Camping Wulp

Weer vandaag-1°-5°
Camping Wulp
9,1

52 reviews over Camping Wulp in het Nederlands

Een prachtplek waar jij je gelijk thuisvoelt

Mindert Ciaran
21-5-2015

Camping de Wulp is een gezellige, heerlijke familiecamping met kampeerplekken, chalets en een paar knusse vakantiehuisjes.

Het beheerdersechtpaar is een stel hartelijke, vriendelijke mensen die erg hun best doen jouw het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en ze slagen daar wat ons betreft erg goed in. Wij hebben nu een paar keer mogen verblijven in zowel één van de chalets of een huisje en dit is ons meer dan uitstekend bevallen.

Omdat we sedert enige jaren niet meer kamperen en we toch een plek wilden die rust, ruimte en het gevoel dicht bij de natuur te zijn uitstraalt, zijn we bij de vakantieverblijven van De Wulp terecht gekomen. Voor ons een ideale plek. We noemen het dan ook “ons” plekje op Terschelling. Ook de ligging is ideaal, alles is in de buurt te vinden en een fietstochtje naar West of Midsland is snel gemaakt voor een eventueel boodschapje of om even gezellig te winkelen.We hopen hier nog vele keren weer terug te mogen keren.

Gereisd met partner in september 2014

Geweldig gastvrije en kindvriendelijke camping

Wilco, Sita, Amarins en Jildau
25-7-2014

Wij zijn inmiddels al zes keer op camping Wulp geweest. Onze kinderen krijgen er ook geen genoeg van. Het is een zeer kindvriendelijke camping. Ze hebben een heerlijk veld om te spelen met alles wat er staat. Ook de chalets zijn schoon en netjes.

Hans en Yvette zijn erg gastvrij. Je voelt je gelijk thuis. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fijne, gezellige camping

Margreet en Willem Dijkstra
20-7-2014

Meteen voelden wij ons hier thuis. De caravan was schoon en gezellig ingericht. En de bedden lagen prima. Voor kinderen genoeg te doen. Onze zoon van vier heeft heerlijk buiten gespeeld op de speel toestellen van de camping. De eigenaren waren altijd vriendelijk en willen alles voor je doen. Je bent snel in het bos, op het strand of bij een restaurant. Kort om een camping om vaker vakantie te vieren!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Heerlijke plek op Terscheling!!

Tiety
6-5-2014

Kleinschalige camping. Juist daardoor zo knus. Yvette en Hans laten je hier meer dan "thuis" voelen! Ze doen er alles aan om de gasten een zeer prettig verblijf te geven. Ritje met de legertruck, een speurtocht, een amerikaanse BBQ, worstenbroodjes bakken in t vuur, luchtkussen en sminken. Er staat een grote trampoline. Voor de kleineren is er speelgelegenheid op het chaletveld. Onze kinderen wilden ieder jaar weer terug! We zijn er 7 jaren achter elkaar geweest. Ook nog met een familieweekend of het rock&roll weekend. Totaal 10 keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

meest fantastische plek op mooiste eiland

Henk de Vries
13-1-2014

Het voorgeborchte naar Het Paradijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooi weer Terschelling/ Wulp

Bart
16-5-2013

Hallo, we zijn al meerdere keren op Terschelling geweest en voor de 3e keer bij Camping Wulp. De eerste 2 keer is het erg goed bevallen. Toen met kinderen en nu met mijn vrouw alleen. En daar is het ook een prima camping voor.

West is in de buurt waar voor steletjes en kinderen van alles te doen is. En terug op de camping is het weer rust en genieten.

de volgende keer zijn we er weer en dan met kinderen!

Gereisd met partner in mei 2013

Onze eerste kennismaking met Camping Wulp en zeker niet onze laatste! We werden prettig ontvangen en gedurende het verblijf konden we met alle vragen terecht. De chalets en faciliteiten zijn meer dan voldoende en Terschelling-West is lekker dichtbij. Ideaal voor een familie, maar ook voor stellen die er op uit willen. Wij waren met onze kleine kinderen en ze waren helemaal wild van de trampoline en het grasveld met zandbak, speeltoestel en allemaal fietsjes. Een fijn, overzichtelijk en gezellig speelterrein.

Onze kachel moest aan vanwege wat minder weer. Deze werkte prima. Wij hadden 'm zelf 2 keer uit laten gaan. Dan hoef je maar te vragen aan Hans (de eigenaar) of hij 'm aan wil zetten en hij staat gelijk voor je klaar. Heel prettig.

Camping Wulp is een lekkere kleine camping. De kinderen hebben super gespeeld en wij zijn heerlijk tot rust gekomen. Al met al hebben we een topweek gehad!

Zeker tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

we komen keer op keer terug!

Annemarie
15-5-2013

Hans en Yvette, de eigenaren, zijn schatten van mensen. geen moeite is hun teveel. ze halen je op bij de boot. hebben handige tips (gebruik de wasmand als babybadje), proberen je op alle mogelijke manieren het makkelijk te maken met extra spulletjes voor babies en kleine kinderen.

je kunt er makkelijk fietsen huren. De lokatie is perfect, dichtbij veel stranden en een meertje (iets meer beschut en warmer , fijn voor kleinere kinderen), midden in de duinen en dichtbij dorpjes, en West. het is er superschoon. heerlijk zandbakje, trampoline. misschien wel meer iets voor als de kinderen kleiner zijn. maar er zijn ook genoeg volwassenen zonder kids en senioren. overigens ook wifi in de huisjes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Heerlijk thuis komen

Fam. Scholze
12-8-2012

We kwamen in 2005 bij toeval op deze camping terecht en komen er iedere zomer terug. Het is een kleine en rustige camping waarbij de eigenaren Hans & Yvette het de gasten zo aangenaam mogelijk proberen te maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

fijne vakantieplek op Terschelling

gink
22-5-2012

We hebben wederom genoten van deze prettige camping. Zeer kindvriendelijk, vriendelijke eigenaren, nette caravans met complete inventaris, leuke opstelling van de caravans en vooral relaxed. De omgeving bied veel mogelijkheden, bos, duin, strand en dicht in de buurt van Terschelling West en West aan Zee. Prettig dat we werden opgehaald en teruggebracht naar de veerboot en er beddengoed en handdoeken gehuurd kunnen worden. We komen hier volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.