Aparthotel WestCord Boschrijck

Aparthotel WestCord Boschrijck

8.4Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Terschelling

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Boschrijck voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

388 reviews over Aparthotel WestCord Boschrijck

• 8Berend23-09-2020

Je wordt hier heel goed ontvangen

Kamers zijn perfect ,goede douche. Schoon. Ontbijt was prima en de lunch die we mee kregen was super.

Zakelijk gereisd in september 2020

• 5familie N01-09-2020

ruim, maar simpele accomodatie, hoge prijs

Met 5 personen 1 nacht in een XXL (voor 6 personen) appartement verbleven. Woonkamer zeer ruim, inrichting sober en gedateerd, hier en daar stoffig/spinrag. Keuken: karige voorzieningen (2 theezakjes, precies 6 kopjes en besteksetjes), en niet schoon (besteklade vies). Slaapkamers: 1 slaapkamer zonder ventilatie, 2 andere aan galerij waardoor geluidsoverlast van langlopende buren. Badkamer mooi gerenoveerd, helaas geen douchegel, wel 2x bodylotion en shampoo (foutje?).
    Bij aankomst én vertrek werd gezegd dat er nog een openstaande rekening was, terwijl deze al betaald was. Voor 1 nacht ok, maar voor de prijs hadden we meer verwacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 5Mirjam10-08-2020

Volgende keer kiezen wij voor een ander verblijf!

Wij hadden het XXL appartement wat geschikt zou zijn voor 6 personen. Wat betreft de slaapkamers is dit zeker niet het geval! Er zijn maar 2 volwaardige slaapkamers en 1 inpandige ruimte waar 2 bedden en een kast in zijn gezet; dit is geen slaapkamer voor tieners/volwassenen. Daarnaast moet de deur van de slaapkamer open blijven om nog enigszins te kunnen ventileren. Behalve de badkamer, was het appartement in slechte staat van onderhoud. De prijs-kwaliteitverhouding is daarmee geen beste en niet wat je mag verwachten van een Westcord hotel. Ontbijt was ivm Corona maatregelen aangepast en dit was prima, wij hebben niet in het hotel geluncht of gedineerd. Personeel is ook erg vriendelijk. Dit alles compenseerde de slechte prijs-kwaliteitverhouding niet.....wij kiezen bij ons volgend bezoek voor een ander verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Marije23-02-2020

Fijn hotel, fris gerenoveerd.

Hotel ligt net wat uit de loop van West-Terschelling. Heerlijk rustig, maar vervoer in de vorm van eigen auto of (gehuurde) fietsen is aan te raden om het eiland te kunnen verkennen. De bus stopt voor de deur maar rijdt alleen rond de tijden dat de veerboot vaart. Hotelappartementen zijn bijzonder ruim, alleen al het medium appartement is groot te noemen met 70m2. Keuken- en bedlinnenvoorziening prima, ook aan keuken- en badkamervoorraad is goed gedacht. Zelf koken gaat ook daadwerkelijk gewoon, wat fijn is, al is de afzuiger alleen aangesloten op de centrale mechanische voorziening. Apartementen zijn vers gerenoveerd op moment van schrijven; in een andere gang werd gewerkt maar geen last van. Brasserie is prima, kleine kaart. Vriendelijke medewerkers aan de balie, goed voorzien van informatiefolders. Gratis bezoek aan naastgelegen openbare zwembad voor gasten. Al met al een prima midweek Terschelling beleefd!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    7Fam vd Haar16-10-2019

Prachtig plekje, maar miste de puntjes op de i

We hebben een heerlijk weekend gehad in een 6-p app. Het app. zag er goed uit, mooie vernieuwde badkamer! Paar punten: schoonmaak had beter gekund(spinrag/stofspinnen). Ik wist dat er 1 inpandige slaapk. was, waar niet gelucht zou kunnen worden(nb 1 matras was korter dan het bed zelf en zakte enorm door), de andere 2 slaapkamers grensden aan een galerij, dus ook daar viel weinig direct te luchten. Je kon op de galerij wat kleine klepraampjes openzetten en dan je slaapkamerraam openen, maar dat betekende dat de mensen op de galerij ahw zo naar binnen konden stappen(slaapt niet echt 'rustig'). Enorm warm en benauwd, ondanks dat er geen verwarming aan was op de kamers. Hoe zal dat 's zomers zijn?? Geen echte hotelservice, om de dag schone handdoeken, prullenbakken zelf legen en ook bedden zelf opmaken. Had late checkout gevraagd bij boeking, maar was niet mogelijk zo ver van te voren; zekere voor onzekere genomen en extra nacht geboekt

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9Liesbeth19-09-2019

Klein beetje dromen

Als je echt tot rust wil komen met niets om je heen is dit echt de plek waar je moet zijn. De streek zelf is super, de mensen hier zijn enorm joviaal en natuurlijk is het eiland gewoon de moeite om eens gezien te hebben. Wij zijn langs de Noordzee gewandeld tussen de duinen en uiteindelijk op het strand en het zicht was adembenemend. Het Hotel past echt in dit plaatje. Enorm vriendelijk onthaal, top service en aan de kleine details werd gedacht en dit apprecieer ik enorm! Wij hebben ontbeten en een diner genomen in het hotel zelf en het was echt af. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen hier nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Tilly02-09-2019

Zeer aangenaam

Heerlijk ontbijt. Hartelijke gastvrouw. Echt aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Tim en Valerie11-08-2019

Heerlijk nachtje weg gehad!

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad, een heel mooi , net en groot appartement. Perfect voor gezinnen. Alles was top geregeld! Wat wij ook een pluspunt vonden was het terras, daar kun je heerlijk rustig zitten. Fijn personeel en een goede sfeer. Komen zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fenny Bloemink07-08-2019

fantastische gastvrijheid; herhalen elk jaar!

Geweldige en gastvrije ondersteuning bij het boeken van een appartement voor moeder; “moeilijk ter been” en zus “met een verstandelijke beperking en slaapproblemen.” De service gaat heel ver in dit hotel. Wij hadden de vriezer nodig voor medicatie maar die sloot niet goed, werd meteen vervangen. Het personeel is warm, geïnteresseerd en inspirerend om de gast een geweldig verblijf te bezorgen. Je voelt je thuiskomen en dat is voor ons zo belangrijk. Vroeger gingen we vaak naar Frankrijk met zwembad. Voor de hartelijkheid, impressie, inspiratie en memorabele experience die het personeel geeft plus het prachtige weer en het heerlijke appartement die wij speciaal hadden aangevraagd met zwembad hoeven wij nooit meer anders. Voor ons elk jaar in juni vanaf nu apart hotel Westcord “Boschrijck”. We kijker er alweer naar uit volgend jaar! Nogmaals heel hartelijk dank!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Anoniem05-08-2019

Heerlijk!

Heerlijk hotel, uitstekende ligging, erg vriendelijk personeel, top zwembad en leuk entertainment voor de kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Aparthotel WestCord Boschrijck info