Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast Anna Paulowna in het Nederlands

Ideaal

Ad
27-7-2011

Heerlijk verblif, zeer heldere en schone kamer, goed bed, heerlijk, gevarieerd en uitgebreid ontbijt, zeer flexibel, gunstig geprijsd, ligging ideaal bij centrum De Koog en vlakbij strand en bushalte. Ik kan niets negatiefs bedenken

Gereisd alleenreizend in juli 2011

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.