Camping Wulp

Weer vandaag1°-2°
Camping Wulp
9,1

9 reviews over Camping Wulp in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Sleumer,
6-8-2018

Heerlijke rustige camping met prima service! Heel overzichtelijk voor onze jongste van 9 jaar. Fijne vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heel fijn!

Chrisje,
24-6-2018

We komen al 8 jaar tijdens oerol met de familie op de kleinschalige camping de wulp. Eerst kamperend, later in een stacaravan. Elk jeer is weer een feestje, mede door de vriendelijke ontvangst van Yvette en Hans. Ze hebben goede fietsen en ideale service: Hans haalt je van de boot. Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Geweldig, fantastisch

P van wylick
19-8-2016

Onze eerste keer en we werden vriendelijk ontvangen, me dochter vond zo leuk en wil volgendjaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke plek op Terscheling!!

Tiety
6-5-2014

Kleinschalige camping. Juist daardoor zo knus. Yvette en Hans laten je hier meer dan "thuis" voelen! Ze doen er alles aan om de gasten een zeer prettig verblijf te geven. Ritje met de legertruck, een speurtocht, een amerikaanse BBQ, worstenbroodjes bakken in t vuur, luchtkussen en sminken. Er staat een grote trampoline. Voor de kleineren is er speelgelegenheid op het chaletveld. Onze kinderen wilden ieder jaar weer terug! We zijn er 7 jaren achter elkaar geweest. Ook nog met een familieweekend of het rock&roll weekend. Totaal 10 keer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

meest fantastische plek op mooiste eiland

Henk de Vries
13-1-2014

Het voorgeborchte naar Het Paradijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijk thuis komen

Fam. Scholze
12-8-2012

We kwamen in 2005 bij toeval op deze camping terecht en komen er iedere zomer terug. Het is een kleine en rustige camping waarbij de eigenaren Hans & Yvette het de gasten zo aangenaam mogelijk proberen te maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Een fantastische familiecamping.

Fam. Saelman
3-8-2011

Een fantastische familiecamping. De ligging is zeer centraal, in principe heb je geen auto nodig. De eigenaars Hans en Yvette zijn koningen in het verwennen van hun gasten. Er wordt veel georganiseerd, zie de website. Dit is al het vijfde jaar dat we er zijn. Deze camping is een echte aanrader vooral met jonge kinderen. Het is hier meestal beter weer dan op het vaste land. Strand zeer dichtbij makkelijk met de fiets te doen evenals het meertje van Hee.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

HEERLIJK

Fam. Scholze
1-8-2011

Camping Wulp is een gezellige famillie camping net buiten West. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud varierend van een ritje met een oude legertruck of spelen op een springkussen (kasteel) tot GPS wandeltochten of vissen op makreel (als het weer het toelaat).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Gezellge camping

sandrakohler
22-5-2011

Wij zijn in de herfst van 2009 en in mei van 2011 op deze camping geweest. (voor herfst van 2011 hebben we alweer geboekt). Eerste keer in een chalet en tweede keer in een huisje. Allebei prima onderhouden. Eigenaren zijn makkelijke en vriendelijke mensen. Brengen en halen van als je met de boot aankomt. Op de camping zelf is voor kinderen niet zo heel veel te doen. Alleen een grote trampoline. Maar op Terschelling is altijd wel wat te doen dus vermaken doe je je toch wel!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.