Aparthotel WestCord Boschrijck

Aparthotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Boschrijck voor je op een rij gezet:

385 reviews over Aparthotel WestCord Boschrijck

• 7Fam vd Haar16-10-2019

Prachtig plekje, maar miste de puntjes op de i

We hebben een heerlijk weekend gehad in een 6-p app. Het app. zag er goed uit, mooie vernieuwde badkamer! Paar punten: schoonmaak had beter gekund(spinrag/stofspinnen). Ik wist dat er 1 inpandige slaapk. was, waar niet gelucht zou kunnen worden(nb 1 matras was korter dan het bed zelf en zakte enorm door), de andere 2 slaapkamers grensden aan een galerij, dus ook daar viel weinig direct te luchten. Je kon op de galerij wat kleine klepraampjes openzetten en dan je slaapkamerraam openen, maar dat betekende dat de mensen op de galerij ahw zo naar binnen konden stappen(slaapt niet echt 'rustig'). Enorm warm en benauwd, ondanks dat er geen verwarming aan was op de kamers. Hoe zal dat 's zomers zijn?? Geen echte hotelservice, om de dag schone handdoeken, prullenbakken zelf legen en ook bedden zelf opmaken. Had late checkout gevraagd bij boeking, maar was niet mogelijk zo ver van te voren; zekere voor onzekere genomen en extra nacht geboekt

• 9Liesbeth19-09-2019

Klein beetje dromen

Als je echt tot rust wil komen met niets om je heen is dit echt de plek waar je moet zijn. De streek zelf is super, de mensen hier zijn enorm joviaal en natuurlijk is het eiland gewoon de moeite om eens gezien te hebben. Wij zijn langs de Noordzee gewandeld tussen de duinen en uiteindelijk op het strand en het zicht was adembenemend. Het Hotel past echt in dit plaatje. Enorm vriendelijk onthaal, top service en aan de kleine details werd gedacht en dit apprecieer ik enorm! Wij hebben ontbeten en een diner genomen in het hotel zelf en het was echt af. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen hier nog eens terug!

• 9Tilly02-09-2019

Zeer aangenaam

Heerlijk ontbijt. Hartelijke gastvrouw. Echt aan te bevelen.

• 9Tim en Valerie11-08-2019

Heerlijk nachtje weg gehad!

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad, een heel mooi , net en groot appartement. Perfect voor gezinnen. Alles was top geregeld! Wat wij ook een pluspunt vonden was het terras, daar kun je heerlijk rustig zitten. Fijn personeel en een goede sfeer. Komen zeker terug

• 9Fenny Bloemink07-08-2019

fantastische gastvrijheid; herhalen elk jaar!

Geweldige en gastvrije ondersteuning bij het boeken van een appartement voor moeder; “moeilijk ter been” en zus “met een verstandelijke beperking en slaapproblemen.” De service gaat heel ver in dit hotel. Wij hadden de vriezer nodig voor medicatie maar die sloot niet goed, werd meteen vervangen. Het personeel is warm, geïnteresseerd en inspirerend om de gast een geweldig verblijf te bezorgen. Je voelt je thuiskomen en dat is voor ons zo belangrijk. Vroeger gingen we vaak naar Frankrijk met zwembad. Voor de hartelijkheid, impressie, inspiratie en memorabele experience die het personeel geeft plus het prachtige weer en het heerlijke appartement die wij speciaal hadden aangevraagd met zwembad hoeven wij nooit meer anders. Voor ons elk jaar in juni vanaf nu apart hotel Westcord “Boschrijck”. We kijker er alweer naar uit volgend jaar! Nogmaals heel hartelijk dank!

Met vrienden

• 9Anoniem05-08-2019

Heerlijk!

Heerlijk hotel, uitstekende ligging, erg vriendelijk personeel, top zwembad en leuk entertainment voor de kinderen.

• 9Wilco25-07-2019

Heerlijk, schoon en goede plek op het eiland

Als je wilt genieten van een schone en ruime accommodatie met een goede ligging op eiland moet je hier zijn. We hebben genoten.

Met jonge kinderen

• 9Koeman24-07-2019

Gastvrij

Vooral erg gastvrij en geen vraag was te veel.

• 9Familie.Heijn05-07-2019

Fantaschie ligging

Mooie apertement goed verzorgd.

• 9Ytsje02-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Prachtig appartement. Vriendelijk personeel

17 tips over Aparthotel WestCord Boschrijck

• P. Klein, 12-06-2014

Je kunt een fiets mee huren in je arrangement en dan je koffer c.q. tas bij de fietsverhuur afgeven. deze wordt dan naar het apart/hotel gebracht. Alles op het eiland is vanuit Boschrijk goed te bereiken met de fiets of de bus.

• Anneke, 01-06-2014

Restaurant De Dis in West Terschelling, Puur-terschelling.nl de huifkartocht. Bagage en fietshuur allemaal prima geregeld.

• ronald den boogert, 21-07-2014

Draadloos internet zelf meenemen (werkt namelijk niet) Kamer aan het einde van de gang kiezen, en zeker niet zoals wij naast de klapdeuren.

1 vraag over Aparthotel WestCord Boschrijck

Gea

Is het mogelijk om in dit hotel fietsen te huren en is er ook een service die de koffers van de boot naar het hotel brengt. We reizen met een groep van 12 personen.

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV