Camping Wulp

6 reviews over Camping Wulp in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Jolanda Reitsema,
23-5-2018

Heerlijke rustig plekje net buiten West. Caravan biedt alle voorzieningen ook als het een dagje minder weer is. Top service van de eigenaren die je op komen halen bij de boot. Fietshuur mogelijk. De kinderen 11-14 jaar kunnen trampoline springen, pingpongen en een enorm gebied buiten de camping waar ze kunnen voetballen etc.

Met vrienden met kinderen geweest en 3 caravans achter elkaar gebruikt. Was ideaal.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Een camping waar je zeer gastvrij wordt ontvangen

Ingrid Doetjes
7-6-2016

Helemaal super. Een dikke 9

Gereisd met vrienden in april 2016

Zeer gastvrij en prima uitvalsbasis!

Femke
4-5-2016

Ik kom al jaren op Camping Wulp, de ligging is centraal, bushalte praktisch voor de deur, aan de rand van het bos, dichtbij West-Terschelling, prima chalets, fietsverhuur en Hans en Yvette zijn erg gastvrij. Het voelt echt als thuis komen! Een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2016

fijne vakantieplek op Terschelling

gink
22-5-2012

We hebben wederom genoten van deze prettige camping. Zeer kindvriendelijk, vriendelijke eigenaren, nette caravans met complete inventaris, leuke opstelling van de caravans en vooral relaxed. De omgeving bied veel mogelijkheden, bos, duin, strand en dicht in de buurt van Terschelling West en West aan Zee. Prettig dat we werden opgehaald en teruggebracht naar de veerboot en er beddengoed en handdoeken gehuurd kunnen worden. We komen hier volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Heerlijke plek

marieke
21-5-2012

Afgelopen Hemelvaart weer een aantal dagen doorgbracht op Camping Wulp. Het is een eenvoudige maar prima camping. De service is goed, je kunt opgehaald worden van de boot, terplaatse goede fietsen huren en sinds dit jaar is er ook een samenwerking met een bakker waar je broodjes etc kunt bestellen. De kinderen (tussen 5 en 14 jr) hebben zich er ook prima vermaakt. Kortom een aanrader ook met een grotere groep

Gereisd met vrienden in mei 2012

Zeker aan te bevelen

Jan Ypeij
21-5-2012

De eigenaren van deze kleinschalige camping zijn klantvriendelijk en behulpzaam. Reserveren gaat vlekkeloos, het vervoer van en naar de boot is perfect en zeer origineel. De ligging onder de rook van West-Terschelling en bij de duinen is zeer aangenaam. De eenvoud past goed bij de fantastische sfeer van Terschelling.

Een aanrader !!!!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.