Bed and Breakfast Anna Paulowna

BedAndBreakfast
Weer vandaag5°-1°
Bed and Breakfast Anna Paulowna

1 review over Bed and Breakfast Anna Paulowna in het Nederlands

Perfect logeeradres op Texel!

Marjan Stoevelaar
9-6-2015

Anna Paulowna en gastvrijheid zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Vooral het perfecte ontbijt is een prima basis om heerlijk op Texel te verblijven.

Gelegen in een rustige (kindvriendelijke) omgeving in de nabijheid van bossen, duinen, strand en zee.

Op loopafstand van het gezellige centrum van De Koog met vele eettentjes en winkeltjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.