Bed and Breakfast Anna Paulowna

46 reviews over Bed and Breakfast Anna Paulowna in het Nederlands

Super weekend gehad

Henriët Potze
25-5-2014

Mede dankzij dit verblijf zijn we net terug van een super fijn weekend. Wat een gastvrijheid, in alle opzichten. Bovendien een zeer goede ligging, dicht bij het strand en nog dichter bij de gezellige winkelstraat waar je overigens prima kunt eten. 's Morgens om half negen serveren ze een heerlijk ontbijt met warme broodjes en een uitgebreide keus aan Beleg. Zeker aan te raden voor één of meerdere overnachtingen op Texel.

Thuis gevoel

Robin Rolff
20-7-2013

Door de hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt met vers fruit en supermooie kamer voelden wij ons meteen thuis in een ontspannen, leuk ingerichte woning. Een aanrader voor iedereen die er even tussenuit willen.

Prima accommodatie

Chris
31-5-2013

Wat wil een mens nog meer !!!!

Super plek!

Monique en Romy
2-10-2012

Ik ben afgelopen zomer samen met mijn dochter van 11 jaar een weekje bij Anna Paulowna geweest en we hebben het daar super gehad! Wat een lieve vrouwen die dit pension runnen...en de kamer was lekker groot en mooi schoon! Je kon altijd bij hun aankloppen mocht er iets zijn, en binnen 5 minuten lopen zat je in de duinen en op t strand van De Koog, en nog geen minuut lopen en je zit in de gezellige dorpsstraat! Ja, voor ons zeker voor herhaling vatbaar...moet alleen het weer in Nederland meewerken!

Gastvrije pensionhoudsters.

Fantastisch, vers, uitgebreid ontbijt in mandje gebracht op de kamer.

Nette, schone kamers.

super plek

margaret vd stroom
22-9-2012

Heerlijke plek dicht bij het strand/ fietspaden en de Koog. Fijne ruime & schoonkamers. Super ontbijt. De eigenaressen zijn super vriendelijk en gezellig.

De prijs kwaliteits verhouding is goed. Een aanrader.

Erg goed

Ietje Gall
18-9-2012

Alles even goed. Overal is aan gedacht. Zeer vriendelijke eigenares.

Uitstekend ontbijt waarmee ook de lunch gemaakt kan worden.

Je komt sowieso terug !!

Bonduelle-Krols
16-9-2012

Pension Anna Paulowna is een gezellig verblijfje in De Koog. Ligging kan niet beter : op stapafstand van centrum het beste dorpje op Texel en toch erg rustig gelegen en ook nog eens vlakbij bos en strand !!!

Je kan geen betere gastvrouwen dromen, uiterst vriendelijk en behulpzaam, geen moeite is hen teveel. Je verblijft er in zeer comfortabele kamers, waarschijnlijk recent helemaal gerenoveerd, het is er erg net, alle voorzieningen (badkamer, frigo, TV, wifi, voldoende kastruimte en bedden zoals je er thuis een zou willen etc) en het ontbijt is ruim en om van te smullen en wordt og eens op je kamer gebracht. Wat kan een mens nog meer dromen? En dan voor een uiterst democratische prijs. Zo gek nog niet, die hollanders :-)

Zeer goede B&B

E Visser
7-9-2012

Zeer goed Bed & Breakfast! Goede service, schone kamers, vriendelijke eigenaars. Alles is aanwezig op een zeer gunstige locatie

Geslaagde vakantie.

R. Haagen
6-9-2012

Zeer vriendelijk ontvangst.

Kamers schoon en gezellig ingericht.

De ligging is perfect, dichtbij strand en dichtbij centrum.

Uitgebreid ontbijt met vers fruit en heerlijke brood/broodjes en vers sinaasappelsap.

Zeer geslaagde vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.