Camping Wulp

52 reviews over Camping Wulp in het Nederlands

Leuke en gastvrije familiecamping

Reurings
21-5-2012

Wij hebben weer genoten dit jaar op camping Wulp. Leuke en gastvrije familiecamping. Goede ligging om met de fiets erop uit te gaan. In nabijheid van bos, strand, eettentjes. Kortom, volgend jaar zijn we er weer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Heerlijke plek

marieke
21-5-2012

Afgelopen Hemelvaart weer een aantal dagen doorgbracht op Camping Wulp. Het is een eenvoudige maar prima camping. De service is goed, je kunt opgehaald worden van de boot, terplaatse goede fietsen huren en sinds dit jaar is er ook een samenwerking met een bakker waar je broodjes etc kunt bestellen. De kinderen (tussen 5 en 14 jr) hebben zich er ook prima vermaakt. Kortom een aanrader ook met een grotere groep

Gereisd met vrienden in mei 2012

Zeker aan te bevelen

Jan Ypeij
21-5-2012

De eigenaren van deze kleinschalige camping zijn klantvriendelijk en behulpzaam. Reserveren gaat vlekkeloos, het vervoer van en naar de boot is perfect en zeer origineel. De ligging onder de rook van West-Terschelling en bij de duinen is zeer aangenaam. De eenvoud past goed bij de fantastische sfeer van Terschelling.

Een aanrader !!!!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Kindvriendelijk, Gemoedelijk, Gezellig, Vertrouwd.

Familie van de Beek uit Baarn
28-8-2011

Wat vinden wij van Camping Wulp, kort maar krachtig, GEWELDIG.

Bij toeval zijn we (10 jaar geleden) door camping cnossen doorverwezen naar camping Wulp en we willen daar niet meer weg. De beheerders Hans en Yvette zijn vriendelijk

en behulpzaam. De chalets hebben alles wat je nodig hebt om je vakantie relax door te kunnen brengen. Met name voor kinderen is het een geweldige camping. Buiten het feit dat er een zandbak, glijbaan, klimrek en trampoline is, worden er ook leuke dingen georganiseerd zoals een piratentocht, GPS tocht en sinds dit jaar is er ook een luchtkussen. Voor de visliefhebbers onder ons is de mogelijkheid om met Hans mee te gaan varen. Tja, helaas zat voor ons het weer niet echt mee maar dat heeft ons er

niet van weerhouden om toch weer te boeken voor volgend jaar.

Groetjes, de van de Beekjes uit Baarn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Een fantastische familiecamping.

Fam. Saelman
3-8-2011

Een fantastische familiecamping. De ligging is zeer centraal, in principe heb je geen auto nodig. De eigenaars Hans en Yvette zijn koningen in het verwennen van hun gasten. Er wordt veel georganiseerd, zie de website. Dit is al het vijfde jaar dat we er zijn. Deze camping is een echte aanrader vooral met jonge kinderen. Het is hier meestal beter weer dan op het vaste land. Strand zeer dichtbij makkelijk met de fiets te doen evenals het meertje van Hee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

HEERLIJK

Fam. Scholze
1-8-2011

Camping Wulp is een gezellige famillie camping net buiten West. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud varierend van een ritje met een oude legertruck of spelen op een springkussen (kasteel) tot GPS wandeltochten of vissen op makreel (als het weer het toelaat).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Heerlijk!

M
26-7-2011

lekker klein, zonder poespas of strenge regeltjes. Rustig en gezellig. Zowel met als zonder kinderen een heerlijke plek om even echt te genieten van de rust op Terschelling.

Gereisd alleenreizend in juli 2011

Prachtige rustige plaats

Jaap en Ieke
8-6-2011

Een kleine rustige gezinscamping met een prima eigenaars echtpaar.

Altijd vriendelijk en behulpzaam.Op 5 fiets minuten van de haven en West.

Mooi duin en bosgebied direct achter de camping en dus ideaal voor de (klein)kinderen.

Gereisd met partner in mei 2011

ik raad iedereen aan om hier> heen te gaan met de kinderen er lopen van allerlij dieren rond voor de kinderen een super locatie dicht bij veel winkels en terrassen en restaurants en zeer lieve eigenaren klant vriendelijke dus niet twijfelen maar doen echt jullie krijgen er geen spijt van .

Gereisd met partner in mei 2011

Gezellge camping

sandrakohler
22-5-2011

Wij zijn in de herfst van 2009 en in mei van 2011 op deze camping geweest. (voor herfst van 2011 hebben we alweer geboekt). Eerste keer in een chalet en tweede keer in een huisje. Allebei prima onderhouden. Eigenaren zijn makkelijke en vriendelijke mensen. Brengen en halen van als je met de boot aankomt. Op de camping zelf is voor kinderen niet zo heel veel te doen. Alleen een grote trampoline. Maar op Terschelling is altijd wel wat te doen dus vermaken doe je je toch wel!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.