Hotel Beatrix

Weer vandaag2°-2°
Hotel Beatrix
8,8

52 reviews over Hotel Beatrix in het Nederlands

Ontspannen genieten op Texel.

Margaret Knol,
8-7-2018

Knus familie hotel. Kamer met balkon, koelkastje en waterkoker. Dichtbij gezellig centrum van de Koog en op loopafstand van het strand. Prima ontbijt en vriendelijke bediening. Eigenlijk wil ik niet te enthousiast doen, anders zit hij voor ons volgend bezoek misschien wel vol. Want dat wij nog een keer terug komen is zeker!

Enig nadeel, douchewater liep slecht weg, waardoor badkamer erg nat werd.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch!

Linsey,
13-6-2018

Afgelopen vrijdag zijn mijn vriend en ik een weekendje weg geweest naar Texel, naar hotel Beatrix. Van vrijdag 8 juni t/m zondag 10 juni. Toen wij aankwamen, werden wij vriendelijk ontvangen! Wij hadden kamer 14. Ik was blij verrast toen er rozen en chocolaatjes in de kamer stond. Mijn vriend had dit doorgebeld (zonder dat ik dat wist) en dat was geregeld, door iemand van het hotel. Dit was omdat wij 5,5 jaar samen waren afgelopen vrijdag. Dit hebben jullie fantastisch geregeld! Het hotel is heel erg leuk en schoon, van alle gemakken voorzien. Met handdoekenservice. We konden lekker buiten zitten op het balkon. Het ontbijt was lekker! Complimenten daarvoor! Voor iedereen was er wat. Van broodjes tot aan yoghurt, van vleeswaren en kaas tot aan hagelslag, enz. Lekkere koffie en thee! Het hotel is lekker dicht bij het centrum en het strand, echt een pluspunt! Wij hebben een super verblijf gehad, dit hotel raden we iedereen aan! Bedankt!

Gereisd met partner in juni 2018

Netjes.

R,
9-9-2017

Zeer vriendelijk ontvangen en aardig personeel.

Kamers zijn wat oudbollig.

Een hotel kan ik het niet noemen.

Ontbijt is eenvoudig.

Gereisd met partner in september 2017

Super leuke vakantie gehad op dit eiland

Fam v Ginneken,
17-8-2017

Goed hotel met aardige mensen en een heerlijk ontbijt!!!

Leuke familie kamer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastisch superrrr

Tweeling Utrecht,
7-8-2017

Wij komen net terug voor de tweede keer in apartenment Beatrix in texel de koog. Super locatie en alles was super als je apartement zit kan je ook ontbijten net als je in hotel zit alles lig er zoveel keuze gewoon heel goed en lekkerrrr. En de mensen die het runnen zijn zulke lieve mensen super mensen gewoon alles mag en kan daar. Je wordt er ontvangen als fam volgend jaar gaan we weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wat een fijn hotel!

Katharina,
31-5-2017

Dit hotel is eenvoudig maar erg fijn. Vriendelijk personeel. Het is heel erg schoon, heerlijke bedden en prima uitgebreid ontbijtbuffet. Prijs/ kwaliteit verhouding uitstekend. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Perfect Hotel om Texel te verkennen !!!

Fam. Aerts
27-10-2016

Wij hebben in de Herfstvakantie een weekend in dit Hotel doorgebracht. Het is een klein gezellig familie hotel. De kamer en de badkamer waren goed verzorgd en zeer zuiver. De bedden lagen lekker. Op onze badkamer was geen bad maar alleen een douche. Was voor ons geen probleem. Het ontbijt was prima met lekkere verse broodjes en verse sinaasappelsap.Het Hotel ligt vlak bij het strand en vlak bij het winkelcentrum waar zich ook de gezellige restaurantjes en cafeetjes bevinden. Kortom: een prima Hotel op een prima locatie gerund door aardige en behulpzame eigenaren. Ga zo door !!!

Gereisd met partner in oktober 2016

weekendje geweest in dit hotel

Miranda Meijberg
5-7-2016

Het is een wat kleiner hotel, maar super gastvrij en schoon.Het ontbijt is heel erg goed. Wij zijn nu 2x hier geweest en we komen er zeker weer terug. Een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2016

heerlijke plek, alles op loopafstand

Christel Van Eijkelenborg
25-6-2016

Keurig hotel vlakbij het centrum. Mijn kamer was lekker schoon met een leuk balkon. Ze waren er super aardig en behulpzaam. Ondanks dat ik er alleen verbleef, kreeg ik er geen extra toeslag zoals je zo vaak hebt! Ik vond het zeker een aanrader en ga er zeker nog eens heen!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

goed verzorgd

Harry en Ida de Graaf
26-8-2015

We hebben 3 overnachtingen gehad in Hotel Beatrix. Rustig hotel met vriendelijk personeel, schone kamers en een heerlijk ontbijtbuffet. Ligging op loopafstand van het centrum.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beatrix in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beatrix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.