Vakantiehuis Willemshuis

VakantiehuisWeer vandaag21°17°

Matig

5 reviews over Vakantiehuis Willemshuis in het Nederlands

Met vrienden

Binnen een uur weer vertrokken.

Dirk
24-9-2017

Aankomst op een regenachtige dag;

Het dakraam stond open waardoor de bedden nat regende. Muffe niet frisse lucht in het gehele huis. Zowel in de woonkamer als boven op de slaapkamer stond een plas water in de vensterbank. Het daarboven hangend rolgordijn was doordrengt van water. Flinke lekkages dus. Eerst het sanitair schoongemaakt, bah, onhgiënisch en zeer gedateerd. Meegenomen fleecekleedjes over de banken gelegd alvorens er op te gaan zitten. De bedden nodigen niet uit om daar lekker in te kruipen; smoezelig, klein, onfris. Eerst wat servies afgewassen alvorens een boterham te gaan eten........... Al met al, wat een grote teleurstelling. Hier hadden we dus echt géén zin in. Via internet gelijk een chalet elders op Terschelling gevonden en direct per taxi daar naar toe. Adios.

Kortom: Dit op de foto's ogenschijnlijk leuke huis is grondig aan een renovatie toe. De huidige staat van onderhoud en hygiëne kan echt niet.

Na contact gehad te hebben met de eigenaar was deze wel zo fair het volledige huurbedrag terug te storten.

Ik hoop voor eventuele toekomstige huurders dat de eigenaar ook zo fair is degelijk te gaan investeren zodat het Willemshuis voldoet aan de hedendaagse wooneisen/wensen en niet alleen gezien wordt als melkkoe. Wij zijn geen luxepaarden, maar relaxed neer kunnen strijken in een fris en hygiënisch vakantieverblijf waar je stevig voor betaald lijkt ons vrij normaal.

Niet weer!

Monica Smink
28-3-2017

De negatieve punten:

-Misleidende foto's.

-Ver moeten reizen om dingen te zien, je zit erg afgelegen.

-Erg gehorig.

-Een vreemde indeling.

-We hebben het schoner achter gelaten dan dat het was toen we erin kwamen.

De positieve punten.

- Het is wel ruim.

- De supermarkt is dichtbij.

- De bushalte is dichtbij.

- De fietsverhuur is dichtbij.

Heerlijke plek

Kit Vanmechelen
15-6-2016

Het voorhuis van de oude boerderij in het midden van het eiland is uitermate geschikt als uitvalsbasis om het hele eiland te verkennen. Op de fiets kom je zo overal. We komen er jaarlijks voor Oerol met een groep vrouwen, heerlijk! Knusse, stijlvolle, ruime huiskamer met grote TV. Moderne, goed uitgeruste keuken. Twee wc's en douches, wasmachine, prima. Grote, rustige, keurig onderhouden, zonnige tuin met uitzicht op de dijk. Goede, schone bedden in wat nauwe slaapkamers. Snelle WIFI. Spar aan de overkant van de straat, super praktisch. Contact met de eigenaar vlot en helder.

Het is een oud gebouw, dat merk je en heeft zijn charme maar is niet super schoon en heeft kleine hoekjes en steile open trappen. Daarom zeer geschikt voor groep volwassenen en minder voor kleine kinderen.

Viel best mee!

Helga
14-12-2015

Ja, het is een oud huis maar om dat nou gedateerd te noemen...

De keuken inventaris is uitgebreid en de losse kast is voorzien van allerlei houdbare producten. De zolder voor 4 pers is erg laag. De andere slaapkamers alsmede de bedden zijn klein en laten weinig ruimte voor hutkoffers. De woonkamer is wel groot en toch knus door de persoonlijke inrichting.

Wij vonden tot ons genoegen zelfs een fles juttertje mèt inhoud.

Het is er gewoon niet steriel in meerdere betekenissen. Voor de afwasmachine moet misschien een instructie komen. Tussen het servies vond ik diverse smerige voorwerpen die toch ook niet ongewassen in de kast gezet leken te zijn. In de vaatwasser een tablet dat met verpakking en al (ja mensen...niet alle tabletten zijn voorzien van oplosbaar omhulsel!) geplaatst was. Toen ik er zelf na een wasronde stand eco ook vieze kopjes en een nog aangekoekt havermoutpannetje uithaalde heb ik daarna alles maar bruut op 70° pannenwas gedraaid.

Erg vies en gedateerd!

A. van der Voort
19-6-2015

Het Willemshuis is erg gedateerd en niet bepaald schoon. Daar staat het huisje op het eiland ook min of meer bekend, bleek achteraf. Ook zijn het geen volwaardige slaapkamers. De kamer met 4 slaapplekken bijvoorbeeld betreft een kruipzolder waar je niet rechtop kan staan en waar je verder geen ruimte hebt voor je koffer etc. Daar wordt niks over gezegd op de site. Ook de andere kamers zijn zeer krap en niet bepaald fris te noemen. Zeer smoezelig. Maar dan ook alles; de lakens, de banken, de douches enz. Het huisje moet nodig opgeknapt en gemoderniseerd worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Willemshuis in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Willemshuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.