Camping Wulp

Weer vandaag1°-2°
Camping Wulp
9,1

13 reviews over Camping Wulp in het Nederlands

gewoon een heel fijn plekje , geweldig

Maatje en Bert,
27-5-2018

Een heel fijn plekje en vriendelijke mensen

Gereisd met partner in mei 2018

Het is altijd genieten hier!

Jacqueline,
13-5-2018

Wij komen bij camping Wulp al 13 jaar (wel 2 of 3 keer per jaar!) en het verveelt nooit! We worden elke keer weer heel gastvrij ontvangen: Hans of Yvette halen en brengen ons van en naar de boot met een vriendelijke glimlach en een gesprekje onderweg. We huren ook onze fietsen bij hen, heel handig! Mooie chalets, goed onderhouden en ingericht, rustig gelegen tegen het hoge duin met daar achter het bos. Elk chalet heeft een terras en er is aandacht besteed aan het groen rondom. Geweldige plek om te ontspannen, maar ligt ook heel centraal om het eiland te leren kennen. We zijn camping Wulp heel dankbaar voor de speciale vakantieplek!

Gereisd met partner in april 2018

Je thuis voelen lukt voor 100%. Geen fratsen van recreatieteams. Gastheer en gastvrouw doen alles zelf. Familiecamping bij uitstek en je komt in een warm bad terecht. "Houden van" en "jezelf zijn" en "genieten van het kleine" kan hier. Wie van Terschelling houdt, houdt van Hans & Yvette van camping Wulp, de oudste en kleinste camping op het eiland,

Uurtje lopen naar de Noordzee. Minuutje lopen naar pizzeria Isola Bella. Halfweg, tussen West en Midsland. Niet te snel reserveren, want ikzelf wil elk jaar ook een plek. En als iedereen nu een plek reserveert, ben ik te laat. Gelukkig weer kunnen boeken voor 2016, met familie en vrienden.

Gereisd met partner in juli 2015

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Tiety
3-5-2016

Niet duur, erg klantvriendelijk

Gereisd met partner in april 2016

Een prachtplek waar jij je gelijk thuisvoelt

Mindert Ciaran
21-5-2015

Camping de Wulp is een gezellige, heerlijke familiecamping met kampeerplekken, chalets en een paar knusse vakantiehuisjes.

Het beheerdersechtpaar is een stel hartelijke, vriendelijke mensen die erg hun best doen jouw het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en ze slagen daar wat ons betreft erg goed in. Wij hebben nu een paar keer mogen verblijven in zowel één van de chalets of een huisje en dit is ons meer dan uitstekend bevallen.

Omdat we sedert enige jaren niet meer kamperen en we toch een plek wilden die rust, ruimte en het gevoel dicht bij de natuur te zijn uitstraalt, zijn we bij de vakantieverblijven van De Wulp terecht gekomen. Voor ons een ideale plek. We noemen het dan ook “ons” plekje op Terschelling. Ook de ligging is ideaal, alles is in de buurt te vinden en een fietstochtje naar West of Midsland is snel gemaakt voor een eventueel boodschapje of om even gezellig te winkelen.We hopen hier nog vele keren weer terug te mogen keren.

Gereisd met partner in september 2014

Mooi weer Terschelling/ Wulp

Bart
16-5-2013

Hallo, we zijn al meerdere keren op Terschelling geweest en voor de 3e keer bij Camping Wulp. De eerste 2 keer is het erg goed bevallen. Toen met kinderen en nu met mijn vrouw alleen. En daar is het ook een prima camping voor.

West is in de buurt waar voor steletjes en kinderen van alles te doen is. En terug op de camping is het weer rust en genieten.

de volgende keer zijn we er weer en dan met kinderen!

Gereisd met partner in mei 2013

Prachtige rustige plaats

Jaap en Ieke
8-6-2011

Een kleine rustige gezinscamping met een prima eigenaars echtpaar.

Altijd vriendelijk en behulpzaam.Op 5 fiets minuten van de haven en West.

Mooi duin en bosgebied direct achter de camping en dus ideaal voor de (klein)kinderen.

Gereisd met partner in mei 2011

ik raad iedereen aan om hier> heen te gaan met de kinderen er lopen van allerlij dieren rond voor de kinderen een super locatie dicht bij veel winkels en terrassen en restaurants en zeer lieve eigenaren klant vriendelijke dus niet twijfelen maar doen echt jullie krijgen er geen spijt van .

Ideale verblijf plaats

Dhr.T.Moos.
10-5-2011

Zéér vriendelijk en erg gast vrij en behulpzaam.Vooral de fietsverhuur betreffende !!Chalets zéér schoon en netjes !! EEn aanrader

Keurig chaletje!

Terschellingfan
15-9-2010

Eind augustus in een met 2 personen in een 4-persoons chalet op Camping Wulp gezeten. Dit is de oudste camping van Terschelling en dat is te zien, het is basic maar wel gezellig, met loslopende kipjes en konijnen. Je zit aan de hoofdweg, die je niet ziet vanaf het terrein, maar wel hoort. Vonden wij geen probleem trouwens,

Het chalet was simpel ingericht, maar heel schoon en gezellig en precies alles wat je nodig hebt is er. Ook koken in het huisje was geen enkel probleem en soms is dat best fijn voor een avond. We voelden ons enorm thuis op deze camping en de eigenaresse is ook nog eens tof. Wij komen zeker een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.