Camping Wulp

2007

2005 hier twee weken geweest

Bennie
24-6-2007

2005 hier twee weken geweest.

Nette stacaravan via een particulier.

Heerlijke patattent bij de midgetgolfbaan. het duin achter de camping is ook prachtig voor het uitzicht.

West ligt op dik vijf minuten fietsen, een erg gezellig dorpje met veel sfeer en uitgaansgelegenheden. Alleen de Chinees moet je mijden, we zijn niet kieskeurig, maar het was ronduit slecht1 Zwembad op West is een aanrader.

Tijdens ons verblijf kreeg de wulp net een grote was- en droogmachine: geweldig!

Kinderen vinden gauw vriendjes op gezellige velden, alleen de tieners verveelden zich af en toe.Enige minpunt is de afstand naar het strand, de rest prima in orde! Supermarkt van camping cupido is een aanrader en dichtbij.

Gereisd anders in juni 2007
2006

Hele leuke camping met keurige chalets.

Op het terrein zijn speeltoestellen voor de kinderen.

De beheerders zijn heel vriendelijk.

Het eiland Terschelling is ontzettend goed bevallen.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.