Bed and Breakfast Bij het Strand

36 reviews over Bed and Breakfast Bij het Strand in het Nederlands

Nooit meer!

Marianne
22-9-2017

Bungalow "het Strand" was ronduit zeer slecht, vies en dat omschrijf ik verder als "ouwe meuk".

Ik noem deze verhuurder een huisjesmelker, we moesten voor 4 dgn. toch een aardig bedrag neertellen. Tevens was hij zeer onbeleefd bij ontvangst. De Wifi deed het niet en dit moest meerdere keren gevraagd worden. Al met al heeft dit een domper op onze vakantie gehad. Voor de eerste keer naar Texel en dan deze ervaring. De naam "Bungalow" is dan ook zeer slecht gekozen.

nooit meer

Suus
17-4-2017

Veel te klein en de hygiëne laat helemaal te wensen over, ontbijt moest ergens in een hotel genuttigd worden? dat vonden we erg vreemd. Het stonk ook erg naar honden. Gastheer en vrouw mogen ook wel eens een cursus doen en telefonische bereikbaarheid is ronduit slecht.

Het enige positieve is de ligging.

Keurige B & B

Marjolein van Dongen
13-4-2017

Leuke B & B keurig netjes, schoon.... wij hadden de romantische torenkamer maar vonden die erg klein voor twee volwassenen en een hond....de meegebrachte bench hebben we in de auto gelaten.....het ontbijt zouden we als buffet bij het Uilenbos kunnen nuttigen maar daar kwamen we helaas mét hond niet in.... en hun oplossing om onze pup van 6 maanden in de auto te zetten óf in de kamer op te sluiten ging ons voor Texelse begrippen té ver... daarom zijn we bij Coffee & more.. mét hond gaan ontbijten wat echt een aanrader is.....

Oude reviews (archief)

Zeer knus

Monique
23-10-2016

Knus verblijf dichtbij winkels en strand. Heerlijke bedden in klein kamertje. Voor ons de moeite waard om nog eens terug te komen.

Fantastish

Hanna achthoven
16-6-2016

Recent zijn alle kamers modern opgepimpt en alles was voorhanden.Super locatie,loopafstand van het strand.Heel gastvrij ontvangen en in de avond nog even gezellig bij het vuurtje buiten gezeten met elkaar.Komen zeker nog eens terug!

schitterende ligging

Jeroen
21-9-2015

Kamer eb en vloed is ruim maar beetje verouderd. Tussen de wc pot en de muur is een beetje Krap, verouderde badkamer, maar alles functioneerde. De ligging is schitterend op loop afstand van strand en centrum de Koog met genoeg keuze aan restaurants.

Gastvrij met de hoofdletter G

Arne, Cleo, Noah en Jade
5-6-2015

De sfeer, gastvrijheid, service en geweldige plek.

De kamer was niet supermodern, maar bijzonder schoon en functioneel.

Het ontbijt was geweldig, alles vers.

Voor ons wordt dit een jaarlijks feest.

Dichtbij winkels en strand

Peter
5-3-2015

B&B Bij het strand ligt op een mooie plek op Texel, op loop afstand van de winkels (5 min) en als je de straat oversteekt loop je in de duinen. Wij hadden één van de bungalows die naast het B&B staan, schoon, ruim en compleet.

Aanrader voor het hele gezin

Ricardo
12-1-2015

De entourage, het ontvangst, de ligging, het zijn slechts een paar begrippen om mijn verblijf aan te geven. Wil je een goed en heerlijk verblijf, voor een betaalbaar budget?..dan raad ik dit aan.

We hadden het daar geweldig!!

Anja en Frans
8-5-2014

Ontzettend gastvrij ontvangen, heerlijk uitgebreid ontbijt, prima wat kleine kamer maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en heel sfeervol terras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bij het Strand in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bij het Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bij het Strand scoort een 7.43 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: