Pension Anna Paulowna

Pension Anna Paulowna
9,6

4 tips over Pension Anna Paulowna

Marjan Stoevelaar, 9-6-2015
Wanneer je waarde hecht aan een rustig logeeradres, eigen douche en toilet en ontbijt op kamer is Anna Paulowna het perfecte verblijf op Texel!!
J&K, 30-7-2014
Tandem gehuurd bij fietsenzaak "de Kikkert", hebben ze ook evt elektrische fietsen.
nicole van den Heuvel, 30-6-2014
Elektrische fietsen huren bij kikkert, vriendelijke mensen.

Bonduelle-Krols, 16-9-2012

Je wandelt door bos/duinen tot bij Ecomare, een echte aanrader (zoek maar eens op)

Huur een fiets, je bent zo overal op het eiland, je 'leeft' echt de sfeer en het is nog lekker sportief ook

Zelfs bij slecht weer heeft Texel zo veel te bieden, maar echt, we waren hier al zo vaak en om één of andere reden regent het hier zo veel minder dan bij ons :-)

Onze bezoekers bekeken ook: