Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Anna Paulowna in het Nederlands

Je komt sowieso terug !!

Bonduelle-Krols
16-9-2012

Pension Anna Paulowna is een gezellig verblijfje in De Koog. Ligging kan niet beter : op stapafstand van centrum het beste dorpje op Texel en toch erg rustig gelegen en ook nog eens vlakbij bos en strand !!!

Je kan geen betere gastvrouwen dromen, uiterst vriendelijk en behulpzaam, geen moeite is hen teveel. Je verblijft er in zeer comfortabele kamers, waarschijnlijk recent helemaal gerenoveerd, het is er erg net, alle voorzieningen (badkamer, frigo, TV, wifi, voldoende kastruimte en bedden zoals je er thuis een zou willen etc) en het ontbijt is ruim en om van te smullen en wordt og eens op je kamer gebracht. Wat kan een mens nog meer dromen? En dan voor een uiterst democratische prijs. Zo gek nog niet, die hollanders :-)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Wunderful B&B!

Christtiane
3-9-2012

Really nice room, very friendly service and good location. All perfect for wonderful holidays.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Een fantastisch pension!

Ulrichts-Bruckner
3-9-2012

Pension Anna Paulowna is zeer zeker de moeite waard als verblijf bij een bezoek aan Texel. Het waren vier heerlijke dagen. Twee vriendelijke dames voor wie niets te veel was. Een uitgebreid ontbijt, hond- en kindvriendelijk. Het pension ligt op loopafstand van het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Veel meer dan gastvrij!!

Karin Sturkenboom
11-3-2011

Pension Anna Paulowna is een bijzondere ervaring. Niet alleen doordat de kamers superschoon zijn en het ontbijt om nooit te vergeten. Je voelt de gastvrijheid door het hele huis!!

Dicht bij het strand en de bossen maken het geheel voor ons compleet.

Gewoonweg heerlijk genieten op een zalig waddeneiland.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.