Hotel Airport Texel

Hotel Airport Texel
9,4

23 tips over Hotel Airport Texel

FamilieK, 27-5-2015
Heerlijk gegeten bij Quinty's in De Koog! Erg leuk restaurant voor gezinnen met kinderen!
suus muller, 23-3-2015
Texel is altijd goed toeven, welk jaargetijde dan ook!
Lizette, 2-10-2014
De roofvogelshow is een echte aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Airport Texel voor je op een rij gezet:

Adrie, 24-9-2014
Walter geeft goede tips over restaurants op Texel
Mfire, 5-8-2014

Heerlijk gegeten op de Catharinahoeve. (Den Burg) Ook voor de kids ideaal met een mooie speeltuin. Een boottocht met TX10 in Ouddorp is een aanrader. Volgende keer letten wij wel op laag water, dan os de kans op het zien van zeehonden het grootst

Ook de haven van Ouddorp is leuk met kids, zeker als je afsluit met de piraten boot. Het Sommeltjespad en Ecomare vinden wij ook aanraders en natuurlijk heerlijk naar het strand met emmertjes en scheppen

g.vlastuin, 6-5-2014

Al met al dus een geweldig hotel. De royal class suite is een aanrader voor elk gezin. Leuke dorpjes, en veel vermaak voor de kinderen.

Wij hebben een rondvlucht gedaan met het gezin, wat echt fantastisch was, en hebben zelf zeehondjes gezien. De mensen op het eiland waren erg vriendelijk. Onze jongens hebben zich erg vermaakt op de kartbanen ( zowel binnen als buiten)... Walter....het was geweldig!!!!!!

Maaike, 3-3-2014

Leuk om te doen; de bonte belevenis, Ecomare, Kaap skil, Slufter, stranden, vliegtuigen kijken.

Leuk/ lekker eten;

Quinty's(de Koog), vooral voor kinderen. Entertainment en porties in diverse maten.

Gera Van Giessen, 26-8-2013
Paal 17 is erg gezellig. Er is veel te doen en veel te zien. Een aanrader om hier de ondergaande zon te bekijken onder het genot van een hapje en een drankje. Een echt vakantiegevoel.
Wilma de Bruin, 25-8-2013
maak een rondvlucht in een cessna. Een erg mooie manier om het eiland te verkennen!
Bernhard, 17-8-2013

Alle kamers hebben uitzicht op het Vliegveld, totaal geen probleem. Tijdens ons verblijf was het druk, maar het blijft mooi om naar Parachute springers en vliegtuigen te kijken. Na 20:00 uur is het vliegveld gesloten en ben je omgeven door de sirene rust van Texel.

We hebben een aantal aanbieders voor Airport Texel voor je op een rij gezet: