Aparthotel WestCord Boschrijck ****

Aparthotel WestCord Boschrijck
Aparthotel WestCord Boschrijck
8,5

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Boschrijck voor je op een rij gezet:

304 reviews over Aparthotel WestCord Boschrijck in het Nederlands

fantastisch

vajojarejel, 6-2-2018

Een fantastisch ontbijt en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant!

Vriendelijk personeel!

Een heel goed hotel op een hele goede locatie

Natasja en Frank, 4-12-2017

Je kunt hier veel kanten op. Wil je zelf koken, dan kan dat. Heb je daar geen zin in, dan kun je eten in het restaurant. De faciliteiten zijn goed, de ligging is centraal, personeel is aardig en behulpzaam. Vanuit het hotel zijn, zowel met de fiets als met de auto, de verschillende locaties goed bereikbaar.

De zitbank in het appartement vind ik geen comfortabele zitbank, maar dat mag de pret niet drukken. Het appartement is goed verzorgd en goed uitgerust, zelfs aan huishoudelijke artikelen is gedacht.

Een aanrader waar wij zeker nog een keer naar terug gaan.

Een jaarlijks hoogtepunt

Bert Paanakker, 27-10-2017

Ligt goed op een heerlijk eiland

Fantastisch!

Prins, 23-10-2017

Super hotel! Ruime appartementen, schoon, vriendelijk personeel en een goed restaurant. Een dikke 10!

Heerlijk eiland voor herhaling vatbaar!

vd Berg, 23-10-2017

Heerlijk apart/ hotel waar we al eens eerder zijn geweest, gemak van een hotel met een eigen appartement, voor ons ideaal.

De schoonmaak liet wel wat te wensen over, geen 45,- waard, heb het ook aangegeven op het evaluatie formulier, maar dat weerhoud ons er niet van er weer heen te gaan.

Ben je met kleine kinderen? Ga dan in West Terschelling bij het pannenkoeken hans en grietje restaurant eten. Kunnen de kids lekker spelen en het eten is goed.

Mooi hotel, perfecte ligging, ruim appartement

Christine, 20-10-2017

Wij hadden arrangement geboekt via een blad en het was super. Alles was goed geregeld, prachtig zeer ruim appartment met ruim balkon. Fietsen zaten bij arrangement in en was ook goed geregeld. 1 avond in hotel gegeten. Ook goed. Ligging van hotel op fietsafstand van haven en west Terschelling centrum. Personeel heel vriendelijk en heel makkelijk. Enige kleine minpuntje was dat zwembad soms dicht was op di en dond voor recreatiezwemmen. Jammer voor de kids. We gaan vast nog een x terug! Aanrader

Heerlijke dagen

Marja, 16-10-2017

Fijne accommodatie en locatie. Aardig personeel, goede service ervaren, adequaat oppakken van wensen.

Uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet.

Heel erg naar onze zin gehad.

Poul Monster, 15-10-2017

Prachtig appartement in de bossen op korte afstand van het centrum.

Jammer dat de technische dienst in de 5 dagen dat wij er waren niet reageerde op een door ons aangemelde klacht. Er moest een lamp vervangen worden en de tv was veel te donker afgesteld.

Geweldig

Fam. Poel, 13-10-2017

Prachtig appartement met grote woonkamer. De slaapkamers zijn wat kleiner maar groot genoeg. Alleen heeft 1 slaapkamer geen raam naar buiten maar een ventilatierooster naar de woonkamer. Hotel ligt op 5 minuten fietsen van het centrum. Mooie omgeving

Een kort maar uitermate prettig verblijf

Ed, 11-10-2017

Net buiten het centrum van West Terschelling op een mooie locatie met alle faciliteiten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel WestCord Boschrijck in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel WestCord Boschrijck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel WestCord Boschrijck scoort een 8.47 uit 10 op basis van 308 reviews.