Bed and Breakfast Anna Paulowna

Laatste review

Super plek!

Monique en Romy,
2-10-2012

Ik ben afgelopen zomer samen met mijn dochter van 11 jaar een weekje bij Anna Paulowna geweest en we hebben het daar super gehad! Wat een lieve vrouwen die dit pension runnen...en de kamer was lekker groot en mooi schoon! Je kon altijd bij hun aankloppen mocht er iets zijn, en binnen 5 minuten lopen zat je in de duinen en op t strand van De Koog, en nog geen minuut lopen en je zit in de gezellige dorpsstraat! Ja, voor ons zeker voor herhaling vatbaar...moet alleen het weer in Nederland meewerken!

Kenmerken

Geslaagde vakantie.

R. Haagen
6-9-2012

Zeer vriendelijk ontvangst.

Kamers schoon en gezellig ingericht.

De ligging is perfect, dichtbij strand en dichtbij centrum.

Uitgebreid ontbijt met vers fruit en heerlijke brood/broodjes en vers sinaasappelsap.

Zeer geslaagde vakantie.

Ongelooflijk !

Carine Dewattines
3-9-2012

Wij gebruiken heel veel de "bed & breakfast " formule.

Met zo'n hebben wij nooit meegemaakt.

Het is alleen maar perfect : service is uitstekkend !!!

Echte een aanrader!!

Gezellig, Frisse schone Kamers

Tom van Duijn
4-9-2010

We zijn hier al een aantal malen geweest en zijn zeker van plan om hier terug te komen, Zeer vriendelijk ontvangst en de kamers zijn gewoon zoals je hoopt dat het zou moeten zijn, schoon fris en gezellig ingericht voorzien van alle gemakken.

Toppie dus!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.