Bed and Breakfast Anna Paulowna

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Anna Paulowna
9,5

46 reviews over Bed and Breakfast Anna Paulowna in het Nederlands

wat goed was , het ontvangst de kamer mooi en schoon sanitair ook mooi en schoon .

vriendelijke mensen je kon alles vragen

het ontbijt was heerlijk er werd zelfs aan onze hond Floortje gedacht met het ontbijt er zat iedere ochtend een verrassing voor de hond bij het ontbijt .kortom het waren 4 geweldige nachten in Anna Paulowna .

en we gaan er in de zomer maanden zeker weer naar toe maar dan voor 14 dagen

Een geweldig gezellig verblijf met vrienden

Vincent en Jose van der Poel
27-9-2017

Een zeer gastvrije ontvangst , een brandschone ruime kamer met een goede zitgelegenheid, koelkast aanwezig, van alle gemakken voorzien, zeer uitgebreid ontbijt met veel streekprodukten, kortom een geweldig verblijf en zeer veel complimenten aan Jacoline en Els

Het is een echte aanrader

Groetjes

Vincent en Jose

Ruime fijne schone en frisse kamer.

B. Bloemhof - Koopmans
12-7-2016

Fijne frisse kamer met douche en toilet. Alles wat je nodig hebt vind je hier. Heerlijk ontbijt met verse broodjes en fris fruit. Een heerlijk verblijf op Texel gehad. Verblijf op 2 minuten lopen van centrum en vlak bij het strand. Voor herhaling vatbaar.

warm en gezellig

Rita Vermeulen
23-9-2015

Afgelopen weekend verblijf gehad in Anna Paulowna. Uitstekende gastvrouwen die je je welkom laten voelen op een schone, mooie, ruime kamer met eigen sanitair. Heerlijk ontbijt en een goede ligging, vlakbij strand en centrum. Ze hadden zelfs goed weer geregeld! Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Perfect logeeradres op Texel!

Marjan Stoevelaar
9-6-2015

Anna Paulowna en gastvrijheid zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Vooral het perfecte ontbijt is een prima basis om heerlijk op Texel te verblijven.

Gelegen in een rustige (kindvriendelijke) omgeving in de nabijheid van bossen, duinen, strand en zee.

Op loopafstand van het gezellige centrum van De Koog met vele eettentjes en winkeltjes.

Zeker een aanrader voor het Texelse gevoel

Patricia en Henk
7-12-2014

De eerste indruk was, oh heerlijk dichtbij zee en de winkeltjes. De slaapkamer was lekker ruim en vooral fijn een eigen sanitair.

Vriendelijk ontvangst en ook was alles keurig schoon.

Het ontbijt was keurig op tijd en voorzien van allerlei lekkers. Voor een weekend op Texel was dit een prima bed&breakfast.

Ook werden we uitgezwaaaid bij het vertrek wat we heel leuk vonden.

Hartelijk bedank voor het Texelse gevoel !!!

Een echte aanrader

Lieke & Wim
6-8-2014

Wij hebben een super weekend gehad op Texel. We werden zeer hartelijk ontvangen en je voelt je daardoor gelijk thuis. Een mooie, nette, schone kamer. En 's ochtends kregen we op onze kamer een goed gevulde picknickmand als ontbijt. Het pension ligt erg centraal. Het is een perfecte uitvalbasis voor wandelaars, fietsers en je bent zo op het strand. Al met al een echte aanrader dus.

Aanbevolen B&B in Texel!

J&K
30-7-2014

Wij hebben 3 nachten overnacht in B&B, Anna Paulowna.

Het ontvangst is zeer vriendelijk, de kamer was netjes, het ontbijt werd iedere morgen keurig rond half 9 bezorgd bij de kamer. Ontbijt was heerlijk, broodjes, brood, beleg, zoet en vers fruit. De ligging was dichtbij het centrum van De Koog en het strand. Als wij terug komen op Texel komen wij zeer zeker terug naar B&B, Anna Paulowna! Dames nogmaals bedankt!

Fantastische plek

nicole Voskuil
30-6-2014

Afgelopen weekend op Texel geweest bij B&B. Geweldige lieve mensen en ontbijt is goed geregeld , voldoende van alles.

Dames bedankt voor het geweldige weekend.

Genieten met een hoofdletter "G"

Johan van den Heuvel
30-6-2014

Afgelopen weekend voor het eerst naar Texel geweest. In 1 woord "GEWELDIG". Het is een heerlijk eiland.

Wat een ontzettende lieve dames hebben we ontmoet in het pension Anna Paulowna. Werkelijk alles was keurig netjes verzorgd en dankzij hun gastvrijheid voel je je er meteen thuis. De kamers zijn erg netjes, ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. Het ontbijt is uitgebreid en lekker.

Dames, dank je wel voor alles en nog bedankt voor de lekkere worstenbroodjes met Colman's mosterd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anna Paulowna in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anna Paulowna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.