Géén boekingskosten

• 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

55 Reviews over Wulp

• 10Ali en Jan Ypeij12-07-2021

Echt genieten. Alle verwachtingen weer overtroffen

We komen hier al bijna 20 jaar en nog nooit teleurgesteld.

• 10Staat v/h sanitair
  • 6Jv24-07-2020

Lekker retro en gehorig

Kleine gezellige camping aan de doorgaande weg. Caravans staan heel dicht tegen elkaar. Veel speeltoestellen op terrein. Voor rustzoekers moet je hier niet zijn. Eigenaren vriendelijk.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Gerard Wolters12-09-2019

Volledig huise nabij West-Terschelling.

Midweekje Terschelling in het najaar geboekt. Zeer schappelijke prijs voor ons huisje. Super vriendelijke eigenaars die hun uiterste best gedaan hebben om het iedereen naar de zin te maken. Verhuren zelf verschillende soorten fietsen tegen zeer schappelijke prijzen. Wij komen zeker nog wel een keer terug.

• 9Van Schaik17-08-2018

Alles is top Hans en Yvette zijn super gastvrij Weer bekende gezien die er vorig jaar ook waren De chalets zijn ook super Leuke speelweide voor kinderen Vooral de grote trampoline De duinen zijn ook fantastisch om er door heen te slenteren We zijn net thuis en de kinderen willen alweer terug haha Onze kinderen zijn 7 en 4jaar Dus volgend jaar gaan we terug

• 9N.12-08-2018

Super

Heerlijke familie camping. Omdat we niet voor het eerst kwamen voelde het echt als thuiskomen . Hans en Yvette zijn echt heel geschikt en gastvrij. Voor de kinderen een hele fijne camping. Ze kunnen naar hartelust spelen. De camping ligt zeer goed gelegen in de duinen en het bos. Centraal tussen west en Midsland in. Niet heel ver van het strand af en vlakbij een meertje waar de kinderen heerlijk kunnen zwemmen. Kortom zeer tevreden. En als de kinderen het naar hun zin hebben dan de ouders dus ook.

• 9Fam. Sleumer06-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke rustige camping met prima service! Heel overzichtelijk voor onze jongste van 9 jaar. Fijne vakantie gehad!

• 9Chrisje24-06-2018

Heel fijn!

We komen al 8 jaar tijdens oerol met de familie op de kleinschalige camping de wulp. Eerst kamperend, later in een stacaravan. Elk jeer is weer een feestje, mede door de vriendelijke ontvangst van Yvette en Hans. Ze hebben goede fietsen en ideale service: Hans haalt je van de boot. Volgend jaar gaan we weer!

• 9Maatje en Bert27-05-2018

gewoon een heel fijn plekje , geweldig

Een heel fijn plekje en vriendelijke mensen

• 10Jolanda Reitsema23-05-2018

Volgend jaar weer!

Heerlijke rustig plekje net buiten West. Caravan biedt alle voorzieningen ook als het een dagje minder weer is. Top service van de eigenaren die je op komen halen bij de boot. Fietshuur mogelijk. De kinderen 11-14 jaar kunnen trampoline springen, pingpongen en een enorm gebied buiten de camping waar ze kunnen voetballen etc. Met vrienden met kinderen geweest en 3 caravans achter elkaar gebruikt. Was ideaal.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Sanne15-05-2018

Heerlijk!

We hebben met onze dochter van 1 jaar oud een heerlijke week gehad! De chalet is van alle gemakken voorzien, lekker licht, gezellig ingericht, netjes, schoon. Onze dochter kon heerlijk het grasveld op lopen en van de leuke speeltoestellen genieten. De eigenaren, hans en yvette, zijn super hosts, erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook goede fietsen bij hen gehuurd. De camping is ook goed gelegen, lekker dichtbij west Terschelling, midsland, west aan zee enz. Echt een top locatie!

Camping Wulp info

Camping-informatie