Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Bij het Strand

NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Bij het Strand voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 39 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 39 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

39 Reviews over Bij het Strand

• 2Richelle02-09-2019

Never nooit meer

We hadden een kamer Eb en vloed geboekt voor een weekendje Texel. Na een leuke dag kwamen we daar aan en bleken we de Bungalow het Strand te krijgen. In eerste instantie dachten wij, geen probleem. Totdat we binnenkwamen. De bungalow is uit te vies voor woorden, je moet jezelf diep schamen dat je hier mensen in durft te laten overnachten. Overal lagen dode insecten, de badkamer kon je geen badkamer noemen. Die was nog te vies om met je blote voeten in te douchen. Gasfornuis was zo smerig dat je daar echt niet ging koken. Al met al het was een verschrikking. Na een volle nacht niet geslapen te hebben zijn we de dag erna vertrokken, ik wilde hier niet nog een nacht blijven slapen. We hebben het geld van 1 nacht teruggekregen. Maar nog steeds is het te schandalig dat we voor deze smerige nacht hebben moeten betalen!

Zeer slechte ervaring!

• 9Natasja07-08-2018

Geweldig!! Paar topdagen gehad.

Goede ligging. Dries is een super gastheer, niks is teveel lekker nononsens. Elke morgen een heerlijk vers ontbijt.. we hadden een bungalow, schoon bed, badkamer met toilet. 5 minuten lopen vh strand en het centrum, wat wil een mens nog meer!!

• 1Pierre02-07-2018

Zo jammer!

Via Booking.com een midweek geboekt. Een maand van te voren krijgen we bericht dat onze boeking is geannuleerd. Geen idee waarom. Bij navraag bij booking.com wordt gezegd dat het guesthouse overboekt is. Dat is toch wel heel bijzonder, voor een guesthouse met een paar kamers! Heeft vast iemand zitten slapen daar! Vandaar het cijfer: 1.

• 1Marianne22-09-2017

Nooit meer!

Bungalow "het Strand" was ronduit zeer slecht, vies en dat omschrijf ik verder als "ouwe meuk". Ik noem deze verhuurder een huisjesmelker, we moesten voor 4 dgn. toch een aardig bedrag neertellen. Tevens was hij zeer onbeleefd bij ontvangst. De Wifi deed het niet en dit moest meerdere keren gevraagd worden. Al met al heeft dit een domper op onze vakantie gehad. Voor de eerste keer naar Texel en dan deze ervaring. De naam "Bungalow" is dan ook zeer slecht gekozen.

• 2Suus17-04-2017

nooit meer

Veel te klein en de hygiëne laat helemaal te wensen over, ontbijt moest ergens in een hotel genuttigd worden? dat vonden we erg vreemd. Het stonk ook erg naar honden. Gastheer en vrouw mogen ook wel eens een cursus doen en telefonische bereikbaarheid is ronduit slecht. Het enige positieve is de ligging.

• 7Marjolein van Dongen13-04-2017

Keurige B & B

Leuke B & B keurig netjes, schoon.... wij hadden de romantische torenkamer maar vonden die erg klein voor twee volwassenen en een hond....de meegebrachte bench hebben we in de auto gelaten.....het ontbijt zouden we als buffet bij het Uilenbos kunnen nuttigen maar daar kwamen we helaas mét hond niet in.... en hun oplossing om onze pup van 6 maanden in de auto te zetten óf in de kamer op te sluiten ging ons voor Texelse begrippen té ver... daarom zijn we bij Coffee & more.. mét hond gaan ontbijten wat echt een aanrader is.....

• 8Monique23-10-2016

Zeer knus

Knus verblijf dichtbij winkels en strand. Heerlijke bedden in klein kamertje. Voor ons de moeite waard om nog eens terug te komen.

• 10Hanna achthoven16-06-2016

Fantastish

Recent zijn alle kamers modern opgepimpt en alles was voorhanden.Super locatie,loopafstand van het strand.Heel gastvrij ontvangen en in de avond nog even gezellig bij het vuurtje buiten gezeten met elkaar.Komen zeker nog eens terug!

• 8Jeroen21-09-2015

schitterende ligging

Kamer eb en vloed is ruim maar beetje verouderd. Tussen de wc pot en de muur is een beetje Krap, verouderde badkamer, maar alles functioneerde. De ligging is schitterend op loop afstand van strand en centrum de Koog met genoeg keuze aan restaurants.

• 10Arne, Cleo, Noah en Jade05-06-2015

Gastvrij met de hoofdletter G

De sfeer, gastvrijheid, service en geweldige plek. De kamer was niet supermodern, maar bijzonder schoon en functioneel. Het ontbijt was geweldig, alles vers. Voor ons wordt dit een jaarlijks feest.

Bed & Breakfast Bij het Strand info

Het complex