We hebben een aantal aanbieders voor Texel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Texel voor je op een rij gezet:

Reviews over Texel

Voelt als thuis met extra luxe!! Echt top!!

Gerda Gielink,
    1-3-2019

Fantastische locatie! Strand, restaurants, fietsenverhuur, wandelroutes, alles binnen handbereik

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Fantastisch!

Danielle Broess,
    21-2-2019

Wat een fantastische plek om door te brengen! Het personeel is ontzettend aardig, de kamers zijn ruim en de bedden slapen heerlijk. We hebben een avond in het a la carte restaurant gegeten. Het eten is van hoge kwaliteit en hoe lekker om de deur niet meer uit te hoeven na een dag fietsen. Ik kom hier zeker terug met mijn gezin. Ook kinderen vermaken zich namelijk goed hier, in het zwembad of met tafeltennis bijvoorbeeld. Kortom een aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch verblijf

Dhr Vliek,
    12-2-2019

Wij werden heel vriendelijk ontvangen door een dame bij de receptie , voelde daar door al meteen vertrouwd ! Was een arrangement zat heerlijk koffie met gebak erbij in . Kamers waren mooi en prima schoon , personeel was heel aardig en behulpzaam . Kortom als wij weer naar Texel gaan, komen wij bij jullie terug .

Gereisd met vrienden in februari 2019

Fantastisch!

Anne,
    4-2-2019

Met ons grote gezin (elf personen) een weekend Opduin geboekt en wat een fantastische ervaring. Alles in dit hotel klopt! De kamers zijn prachtig, ruim, modern en schoon. Het personeel is aardig, neemt echt de tijd voor je, Alie van het restaurant draagt het restaurant, tafel stond steeds klaar maar ook de rest van het personeel was ontzettend aardig en vooral gemoedelijk. Wij komen volgend jaar zeker terug, met zijn allen!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Superfantastisch

Hans Absen,
    30-1-2019

Wat een super hotel, gastvrij, gemoedelijk, groots, fantastische medewerkers, heerlijke kamers, superhondvriendelijk, uitstekend restaurant , gigantisch ontbijt, ligging vlak bij bos, zee, dorp, kortom: een enorme aanrader!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2019