Camping Wulp

Camping Wulp

48 reviews over Camping Wulp in het Nederlands

gewoon een heel fijn plekje , geweldig

Maatje en Bert
27-5-2018

Een heel fijn plekje en vriendelijke mensen

Volgend jaar weer!

Jolanda Reitsema
23-5-2018

Heerlijke rustig plekje net buiten West. Caravan biedt alle voorzieningen ook als het een dagje minder weer is. Top service van de eigenaren die je op komen halen bij de boot. Fietshuur mogelijk. De kinderen 11-14 jaar kunnen trampoline springen, pingpongen en een enorm gebied buiten de camping waar ze kunnen voetballen etc.

Met vrienden met kinderen geweest en 3 caravans achter elkaar gebruikt. Was ideaal.

Heerlijk!

Sanne
15-5-2018

We hebben met onze dochter van 1 jaar oud een heerlijke week gehad! De chalet is van alle gemakken voorzien, lekker licht, gezellig ingericht, netjes, schoon. Onze dochter kon heerlijk het grasveld op lopen en van de leuke speeltoestellen genieten. De eigenaren, hans en yvette, zijn super hosts, erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook goede fietsen bij hen gehuurd. De camping is ook goed gelegen, lekker dichtbij west Terschelling, midsland, west aan zee enz. Echt een top locatie!

Het is altijd genieten hier!

Jacqueline
13-5-2018

Wij komen bij camping Wulp al 13 jaar (wel 2 of 3 keer per jaar!) en het verveelt nooit! We worden elke keer weer heel gastvrij ontvangen: Hans of Yvette halen en brengen ons van en naar de boot met een vriendelijke glimlach en een gesprekje onderweg. We huren ook onze fietsen bij hen, heel handig! Mooie chalets, goed onderhouden en ingericht, rustig gelegen tegen het hoge duin met daar achter het bos. Elk chalet heeft een terras en er is aandacht besteed aan het groen rondom. Geweldige plek om te ontspannen, maar ligt ook heel centraal om het eiland te leren kennen. We zijn camping Wulp heel dankbaar voor de speciale vakantieplek!

Gezellige familiecamping

Sylvie
11-5-2018

Super gezellige en relaxte camping. We komen hier al jaren en het blijft heerlijk, mede dankzij de camping eigenaren.

Geweldig

Dan. Leeuwenhage
11-5-2018

Super gezellige camping waar de kinderen zich goed kunnen vermaken.

Het huisje is klein en knus waar alles wat je nodig hebt tijdens de vakantie aanwezig is.

De camping ligt centraal aan de hoofdweg. Aan de andere kant van de camping een mooi bos waardoor je prachtige fiets- en wandeltochten kan maken.

Fijn verblijf voor goede prijs!

Frank B
10-5-2018

We zijn 5 dagen op Terschelling geweest. Chalet Ina op camping Wulp was een hele nette, schone chalet met alle noodzakelijke voorzieningen. De meiden waren erg blij met de grote trampoline. De locatie is prettig en op goede fietsafstand van strand, Midsland en West. Kortom, niets dan lof. We komen graag nog eens terug.

Super vakantie; fijn verblijf met kinderen

Sophie met familie en vrienden
15-5-2017

Fijne kleinschalige camping. Kinderen kunnen veilig spelen en zijn te zien vanuit het huisje. Centrale ligging op het eiland. Vanaf de camping fiets je zo de duinen in. Huisjes zijn eenvoudig ingericht, maar alles is aanwezig en lekker knus! Camping ligt wel dicht bij de weg, maar weinig last van en niet zichtbaar. Hele vriendelijke gastvrouw.

Oude reviews (archief)

Geweldig, fantastisch

P van wylick
19-8-2016

Onze eerste keer en we werden vriendelijk ontvangen, me dochter vond zo leuk en wil volgendjaar weer.

Relaxed en genieten

NH
3-8-2016

Fijne camping met fijne gastheer/vrouw. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Kinderen hadden het zo naar hun zin dat er 1 moest huilen dat we naar huis gingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Wulp scoort een 9.01 uit 10 op basis van 48 reviews.