Camping Wulp ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jacqueline

Het is altijd genieten hier!

Jacqueline,
13-5-2018

Wij komen bij camping Wulp al 13 jaar (wel 2 of 3 keer per jaar!) en het verveelt nooit! We worden elke keer weer heel gastvrij ontvangen: Hans of Yvette halen en brengen ons van en naar de boot met een vriendelijke glimlach en een gesprekje onderweg. We huren ook onze fietsen bij hen, heel handig! Mooie chalets, goed onderhouden en ingericht, rustig gelegen tegen het hoge duin met daar achter het bos. Elk chalet heeft een terras en er is aandacht besteed aan het groen rondom. Geweldige plek om te ontspannen, maar ligt ook heel centraal om het eiland te leren kennen. We zijn camping Wulp heel dankbaar voor de speciale vakantieplek!

Gereisd met partner in april 2018