Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)
8,9

268 reviews over Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) in het Nederlands

Ellie Andela
15-10-2018

We zaten in huis de zwaluw , het is een heerlijk knus huis. Compleet ingericht. Goede bedden. Mooie ligging. Komen graag nog weer terug.

heerlijk Eiland, fijn huisje!

B.C.H. Jansen
15-10-2018

Ik vond het weer een heerlijke week!

Voor herhaling vatbaar.

Wies
15-10-2018

Mooie plek midden op het eiland.

Eenvoudig knus appartement met heerlijke bedden.

Winkel en fietsenverhuur op loopafstand.

Aanrader

Pia Nobbe
14-10-2018

Prachtig verblijf. Alles aanwezig. Schoon. En dan als je het bed goed hebt ingericht , en eventueel ' s nachts wakker wordt, door het dakraam kijkt, .........

Klasse verblijf

Yvon Houtzager
30-9-2018

fantastisch huisje, schoon , fris, en mooi gelegen

Komen volgend jaar weer terug.

W. van der Vlist
28-9-2018

Wij komen al jaren in de Zeester en zijn erg tevreden, kwaliteit blijft top, dankzij Jinny en Jos.

ligging huisje zijn uitstekend

tichelaar
22-9-2018

het is fantastisch

huisjes zijn schoon en alles zit erin.

Fantastisch!

Renate Karrenbelt
19-9-2018

Wij zijn voor het 3de jaar naar het huisje Zilvermeeuw geweest en het was weer fijn om daar te zijn! In het huisje is aan veel gedacht wat je nodig hebt bv er is zelfs aan een wekkerradio tot ventilator!Het huisje is gezellig en leuk ingericht ,heeft ook op loopafstand de supermarkt de spar.Het plekje waar de Zilvermeeuw ligt is ook lekker landelijk en rustig.

Prima onderkomen.

Fam. Pasterkamp
18-9-2018

De ligging en daarmee de privacy was geweldig.

De "Zwaluw" is mooi en praktisch ingericht en voor ons een groot voordeel dat alles gelijkvloers is. Komen dan ook graag weer terug.

Iedere rustzoeker en natuurliefhebber aan te raden

Anne Mirjam de Bruin
18-9-2018

Het ligt op 1 minuut lopen van het prachtige natuurgebied de Koegelwieck,het is er heel rustig,de familie Kooyman ontzettend aardig en je fietst in 20 minuten door het duingebied naar zee.Appartement gezellig en van alles voorzien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)