Camping Wulp

19 reviews over Camping Wulp in het Nederlands

Van Schaik,
17-8-2018

Alles is top

Hans en Yvette zijn super gastvrij

Weer bekende gezien die er vorig jaar ook waren

De chalets zijn ook super

Leuke speelweide voor kinderen

Vooral de grote trampoline

De duinen zijn ook fantastisch om er door heen te slenteren

We zijn net thuis en de kinderen willen alweer terug haha

Onze kinderen zijn 7 en 4jaar

Dus volgend jaar gaan we terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Super

N.,
12-8-2018

Heerlijke familie camping. Omdat we niet voor het eerst kwamen voelde het echt als thuiskomen . Hans en Yvette zijn echt heel geschikt en gastvrij. Voor de kinderen een hele fijne camping. Ze kunnen naar hartelust spelen. De camping ligt zeer goed gelegen in de duinen en het bos. Centraal tussen west en Midsland in. Niet heel ver van het strand af en vlakbij een meertje waar de kinderen heerlijk kunnen zwemmen. Kortom zeer tevreden. En als de kinderen het naar hun zin hebben dan de ouders dus ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk!

Sanne,
15-5-2018

We hebben met onze dochter van 1 jaar oud een heerlijke week gehad! De chalet is van alle gemakken voorzien, lekker licht, gezellig ingericht, netjes, schoon. Onze dochter kon heerlijk het grasveld op lopen en van de leuke speeltoestellen genieten. De eigenaren, hans en yvette, zijn super hosts, erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook goede fietsen bij hen gehuurd. De camping is ook goed gelegen, lekker dichtbij west Terschelling, midsland, west aan zee enz. Echt een top locatie!

Gezellige familiecamping

Sylvie,
11-5-2018

Super gezellige en relaxte camping. We komen hier al jaren en het blijft heerlijk, mede dankzij de camping eigenaren.

Geweldig

Dan. Leeuwenhage,
11-5-2018

Super gezellige camping waar de kinderen zich goed kunnen vermaken.

Het huisje is klein en knus waar alles wat je nodig hebt tijdens de vakantie aanwezig is.

De camping ligt centraal aan de hoofdweg. Aan de andere kant van de camping een mooi bos waardoor je prachtige fiets- en wandeltochten kan maken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Fijn verblijf voor goede prijs!

Frank B,
10-5-2018

We zijn 5 dagen op Terschelling geweest. Chalet Ina op camping Wulp was een hele nette, schone chalet met alle noodzakelijke voorzieningen. De meiden waren erg blij met de grote trampoline. De locatie is prettig en op goede fietsafstand van strand, Midsland en West. Kortom, niets dan lof. We komen graag nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super vakantie; fijn verblijf met kinderen

Sophie met familie en vrienden,
15-5-2017

Fijne kleinschalige camping. Kinderen kunnen veilig spelen en zijn te zien vanuit het huisje. Centrale ligging op het eiland. Vanaf de camping fiets je zo de duinen in. Huisjes zijn eenvoudig ingericht, maar alles is aanwezig en lekker knus! Camping ligt wel dicht bij de weg, maar weinig last van en niet zichtbaar. Hele vriendelijke gastvrouw.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Relaxed en genieten

NH
3-8-2016

Fijne camping met fijne gastheer/vrouw. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Kinderen hadden het zo naar hun zin dat er 1 moest huilen dat we naar huis gingen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super vakantie

Feijen
31-7-2016

Super leuke familecamping, zeer geschikt voor kinderen en een prima ligging.

Gastheer en gastvrouw zorgen met hun tips dat je nog meer uit je vakantie kunt halen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Niet echt voor herhaling vatbaar

herman
18-8-2015

We hadden mede op basis van de positieve verhalen over de rust en kindvriendelijkheid hier een chalet op deze camping geboekt, maar ondanks de prima ligging (midden tussen West en Midsland) en vriendelijke eigenaren was dit toch de eerste en laatste keer.

Ons chalet lag pal naast de hoofdweg; een drukke verkeersweg. Lag je 's avonds niet wakker van het verkeer, dan wel van de joelende en schreeuwende, tot diep in de nacht langsfietsende groepen pubers.

De caravan zelf was op zich ok, maar wel erg op een koopje ingericht: geen trapje voor het bovenste stapelbed zodat het bijna onmogelijk was erin en -uit te klimmen, geen twee dezelfde vorken of messen, enz. Op zich geen ramp maar het voelt allemaal wel erg goedkoop aan.

Onze kinderen werden regelmatig gepest door een groep grotere kinderen, waaronder de dochter van de eigenaars (!!) die continu de trampoline claimden, waardoor ze op een gegeven moment zich nauwelijks nog op het speelveld durfden te vertonen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.