Appartement

18 reviews over Appartement Anna in het Nederlands

Mooie schone appartementen met goede ligging

Suzanne en bas, 27-9-2017

Goed ingericht alles aanwezig fijne ligging! Fam.Zoer, dank jullie wel!!

Inge Vos, 25-9-2017

We hebben een heerlijk weekendje gehad samen in een top appartement! Mooie locatie, alles dichtbij en heerlijke rust! Echt een aanrader om samen te genieten van het mooie Texel! We komen snel weer terug en super bedankt voor alle goede zorgen! We zijn weer heerlijk tot rust gekomen! Wat een heerlijk eiland, en wat een top appartement! Super bedankt!!

Fantastisch weekendje weg

Jur K, 20-9-2017

Supermooi appartement midden in de Koog en met niks te kort. Goede service en alles was zeer schoon. Komen zeker terug

Heerlijk appartement op Texel (aanrader)

S Jonker, 19-9-2017

Wij verbleven bij Appartement complex Anna in de koog op Texel geboekt via verhuurder. Het was een heerlijk verblijf alles keurig netjes verzorgd en bij aankomst stond er een tesselse scuumkop op de tafel heel attent. Het verblijf is op loop afstand van het strand langs een heerlijke bos en duin wandeling. Echt een aanrader! Bij deze wil ik de familie hartelijk danken voor een heerlijke vakantie, we komen vast en zeker terug.

Gewoon goed

Edwin, 19-9-2017

Lekkerkort bij centrum de koog

Centrale ligging De Koog

Fokke, 15-5-2012

Leuke simpele appartementen op een prima plek vlak voor het dorp.

Badkamer is opgeknapt, keukentje ook. De rest is wat oudbollig maar meer hadden we ook niet nodig.

Mooi appartement, ideale lokatie

infotor, 6-1-2012

Heerlijke week gehad op Texel in dit appartement. Perfecte ligging midden op het eiland. Appartement goed verzorgd. Alles op loopafstand, dorp en strand.

Voor herhaling vatbaar

Wesley, 4-7-2011

Met 3 personen een week in anna 11 gezeten, een mooi en modern ingericht appartement.

Voor de prijs had ik niet verwacht dat het er zo mooi en luxe uitzag, er was zelfs een vaatwasser aanwezig.

Wat ik wel jammer vond was dat er tussen de douchetegels niet tot nauwelijks word schoongemaakt, want de zwarte schimmelvlekken zaten in de voegen.

Ook in de afzuig van de douche zat allemaal stof en andere troep

Echter, als je ervoor kiest om zelf het huisje schoon te maken, wees er dan op voorbereid dat de beheerder om elk klein dingetje kan zeuren, en in ons geval was het een nogal geirriteerde man.

Dus als je er niet van houd dat je werk van top tot teen word beoordeelt, zou ik zeggen, kies er lekker voor om het te LATEN schoonmaken, scheelt een hoop stress.

Maar voor de rest was een een top appartement en dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Appartementen AnnA is een geweldig plek die schoon is en goed onderhouden.

het ontvangst met een texels bittertje of een doos merci is erg leuk.

ook staat er voor elke gast een tasje met zeep en gel klaar.

goede stevige bedden.

goede informatie voorziening van texel middels DVD is aanwezig.

je zit 100 meter van het centrum van de Koog af.

dus alles op loop afstand.

het heeft ons aangenaam verrast

Heerlijk appartement

Kristie, 25-6-2010

Een week in appartement 218 gezeten (1e verdieping, voorkant). Ruim appartement met een goede sfeer. Bij aankomst pioenrozen en chocola als welkom op tafel, informatiemap en -dvd aanwezig. Zeer compleet ingericht met o.a. een goed uitgeruste keuken incl. magnetron, koelkast met vriesvak, broodrooster, koffiezetapparaat, waterketel, voldoende pannen, servies en bestek etc. Eettafel met 4 stoelen, voldoende plek voor 4 volwassenen. Televisie met ingebouwde videorecorder (weet niet of ie het nog doet), stereosetje met cdspeler welke ook dvd`s op de televisie afspeelt. 2 redelijke slaapkamers met meer dan genoeg kastruimte (ook met kleerhangers) en 1-persoonsbedden, deze kunnen aan elkaar bevestigd worden zodat er een 2-persoonsbed ontstaat. In de hal voldoende ruimte om koffers/buggy`s op te bergen. Fijne badkamer met groot ligbad en een glazen wand als afscheiding bij het douchen. Nieuw hangtoilet en voldoende kastruimte onder de wasbak.

Heerlijk appartement, zouden zo weer terug gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anna scoort een 9 uit 10 op basis van 18 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: