Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)

VakantiehuisWeer vandaag16°11°
Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)
8,8

246 reviews over Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) in het Nederlands

Dit is een echte aanrader!

Marja en Janny
21-6-2018

Wat een heerlijke accommodatie. Heel compleet en mooi centraal gelegen. Een bijzonder gastvrije , vriendelijke eigenaresse.

Geweldig

Titia Huigen
19-6-2018

Fantastische plek om te zijn. Vlak bij de duinen, de zee en het wad

Absolute aanrader

Niels van Rooijen
17-6-2018

Geweldige ligging centraal op het eiland, rustig, supermarkt nabij. Mooi appartement, licht, ruim, goed uitgerust. Zeer gastvrije eigenaresse en haar man. Grote speelweide met klimtoestel voor de kleinere kinderen en een trampoline. Heel goede prijs kwaliteit verhouding in voordeel van de gasten!

Aanrader!

Gewoon boeken

Lida
17-6-2018

Prima huisje in Lies, alles is aanwezig en op de fiets ben je zo overal.

Je loopt/fietst zo naar de duinen door naar het strand.

Rustige omgeving en in het dorp een supermarkt en een fietsverhuur. Heerlijk voor een ieder die niet middenin de drukte wilt zitten.

Een heel fijne plek

mvw
17-1-2018

Het appartement was erg netjes en de gastvrouw vriendelijk. We hebben het enorm naar onze zin gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Het was een fantastiche kerstvakantie 2017 !

Jannie en Henk Brem
15-1-2018

Huisje De Zilvermeeuw was een knus en gezellig huisje dat van alle gemakken voorzien was. Je loopt het terrein af en je zit zo in de duinen en de bossen. Supermarkt is op loopafstand , zoals ook enkele gezellige restaurants !

De leeuw
30-12-2017

Geen winkel gebied, wel veel natuur.

Heerlijk rustig.

Aangename verhuurder

fantastisch

Bruggeman
22-11-2017

alles prima

alleen een aandacht puntje mogelijk hebben wij hem niet kunnen vinden dat was een vergiet geen verwijt

Fijn warm appartement, voor herhaling vatbaar.

Wies Zwart
18-11-2017

Mooie plek vlak bij het duingebied "de Koegelwiek" waar je heerlijk kunt wandelen. De supermarkt is vlakbij. Het appartement heeft twee knusse slaapkamers en een mooie ruime doucheruimte. Opvallend veel kastruimte. Zeer geschikt voor een gezin. speeltuintje vlakbij. Ook met z'n tweeën is het heel gerieflijk.

Het was weer fijn!

Alma
10-11-2017

Een schoon en volledig huisje, op een prima locatie, vlak bij de duinen en toch de supermarkt vlakbij. Geen dertien in een dozijn op een park, maar een aardige particuliere eigenaar. Een plek om terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies) scoort een 8.82 uit 10 op basis van 252 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Zeeparel (Oester - Zilvermeeuw - Zwaluw - Zeester) (in Lies)