Appartement

12 reviews over Appartement Anja Hoeve in het Nederlands

Slapen in een Stolpboerderij

Richard
7-1-2017

De Anja Hoeve heeft diverse appartementen en een Hoeve te huur voor een heerlijke vakantie.De AnjHoeve ligt tussen den Hoorn en Den Burg in en vlakbij de bossen, duinen en het strand. Nu is Texel al niet een groot eiland en is alles betrekkelijk snel te bereiken. Wij hadden het groene appartement (is voor 2 personen) Een uitstekend ingericht verblijf van alle gemakken voorzien, een leuke Bedstee, prima keuken en badkamer. Hartelijk ontvangst door Albert Huisman, kregen diverse uitleg over de mogelijkheden op Texel (ligt ook een informatiemap.

Prima verblijf we komen zeker een keer terug

Gereisd met partner in december 2016

Anjahoeve, GEWELDIG GENIETEN!

Danny
16-7-2016

Alles draait om vriendelijkheid,service en het gevoel van nostalgisch genieten!

Kind- en diervriendelijk, alles tot in de puntjes verzorgd, parkeerplek naast de deur.

Inrichting zeer compleet en gewoon klaar!

Prima ligging vlak naast bos diverse strand palen, wandel en fiets routes volop!

En een uitzicht die ons na diverse jaren nog steeds blijft verbazen!

Zoek je rust, even helemaal weg gevoel en een zorgeloze vakantie op Texel?

Dan is Anjahoeve HET aangewezen verblijf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Nostalgische top accommodatie!

Danny Blok
16-7-2016

Anjahoeve ''gele appartement'' Den Hoorn Texel.

Tijdens het verblijf waan je je in een nostalgisch tijdperk, weg van de drukte, stress en dagelijkse sleur. Deze sleur laat je heel gemakkelijk los tijdens het verblijf op Anjahoeve.

Kwaliteit en vriendelijkheid staan hoog in 't vaandel bij Anjahoeve. Opties genoeg! Beschikt over luxe accommodaties met een uitzicht die ons al jaren blijft bewonderen. Dier- en kindvriendelijk en heerlijk schone appartementen.

Parkeerplek naast de appartementen.

Ligging op korte afstand van wandel en fiets routes en met diverse strand palen in de buurt is het met bijvoorbeeld een Juttertje of Texels biertje heerlijk vertoeven.

Anjahoeve is genieten, relaxen, even helemaal weg gevoel, rust en een behoorlijk gevoel van nostalgische weelde. Een absolute aanrader voor mensen die willen ontsnappen uit de dagelijkse drukte/sleur. TOPPER!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke plek!

Langelaan
28-4-2012

Wat een fantastisch plek. Wij zijn een weekje in appartement Blauw van de Anja Hoeve geweest. Een compact, zeer volledig en knus appartement. Sfeervol ingericht en koffie, koek en bloemen bij aankomst. De kindjes hebben heerlijk gespeeld in en om het huis. Ligging is prima t.o.v. de dorpjes, bos, strand, restaurantjes leuke activiteitenboerderijen en Ecomare e.d.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

We komen zéker terug.

Hans Hol
20-9-2011

'Via via' gehoord (ja, op die manier kom je op de leukste adressen terecht) dat een lang weekend Texel op de Anjahoeve zeer aan te raden was. Nou, dat klopt. Vanaf de uiterst vriendelijke ontvangst door de eigenaren Albert en Hennie tot de zeer complete inrichting van het appartement, letterlijk alles was prima .... nou ja, op een 'beetje' regen na, maar hoe Albert en Hennie ook de gasten van dienst zijn, het stoppen van de regen is iets wat niet in het pakket zit. We komen zéker terug !

Gereisd met vrienden in september 2011
Albert & Hennie Huisman -Stolpboerderij AnjaHoeve, Gastheer, 4-10-2011
Beste mensen, Wij zijn heel blij met deze mooie beoordelingen en waren verrast met de Zoover Award 2011 die we in ontvangst hebben mogen nemen. Een mooi compliment en een leuke opsteker!

Heerlijk verblijf

Alex & Mirjam
29-8-2011

We hebben genoten van ons verblijf op Texel in appartement Geel van de Anja Hoeve. Schitterend in het Texels landschap gelegen vlakbij het bos en strand. Ook de dorpjes Den Hoorn en Den Burg zijn niet ver bij de Hoeve vandaan. Samen met mijn vriendin was de Hoeve een prima uitvalsbasis om leuke dingen te ondernemen op Texel maar nog meer een superplek om tot rust te komen. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011
Albert & Hennie Huisman -Stolpboerderij AnjaHoeve, Gastheer, 4-10-2011
Bedankt voor de leuke beoordeling. Anja Hoeve ligt inderdaad in het buitengebied met mooie uitvalswegen dichtbij het bos en strand en de gezellige dorpjes. Als onze Gasten eenmaal zijn geweest dan komen ze meestal weer terug. Aan jullie reactie te lezen geldt dat ook voor jullie. Tot de volgende keer op de Anja Hoeve

Superlocatie op Texel

Fam. de Wildt
29-3-2011

Vlak bij het bos, duin en strand. Heerlijk buiten en toch ligt Den Hoorn en Den Burg redelijk dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

geweldig

ian en lenie
21-8-2009

Een vakantie op de Anja hoeve is er zeker één voor herhaling.

Een top locatie en een leuk appartement met buiten voldoende ruimte om te spelen voor de kinderen.

De kinderen vonden de dieren(de geiten Bo en Bo ,de konijnen , de kippen en Rex de hond) helemaal geweldig

Een warm welkom met bloemen op tafel ,verse eitjes en de koffie stond klaar.

Wat wil je nog meer!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Gastvrijheid en je welkom voelen

Noor van Kuik
26-9-2008

Als je hier eenmaal gelogeerd hebt, wil je graag een keertje terug.

Gereisd met partner in september 2008

heerlijk rustig, lekker knus.

Oogjen
8-9-2008

knusse appartementen voor elk wat wils, speelweide voor de kids,vlakbij het bos,strand en uitvalswegen. eigenaar attent, denkt mee.

Gereisd familie in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anja Hoeve in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anja Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.