Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.6Inrichting
  • 9.2Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Anja Hoeve

• 9Marian07-11-2021

Fantastisch verblijf in super verzorgd huisje

Wat een warm welkom door de eigenaar. Een goed verzorgd en schoon huisje. Aan de kleinste dingen is gedacht. Van waxinelichtjes, afwasmiddel en zelfs een staafmixer. Het is echt top! Wij hebben genoten.

• 8Natuur
  • 10Anita18-11-2020

Heerlijk

Wij waren in het gele appartement. Helemaal compleet tot aan waxine lichtjes toe. Incl vaatwasser met vaatwastabletten! Hartelijk ontvangst met leuke tips .En wat een rust! Eigen parkeerplaats. Dit appartement heeft geen wasmachine.

• 10Zwany Bosch16-08-2019

Heerlijke rust en ruimte, hier kom je op adem

Tja eigenlijk zou ik dat niet weten, zijn nu 3 of 4 X hier geweest en altijd is het goed voor elkaar, zeer compleet ingericht, je voelt je meteen thuis, aardige mensen, een bloemetje op tafel, geweldig uitzicht, geitjes en kippen op je erf . Landelijke rust en ruimte. We zijn net terug na een heerlijke week Texel, waar alles is, duinen, heide, strand, zee en bos, leuke restaurants en eigenlijk allemaal op loopafstand, zeker fiets afstand. Je merkt bijna niet dat er meer appartementen zijn, of het moest zijn dat de kinderen even de kippen en geiten kwamen kroelen. En dan hadden we leuk contact! Een weekje hier en je bent weer helemaal bijgekomen! Dank Albert en Hennie voor de sfeer die jullie neerzetten! We komen zeker weer terug

• 9Richard07-01-2017

Slapen in een Stolpboerderij

De Anja Hoeve heeft diverse appartementen en een Hoeve te huur voor een heerlijke vakantie.De AnjHoeve ligt tussen den Hoorn en Den Burg in en vlakbij de bossen, duinen en het strand. Nu is Texel al niet een groot eiland en is alles betrekkelijk snel te bereiken. Wij hadden het groene appartement (is voor 2 personen) Een uitstekend ingericht verblijf van alle gemakken voorzien, een leuke Bedstee, prima keuken en badkamer. Hartelijk ontvangst door Albert Huisman, kregen diverse uitleg over de mogelijkheden op Texel (ligt ook een informatiemap. Prima verblijf we komen zeker een keer terug

• 10Danny16-07-2016

Anjahoeve, GEWELDIG GENIETEN!

Alles draait om vriendelijkheid,service en het gevoel van nostalgisch genieten! Kind- en diervriendelijk, alles tot in de puntjes verzorgd, parkeerplek naast de deur. Inrichting zeer compleet en gewoon klaar! Prima ligging vlak naast bos diverse strand palen, wandel en fiets routes volop! En een uitzicht die ons na diverse jaren nog steeds blijft verbazen!

Zoek je rust, even helemaal weg gevoel en een zorgeloze vakantie op Texel? Dan is Anjahoeve HET aangewezen verblijf!

• 10Danny Blok16-07-2016

Nostalgische top accommodatie!

Anjahoeve ''gele appartement'' Den Hoorn Texel. Tijdens het verblijf waan je je in een nostalgisch tijdperk, weg van de drukte, stress en dagelijkse sleur. Deze sleur laat je heel gemakkelijk los tijdens het verblijf op Anjahoeve. Kwaliteit en vriendelijkheid staan hoog in 't vaandel bij Anjahoeve. Opties genoeg! Beschikt over luxe accommodaties met een uitzicht die ons al jaren blijft bewonderen. Dier- en kindvriendelijk en heerlijk schone appartementen. Parkeerplek naast de appartementen.

Ligging op korte afstand van wandel en fiets routes en met diverse strand palen in de buurt is het met bijvoorbeeld een Juttertje of Texels biertje heerlijk vertoeven.

Anjahoeve is genieten, relaxen, even helemaal weg gevoel, rust en een behoorlijk gevoel van nostalgische weelde. Een absolute aanrader voor mensen die willen ontsnappen uit de dagelijkse drukte/sleur. TOPPER!

• 9Langelaan28-04-2012

Heerlijke plek!

Wat een fantastisch plek. Wij zijn een weekje in appartement Blauw van de Anja Hoeve geweest. Een compact, zeer volledig en knus appartement. Sfeervol ingericht en koffie, koek en bloemen bij aankomst. De kindjes hebben heerlijk gespeeld in en om het huis. Ligging is prima t.o.v. de dorpjes, bos, strand, restaurantjes leuke activiteitenboerderijen en Ecomare e.d.

• 10Hans Hol20-09-2011

We komen zéker terug.

'Via via' gehoord (ja, op die manier kom je op de leukste adressen terecht) dat een lang weekend Texel op de Anjahoeve zeer aan te raden was. Nou, dat klopt. Vanaf de uiterst vriendelijke ontvangst door de eigenaren Albert en Hennie tot de zeer complete inrichting van het appartement, letterlijk alles was prima .... nou ja, op een 'beetje' regen na, maar hoe Albert en Hennie ook de gasten van dienst zijn, het stoppen van de regen is iets wat niet in het pakket zit. We komen zéker terug !

Gastheer, 04-10-2011

Beste mensen, Wij zijn heel blij met deze mooie beoordelingen en waren verrast met de Zoover Award 2011 die we in ontvangst hebben mogen nemen. Een mooi compliment en een leuke opsteker!

• 10Alex & Mirjam29-08-2011

Heerlijk verblijf

We hebben genoten van ons verblijf op Texel in appartement Geel van de Anja Hoeve. Schitterend in het Texels landschap gelegen vlakbij het bos en strand. Ook de dorpjes Den Hoorn en Den Burg zijn niet ver bij de Hoeve vandaan. Samen met mijn vriendin was de Hoeve een prima uitvalsbasis om leuke dingen te ondernemen op Texel maar nog meer een superplek om tot rust te komen. Een absolute aanrader!

Gastheer, 04-10-2011

Bedankt voor de leuke beoordeling. Anja Hoeve ligt inderdaad in het buitengebied met mooie uitvalswegen dichtbij het bos en strand en de gezellige dorpjes. Als onze Gasten eenmaal zijn geweest dan komen ze meestal weer terug. Aan jullie reactie te lezen geldt dat ook voor jullie. Tot de volgende keer op de Anja Hoeve

• 10Fam. de Wildt29-03-2011

Superlocatie op Texel

Vlak bij het bos, duin en strand. Heerlijk buiten en toch ligt Den Hoorn en Den Burg redelijk dichtbij.

Appartement Anja Hoeve info

• CafeNiet beschikbaar