Géén boekingskosten

9FenomenaalScore uit 58 reviews
  • 9Waardering

58 Reviews over Beatrix

• 9Peter Menkveld14-06-2020

Dit is een leuk en verzorgd klein hotel

Een oud maar wel een leuk hotel, met ruime gerenoveerde kamers die schoon en verzorgd zijn. Goed ontbijt dat werd verzorgd door een leuke familie. ik heb dan ook een prima verblijf gehad.

Als er iets niet in orde is ,kan je het altijd even doorgeven. Alles wordt keurig netjes opgelost. Hadden ook tijd voor een gezellig praatje zodat je je een beetje thuis voelde Ik ga volgend jaar weer voor 10 dagen

• 8Margaret Knol08-07-2018

Ontspannen genieten op Texel.

Knus familie hotel. Kamer met balkon, koelkastje en waterkoker. Dichtbij gezellig centrum van de Koog en op loopafstand van het strand. Prima ontbijt en vriendelijke bediening. Eigenlijk wil ik niet te enthousiast doen, anders zit hij voor ons volgend bezoek misschien wel vol. Want dat wij nog een keer terug komen is zeker! Enig nadeel, douchewater liep slecht weg, waardoor badkamer erg nat werd.

• 10Linsey13-06-2018

Fantastisch!

Afgelopen vrijdag zijn mijn vriend en ik een weekendje weg geweest naar Texel, naar hotel Beatrix. Van vrijdag 8 juni t/m zondag 10 juni. Toen wij aankwamen, werden wij vriendelijk ontvangen! Wij hadden kamer 14. Ik was blij verrast toen er rozen en chocolaatjes in de kamer stond. Mijn vriend had dit doorgebeld (zonder dat ik dat wist) en dat was geregeld, door iemand van het hotel. Dit was omdat wij 5,5 jaar samen waren afgelopen vrijdag. Dit hebben jullie fantastisch geregeld! Het hotel is heel erg leuk en schoon, van alle gemakken voorzien. Met handdoekenservice. We konden lekker buiten zitten op het balkon. Het ontbijt was lekker! Complimenten daarvoor! Voor iedereen was er wat. Van broodjes tot aan yoghurt, van vleeswaren en kaas tot aan hagelslag, enz. Lekkere koffie en thee! Het hotel is lekker dicht bij het centrum en het strand, echt een pluspunt! Wij hebben een super verblijf gehad, dit hotel raden we iedereen aan! Bedankt!

• 7R09-09-2017

Netjes.

Zeer vriendelijk ontvangen en aardig personeel. Kamers zijn wat oudbollig. Een hotel kan ik het niet noemen. Ontbijt is eenvoudig.

• 9Fam v Ginneken17-08-2017

Super leuke vakantie gehad op dit eiland

Goed hotel met aardige mensen en een heerlijk ontbijt!!! Leuke familie kamer

• 10Tweeling Utrecht07-08-2017

Fantastisch superrrr

Wij komen net terug voor de tweede keer in apartenment Beatrix in texel de koog. Super locatie en alles was super als je apartement zit kan je ook ontbijten net als je in hotel zit alles lig er zoveel keuze gewoon heel goed en lekkerrrr. En de mensen die het runnen zijn zulke lieve mensen super mensen gewoon alles mag en kan daar. Je wordt er ontvangen als fam volgend jaar gaan we weer.

• 9Katharina31-05-2017

Wat een fijn hotel!

Dit hotel is eenvoudig maar erg fijn. Vriendelijk personeel. Het is heel erg schoon, heerlijke bedden en prima uitgebreid ontbijtbuffet. Prijs/ kwaliteit verhouding uitstekend. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.

• 10Fam. Aerts27-10-2016

Perfect Hotel om Texel te verkennen !!!

Wij hebben in de Herfstvakantie een weekend in dit Hotel doorgebracht. Het is een klein gezellig familie hotel. De kamer en de badkamer waren goed verzorgd en zeer zuiver. De bedden lagen lekker. Op onze badkamer was geen bad maar alleen een douche. Was voor ons geen probleem. Het ontbijt was prima met lekkere verse broodjes en verse sinaasappelsap.Het Hotel ligt vlak bij het strand en vlak bij het winkelcentrum waar zich ook de gezellige restaurantjes en cafeetjes bevinden. Kortom: een prima Hotel op een prima locatie gerund door aardige en behulpzame eigenaren. Ga zo door !!!

• 8Miranda Meijberg05-07-2016

weekendje geweest in dit hotel

Het is een wat kleiner hotel, maar super gastvrij en schoon.Het ontbijt is heel erg goed. Wij zijn nu 2x hier geweest en we komen er zeker weer terug. Een aanrader.

• 9Christel Van Eijkelenborg25-06-2016

heerlijke plek, alles op loopafstand

Keurig hotel vlakbij het centrum. Mijn kamer was lekker schoon met een leuk balkon. Ze waren er super aardig en behulpzaam. Ondanks dat ik er alleen verbleef, kreeg ik er geen extra toeslag zoals je zo vaak hebt! Ik vond het zeker een aanrader en ga er zeker nog eens heen!

Hotel Beatrix info

• AirconditioningNiet beschikbaar