Hotel Beatrix

Hotel Beatrix

5 tips over Hotel Beatrix

Patrick, 7-10-2014
Even uitzwaaien op het strand, of lekker de stad in.
Ilona, 2-7-2013

Ecomare is een aanrader, daar moet je geweest zijn. Heel leuk de zeehondjes van dichtbij te zien. Eureka Vogelbush nabij Oosterend is ook leuk om naartoe te gaan. Vooral als je rond 14.00 uur komt, dan is er een vogelshow met roofvogels. Maak je ook niet vaak mee, dat er grote roofvogels waaronder uilen op je arm landen.

De snackbar Paul Patat op de hoek is erg goed, vriendelijk en lekker.

In de buurt de supermarkten Lidl en Jumbo. Bij Jumbo ook erg vriendelijk personeel, Lidl iets minder.

margie, 8-10-2012
duik in het Texelse leven, ga strandjutteren met de kinderen, naar de Bonte Belevenis waar de kids brood kunnen bakken, kaarsjes maken, er is een bierbrouwerij en ze mogen papier maken..een echte belevenis en spotgoedkoop! Ecomare is ook een echte aanrader en wandelen, fietsen en een tocht over de wadden.. Texel is voor ieder wat wils! echt een geweldige 4dagen gehad in de zomervakantie!!het weer was wiselvallig, maar veel buiten geweest... Den Burg is ook leuk om te shoppen

margie, 18-7-2012
heel dicht bij de Koog en bij het strand, strandpaviljoen is heerlijk vertoeven, wandeling door bos&duin super, ecomare is dichtbij, de bonte belevenis is een erg leuke activiteit voor kids en ook het sleepnetvissen bij de vuurtoren!!
P, 17-2-2012
Als er genoeg wind staat, ga lekker vliegeren op het strand, ook heel leuk voor volwassenen.