Bed and Breakfast Anna Paulowna

BedAndBreakfast
Weer vandaag5°-1°
Bed and Breakfast Anna Paulowna

23 reviews over Bed and Breakfast Anna Paulowna in het Nederlands

wat goed was , het ontvangst de kamer mooi en schoon sanitair ook mooi en schoon .

vriendelijke mensen je kon alles vragen

het ontbijt was heerlijk er werd zelfs aan onze hond Floortje gedacht met het ontbijt er zat iedere ochtend een verrassing voor de hond bij het ontbijt .kortom het waren 4 geweldige nachten in Anna Paulowna .

en we gaan er in de zomer maanden zeker weer naar toe maar dan voor 14 dagen

Ruime fijne schone en frisse kamer.

B. Bloemhof - Koopmans
12-7-2016

Fijne frisse kamer met douche en toilet. Alles wat je nodig hebt vind je hier. Heerlijk ontbijt met verse broodjes en fris fruit. Een heerlijk verblijf op Texel gehad. Verblijf op 2 minuten lopen van centrum en vlak bij het strand. Voor herhaling vatbaar.

Zeker een aanrader voor het Texelse gevoel

Patricia en Henk
7-12-2014

De eerste indruk was, oh heerlijk dichtbij zee en de winkeltjes. De slaapkamer was lekker ruim en vooral fijn een eigen sanitair.

Vriendelijk ontvangst en ook was alles keurig schoon.

Het ontbijt was keurig op tijd en voorzien van allerlei lekkers. Voor een weekend op Texel was dit een prima bed&breakfast.

Ook werden we uitgezwaaaid bij het vertrek wat we heel leuk vonden.

Hartelijk bedank voor het Texelse gevoel !!!

Een echte aanrader

Lieke & Wim
6-8-2014

Wij hebben een super weekend gehad op Texel. We werden zeer hartelijk ontvangen en je voelt je daardoor gelijk thuis. Een mooie, nette, schone kamer. En 's ochtends kregen we op onze kamer een goed gevulde picknickmand als ontbijt. Het pension ligt erg centraal. Het is een perfecte uitvalbasis voor wandelaars, fietsers en je bent zo op het strand. Al met al een echte aanrader dus.

Aanbevolen B&B in Texel!

J&K
30-7-2014

Wij hebben 3 nachten overnacht in B&B, Anna Paulowna.

Het ontvangst is zeer vriendelijk, de kamer was netjes, het ontbijt werd iedere morgen keurig rond half 9 bezorgd bij de kamer. Ontbijt was heerlijk, broodjes, brood, beleg, zoet en vers fruit. De ligging was dichtbij het centrum van De Koog en het strand. Als wij terug komen op Texel komen wij zeer zeker terug naar B&B, Anna Paulowna! Dames nogmaals bedankt!

Super weekend gehad

Henriët Potze
25-5-2014

Mede dankzij dit verblijf zijn we net terug van een super fijn weekend. Wat een gastvrijheid, in alle opzichten. Bovendien een zeer goede ligging, dicht bij het strand en nog dichter bij de gezellige winkelstraat waar je overigens prima kunt eten. 's Morgens om half negen serveren ze een heerlijk ontbijt met warme broodjes en een uitgebreide keus aan Beleg. Zeker aan te raden voor één of meerdere overnachtingen op Texel.

Thuis gevoel

Robin Rolff
20-7-2013

Door de hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt met vers fruit en supermooie kamer voelden wij ons meteen thuis in een ontspannen, leuk ingerichte woning. Een aanrader voor iedereen die er even tussenuit willen.

Zeer goede B&B

E Visser
7-9-2012

Zeer goed Bed & Breakfast! Goede service, schone kamers, vriendelijke eigenaars. Alles is aanwezig op een zeer gunstige locatie

uitstekend

tongeren
3-9-2012

handige ligging om naar het strand te gaan ,maar ook om verder het eiland te verkennen.

geweldig

Wim en Wilma Christiaans

3-9-2012

Wij zijn vol lof over Anna Paulowna hartelijke ontvangst prachtige schone kamer goede bedden douche en toilet op de kamer alles wat je nodig hebt is op de kamer aanwezig heerlijk ontbijt een aanrader wij komen zeker terug en maken reclame bij onze familie vrienden en kennissen

Wim en Wilma Christiaans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.