Camping Wulp

Met jonge kinderen

Van Schaik
17-8-2018

Alles is top

Hans en Yvette zijn super gastvrij

Weer bekende gezien die er vorig jaar ook waren

De chalets zijn ook super

Leuke speelweide voor kinderen

Vooral de grote trampoline

De duinen zijn ook fantastisch om er door heen te slenteren

We zijn net thuis en de kinderen willen alweer terug haha

Onze kinderen zijn 7 en 4jaar

Dus volgend jaar gaan we terug

Super

N.
12-8-2018

Heerlijke familie camping. Omdat we niet voor het eerst kwamen voelde het echt als thuiskomen . Hans en Yvette zijn echt heel geschikt en gastvrij. Voor de kinderen een hele fijne camping. Ze kunnen naar hartelust spelen. De camping ligt zeer goed gelegen in de duinen en het bos. Centraal tussen west en Midsland in. Niet heel ver van het strand af en vlakbij een meertje waar de kinderen heerlijk kunnen zwemmen. Kortom zeer tevreden. En als de kinderen het naar hun zin hebben dan de ouders dus ook.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Sleumer
6-8-2018

Heerlijke rustige camping met prima service! Heel overzichtelijk voor onze jongste van 9 jaar. Fijne vakantie gehad!

Heel fijn!

Chrisje
24-6-2018

We komen al 8 jaar tijdens oerol met de familie op de kleinschalige camping de wulp. Eerst kamperend, later in een stacaravan. Elk jeer is weer een feestje, mede door de vriendelijke ontvangst van Yvette en Hans. Ze hebben goede fietsen en ideale service: Hans haalt je van de boot. Volgend jaar gaan we weer!

gewoon een heel fijn plekje , geweldig

Maatje en Bert
27-5-2018

Een heel fijn plekje en vriendelijke mensen

Volgend jaar weer!

Jolanda Reitsema
23-5-2018

Heerlijke rustig plekje net buiten West. Caravan biedt alle voorzieningen ook als het een dagje minder weer is. Top service van de eigenaren die je op komen halen bij de boot. Fietshuur mogelijk. De kinderen 11-14 jaar kunnen trampoline springen, pingpongen en een enorm gebied buiten de camping waar ze kunnen voetballen etc.

Met vrienden met kinderen geweest en 3 caravans achter elkaar gebruikt. Was ideaal.

Heerlijk!

Sanne
15-5-2018

We hebben met onze dochter van 1 jaar oud een heerlijke week gehad! De chalet is van alle gemakken voorzien, lekker licht, gezellig ingericht, netjes, schoon. Onze dochter kon heerlijk het grasveld op lopen en van de leuke speeltoestellen genieten. De eigenaren, hans en yvette, zijn super hosts, erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook goede fietsen bij hen gehuurd. De camping is ook goed gelegen, lekker dichtbij west Terschelling, midsland, west aan zee enz. Echt een top locatie!

Het is altijd genieten hier!

Jacqueline
13-5-2018

Wij komen bij camping Wulp al 13 jaar (wel 2 of 3 keer per jaar!) en het verveelt nooit! We worden elke keer weer heel gastvrij ontvangen: Hans of Yvette halen en brengen ons van en naar de boot met een vriendelijke glimlach en een gesprekje onderweg. We huren ook onze fietsen bij hen, heel handig! Mooie chalets, goed onderhouden en ingericht, rustig gelegen tegen het hoge duin met daar achter het bos. Elk chalet heeft een terras en er is aandacht besteed aan het groen rondom. Geweldige plek om te ontspannen, maar ligt ook heel centraal om het eiland te leren kennen. We zijn camping Wulp heel dankbaar voor de speciale vakantieplek!

Gezellige familiecamping

Sylvie
11-5-2018

Super gezellige en relaxte camping. We komen hier al jaren en het blijft heerlijk, mede dankzij de camping eigenaren.

Geweldig

Dan. Leeuwenhage
11-5-2018

Super gezellige camping waar de kinderen zich goed kunnen vermaken.

Het huisje is klein en knus waar alles wat je nodig hebt tijdens de vakantie aanwezig is.

De camping ligt centraal aan de hoofdweg. Aan de andere kant van de camping een mooi bos waardoor je prachtige fiets- en wandeltochten kan maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wulp in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wulp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.