Hotel Airport Texel

180 reviews over Hotel Airport Texel in het Nederlands

Geweldig

Sander en Melody
2-1-2018

Alle verwachtingen werden overtroffen! Niet eerder iemand als Walter mee gemaakt die er ALLES aan heeft gedaan om ons oud en nieuw verblijf top te verzorgen! (champagne zelf gemaakte oliebollen fantastisch ontbijt skuumkoppe bij aankomst een privé vuurwerkshow vkkr de gasten... Perfect en erg groot comfortabel appartement)

Zeer fijn verblijf!

Brian Lie Ten
5-9-2017

Zeer gastvrij ontvangst door Walter. U wordt verwelkomd met een flesje wijn en er liggen lekkere producten naar wens klaar in de koelkast. We hebben erg genoten van de ruime, hygiënische accomodatie met mooie badkamer en prachtig uitzicht op de vliegbasis. Heeft u een vraag, dan is er app contact mogelijk met Walter en hij staat graag voor je klaar.

Bedankt voor het verblijf!

Zeer verzorgd met bijzondere gastvrijheid

Ed en Josephine Stoete
26-8-2017

Veel persoonlijke aandacht voor je wensen als gast!

We hebben een aantal aanbieders voor Airport Texel voor je op een rij gezet:

Top comfort op een centrale locatie

Elisabeth
22-8-2017

Een rustige, centraal op het eiland gelegen locatie, met snelle toegang tot de interessante plekken van Texel. Goede bedden, lekker ontbijt volgens eigen wensen, prima parkeergelegenheid. Kunnen we aanbevelen!

Hotel Texel Airport

Jan
18-8-2017

Schitterende locatie en zeer goed hotel netjes verzorgd goede service top!

Prima hotel

Ingrid
        31-7-2017

Bijna een week hier gelogeerd. Is zeer goed bevallen. Vanaf balkon uitzicht op vliegveld en parachutisten. ’s Avonds heel rustig. Mooie, schone, zeer ruime suite (meer een appartement). Koelkast is zeer royaal gevuld voor ontbijt. Iedere ochtend lekkere verse broodjes aan de deur. Een aanrader!

Bijzondere lokatie ad landingsbaan

Jeroen
        27-7-2017

Leuke plek om te zitten. S'avonds heel stil en overdag veel vliegtuigen en parachutisten. Goede service

Fantastisch verblijf hier

Ijmker
        1-7-2017

2 dagen en een nacht doorgebracht om te kunnen skydiven. Super hotel. Erg gastvrij, gezellig. En een prachtig uitzicht op het vliegveld zelf. Vanaf je balkon kun je de vliegtuigjes op zien stijgen. En de skydivers landen vlak voor de hotel kamer weer op de grond. Verder was de kamer en het sanitair erg schoon. Heerlijk ontbijt gehad. Kortom fantastisch. We komen zeker keer terug.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kok
        26-4-2017

Netjes, schoon en best groot. Prima geregeld en goede service! We zijn geweest met de familie, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Oude reviews (archief)

heel leuke locatie aan vliegveld.

mv
        21-9-2016

Klein hotel/b&b direct aan vliegveld. Je balkonnetje kijkt uit over vliegveldje met veel parachutisten. Overdag heel wat leven rondom maar na 18u heel rustig.

Kamer dik in orde. Eigenlijk gewoon een appartement met aparte slaapkamer,eethoek en keukenblok. Ontbijtspullen in koelkast en verse broodjes dagelijks aan de deur. Slim gedaan.

Luxe badkamer met bubbelbad en stoomcabine douche.

Perfect schoon elke dag. Heel fijn!

Je betaald wel wat maar is ook dik in orde. De uitbater is erg joviaal en bedoelt het goed.

Ik vond het wel erg warm binnen (airco in slaapkamer). En wat last van muggen maar daar kan niemand wat aandoen.

We hebben een aantal aanbieders voor Airport Texel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airport Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airport Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Airport Texel scoort een 9.37 uit 10 op basis van 184 reviews.