Bed and Breakfast Anna Paulowna

Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Kinderopvang

46 reviews over Bed and Breakfast Anna Paulowna in het Nederlands

Zeer gastvrij en uitstekende locatie!!

Sandra Bijsterbosch
11-7-2011

Anna Paulowna wordt gerund door 2 gezellige, sympatieke en gastvrije dames en is helemaal prima!! Het ontbijt is uitermate goed, de accomodatie mooi, schoon en luxe en de locatie is top!

Wij komen al meer dan 35 jaar op Texel en hebben in diverse accomodatie vakantie gehouden en deze accomodatie is zeer goed voor een verblijf op het schitterende eiland Texel!

Prima pension

A. Noordhoek
7-6-2011

Uitstekende verzorging door de eigenaresse. Uitgebreid ontbijt met vers fruit en heerlijk brood/broodjes! Ruime badkamer en fijne boxspring bedden. Dit adres is een echte aanrader. We komen graag nog eens terug.

tweede thuis

nellie kint
27-3-2011

ontbijt op bed. wat wil je nog meer

heel veel liefde voor hun gasten

kamers netjes en lekker kopje koffie op de kamer

Heerlijk rustige plek, centraal gelegen.

Jose Bosman
15-3-2011

Vriendelijke gastvrouw(en) met goede tips, ondanks dat we al zo'n 25 keer op Texel zijn geweest, weer nieuwe plekken kunnen ontdekken. Nette kamer, fijne bedden. Heerlijk ontbijt. Een echte aanrader om naar toe te gaan!

Wat kan ik nog meer zeggen, alles een 10!

Ed en Lydia van de Peppel
14-3-2011

Pension Anna Paulowna is een geweldige uitvalsbasis voor een bezoek aan Texel. De aandacht voor hun klanten is onovertroffen, daar kan menig pension en 5 sterren hotel wat van leren.

Mooie ruime kamer met schitterende badkamer

P. Janse
13-3-2011

zeer aan te bevelen. Goede service en zeer vriendelijke gastvrouw.

Veel meer dan gastvrij!!

Karin Sturkenboom
11-3-2011

Pension Anna Paulowna is een bijzondere ervaring. Niet alleen doordat de kamers superschoon zijn en het ontbijt om nooit te vergeten. Je voelt de gastvrijheid door het hele huis!!

Dicht bij het strand en de bossen maken het geheel voor ons compleet.

Gewoonweg heerlijk genieten op een zalig waddeneiland.

Heerlijk thuiskomen!

Jip Nauta
11-3-2011

Pensioen Anna Paulowna is een heerlijke plek om te vertoeven voor een weekend Texel. De service die geboden wordt is grandioos, geen moeite is teveel en je voelt je erg welkom!

Uitstekend

Olivier Jerome
28-9-2010

Goede ligging 100 meters van de winkels en restaurants van De Koog. Ook bij de strand. Warme en vriendelijke onthaal en service. Kamers zijn ruim en rustig.

Gezellig, Frisse schone Kamers

Tom van Duijn
4-9-2010

We zijn hier al een aantal malen geweest en zijn zeker van plan om hier terug te komen, Zeer vriendelijk ontvangst en de kamers zijn gewoon zoals je hoopt dat het zou moeten zijn, schoon fris en gezellig ingericht voorzien van alle gemakken.

Toppie dus!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.