Bed and Breakfast Anna Paulowna

Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Kinderopvang

46 reviews over Bed and Breakfast Anna Paulowna in het Nederlands

goede ligging, vriendelijke gastvrouwen!

martine
4-9-2012

Zeer gastvrij!

Goed ontbijt, en prima ligging!

Wunderful B&B!

Christtiane
3-9-2012

Really nice room, very friendly service and good location. All perfect for wonderful holidays.

Een fantastisch pension!

Ulrichts-Bruckner
3-9-2012

Pension Anna Paulowna is zeer zeker de moeite waard als verblijf bij een bezoek aan Texel. Het waren vier heerlijke dagen. Twee vriendelijke dames voor wie niets te veel was. Een uitgebreid ontbijt, hond- en kindvriendelijk. Het pension ligt op loopafstand van het strand.

uitstekend

tongeren
3-9-2012

handige ligging om naar het strand te gaan ,maar ook om verder het eiland te verkennen.

geweldig

Wim en Wilma Christiaans

3-9-2012

Wij zijn vol lof over Anna Paulowna hartelijke ontvangst prachtige schone kamer goede bedden douche en toilet op de kamer alles wat je nodig hebt is op de kamer aanwezig heerlijk ontbijt een aanrader wij komen zeker terug en maken reclame bij onze familie vrienden en kennissen

Wim en Wilma Christiaans

Ongelooflijk !

Carine Dewattines
3-9-2012

Wij gebruiken heel veel de "bed & breakfast " formule.

Met zo'n hebben wij nooit meegemaakt.

Het is alleen maar perfect : service is uitstekkend !!!

Echte een aanrader!!

Een geweldige ervaring om nooit te vergeten

Toinny, Fia en Jac Lukken
2-9-2012

Ik maak het mezelf niet moeilijk als ik zeg dat alles wat is beschreven in de voorgaande beoordelingen juist zijn.

Ik zou het mezelf wel moeilijk maken als ik hier nog iets aan toe zou voegen. Ik zou alleen maar in herhaling treden.

Toppie,Toppie,Toppie.

Gastvrij onthaal

Ron van Zeeland
2-9-2012

Alle kamers hebben nieuwe ruime badkamers en de ligging vlak bij het strand is erg fijn. Alle winkels zijn op loopafstand. Maar het belangrijkst van alles is de manier waarop de gasten worden onthaald. Niet overal zal je je zo welkom voelen als bij Anna Paulowna.

Geweldig genoten

Mayke van der Vecht
21-5-2012

Wij hebben het hemelvaartsweekend doorgebracht op Texel in dit leuke pension. De ligging is perfect, dichtbij het strand en dichtbij het centrum. Het ligt in een rustige straat. Er zijn 4 kamers en alles wat je nodig hebt is op de kamer aanwezig. 's Ochtens wordt er een (wisselend) ontbijt bij je aan de deur gebracht, wat elke ochtend weer overheerlijk was. Wij hebben genoten van het mooie eiland, maar ook van dit leuke pension.

Ideaal

Ad
27-7-2011

Heerlijk verblif, zeer heldere en schone kamer, goed bed, heerlijk, gevarieerd en uitgebreid ontbijt, zeer flexibel, gunstig geprijsd, ligging ideaal bij centrum De Koog en vlakbij strand en bushalte. Ik kan niets negatiefs bedenken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.