast Bij het Strand in het Nederlands

Geweldig!! Paar topdagen gehad.

Natasja,
7-8-2018

Goede ligging. Dries is een super gastheer, niks is teveel lekker nononsens. Elke morgen een heerlijk vers ontbijt.. we hadden een bungalow, schoon bed, badkamer met toilet. 5 minuten lopen vh strand en het centrum, wat wil een mens nog meer!!

Zo jammer!

Pierre,
2-7-2018

Via Booking.com een midweek geboekt. Een maand van te voren krijgen we bericht dat onze boeking is geannuleerd. Geen idee waarom. Bij navraag bij booking.com wordt gezegd dat het guesthouse overboekt is. Dat is toch wel heel bijzonder, voor een guesthouse met een paar kamers! Heeft vast iemand zitten slapen daar! Vandaar het cijfer: 1.

Nooit meer!

Marianne,
22-9-2017

Bungalow "het Strand" was ronduit zeer slecht, vies en dat omschrijf ik verder als "ouwe meuk".

Ik noem deze verhuurder een huisjesmelker, we moesten voor 4 dgn. toch een aardig bedrag neertellen. Tevens was hij zeer onbeleefd bij ontvangst. De Wifi deed het niet en dit moest meerdere keren gevraagd worden. Al met al heeft dit een domper op onze vakantie gehad. Voor de eerste keer naar Texel en dan deze ervaring. De naam "Bungalow" is dan ook zeer slecht gekozen.

nooit meer

Suus,
17-4-2017

Veel te klein en de hygiëne laat helemaal te wensen over, ontbijt moest ergens in een hotel genuttigd worden? dat vonden we erg vreemd. Het stonk ook erg naar honden. Gastheer en vrouw mogen ook wel eens een cursus doen en telefonische bereikbaarheid is ronduit slecht.

Het enige positieve is de ligging.

Keurige B & B

Marjolein van Dongen,
13-4-2017

Leuke B & B keurig netjes, schoon.... wij hadden de romantische torenkamer maar vonden die erg klein voor twee volwassenen en een hond....de meegebrachte bench hebben we in de auto gelaten.....het ontbijt zouden we als buffet bij het Uilenbos kunnen nuttigen maar daar kwamen we helaas mét hond niet in.... en hun oplossing om onze pup van 6 maanden in de auto te zetten óf in de kamer op te sluiten ging ons voor Texelse begrippen té ver... daarom zijn we bij Coffee & more.. mét hond gaan ontbijten wat echt een aanrader is.....

Zeer knus

Monique
23-10-2016

Knus verblijf dichtbij winkels en strand. Heerlijke bedden in klein kamertje. Voor ons de moeite waard om nog eens terug te komen.

Fantastish

Hanna achthoven
16-6-2016

Recent zijn alle kamers modern opgepimpt en alles was voorhanden.Super locatie,loopafstand van het strand.Heel gastvrij ontvangen en in de avond nog even gezellig bij het vuurtje buiten gezeten met elkaar.Komen zeker nog eens terug!

schitterende ligging

Jeroen
21-9-2015

Kamer eb en vloed is ruim maar beetje verouderd. Tussen de wc pot en de muur is een beetje Krap, verouderde badkamer, maar alles functioneerde. De ligging is schitterend op loop afstand van strand en centrum de Koog met genoeg keuze aan restaurants.

Gastvrij met de hoofdletter G

Arne, Cleo, Noah en Jade
5-6-2015

De sfeer, gastvrijheid, service en geweldige plek.

De kamer was niet supermodern, maar bijzonder schoon en functioneel.

Het ontbijt was geweldig, alles vers.

Voor ons wordt dit een jaarlijks feest.

Dichtbij winkels en strand

Peter
5-3-2015

B&B Bij het strand ligt op een mooie plek op Texel, op loop afstand van de winkels (5 min) en als je de straat oversteekt loop je in de duinen. Wij hadden één van de bungalows die naast het B&B staan, schoon, ruim en compleet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bij het Strand in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bij het Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.