Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)

VakantiehuisWeer vandaag21°17°
Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)
8,8

258 reviews over Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) in het Nederlands

heerlijk om te fietsen daar.

carolinearts
7-8-2018

Het is een heerlijke plek als je van de rust en natuur houd

We komen graag nog eens terug!

Francisca
6-8-2018

Voor ons de eerste keer bij de Zeeparel in Lies, na +/- 35 jaar Formerum. We zaten 1 week in huisje de Zwaluw. Heel netjes, praktisch en gezellig ingericht en fijn terras met privacy en goede (lig)stoelen: echt een hele fijne ervaring :-) En voor onze zoon een trampoline + speelhuisje bij het grote veld. Kortom, een geslaagde vakantie en deze locatie ook zeker voor herhaling vatbaar!

fantastisch

wilma van Dijk
6-8-2018

Een fijne plek, fijne eigenaars.

Super locatie!

Maria Schuurman
6-8-2018

We hadden een prima verblijf in de Oester. De ligging is super: supermarkt, fietsverhuur en bushalte om de hoek. Enige minpuntje is de kamer boven met het schuine dak, waar je constant gebogen doorheen moet lopen. Verder is het een prima accommodatie met een fijn terras.

Wij krijgen er geen genoeg van!

Angeline
28-6-2018

Wij missen een vaatwasser in de Zeester maar verder hebben wij niets aan te merken op ons verblijf. De huisjes en appartementen zijn schoon en compleet ingericht.

Ons verblijf is centraal gelegen en het is er heerlijk rustig. Er is op loopafstand een supermarkt "De Spar".

Wij komen er inmiddels 9 jaar dus dat zegt genoeg.

Dit is een echte aanrader!

Marja en Janny
21-6-2018

Wat een heerlijke accommodatie. Heel compleet en mooi centraal gelegen. Een bijzonder gastvrije , vriendelijke eigenaresse.

Geweldig

Titia Huigen
19-6-2018

Fantastische plek om te zijn. Vlak bij de duinen, de zee en het wad

Absolute aanrader

Niels van Rooijen
17-6-2018

Geweldige ligging centraal op het eiland, rustig, supermarkt nabij. Mooi appartement, licht, ruim, goed uitgerust. Zeer gastvrije eigenaresse en haar man. Grote speelweide met klimtoestel voor de kleinere kinderen en een trampoline. Heel goede prijs kwaliteit verhouding in voordeel van de gasten!

Aanrader!

Gewoon boeken

Lida
17-6-2018

Prima huisje in Lies, alles is aanwezig en op de fiets ben je zo overal.

Je loopt/fietst zo naar de duinen door naar het strand.

Rustige omgeving en in het dorp een supermarkt en een fietsverhuur. Heerlijk voor een ieder die niet middenin de drukte wilt zitten.

we waren met z'n tweeen fantastische

h.niepoth

prima hoekappartement

tegels badkamer soms wat glad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) scoort een 8.81 uit 10 op basis van 258 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)