Géén boekingskosten

Aparthotel WestCord Boschrijck

NederlandWaddeneilandenTerschelling

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel WestCord Boschrijck voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 383 reviews

Meer aparthotel info

392 Reviews over WestCord Boschrijck

• 8Lidy07-06-2021

Fijn hotel

Prima large appartement voor 4 personen. Enige minpuntje was dat tweede slaapkamer klein was voor stel. We konden ivm COVID nog geen ontbijtbuffet nemen maar keuken was prima om dit zelf te regelen. Lekker op afspraak kunnen zwemmen en fitnessen. Personeel receptie prima. Kortom fijn hotel op heerlijke locatie

• 6Niels27-01-2021

Puntjes op de “i” missen.

Hotel gelegen aan de rand van West-Terschelling. Met zeer complete keuken, goede bedden in het appartement. Badkamer spik en span! Chapeau!

Dit staat echter in enorm contrast met de staat van het meubilair in de woonkamer. Etensresten tussen de rotan-achtige eetkamerstoelen. Zitten enorm slecht. Blauwe fauteuil vieze vlekjes, maar als grote diepte punt twee afschuwelijke banken! Vol vieze vlekken, waarschijnlijk ooit eens wit, nu alles behalve dat. Bruin, oranje, overal onbestemde plekken. Totaal door gezeten. Wij hebben ze maar afgedekt met bedlinnen wat we overhadden. Ook de afstandsbediening van de televisie plakte.

Als kers op de taart,.. toiletpapier ruikt naar zware shag! Toepasselijk dat wel; Brandaris shag. Heel vreemd! Wellicht eens een kijkje nemen bij de huishoudelijke dienst.

• 8Hilda van der Heide28-12-2020

Fijne plek om te vertoeven

Zeer prettig verblijf met ons gezin. Locatie is mooi. Rustig gelegen, aan de rand van het bos op 5 minuten rijden van de boot. Wij hadden een XXL verblijf (tm 6 personen) gehuurd voor 3 nachten inclusief ontbijt en 1x diner. Verblijf ziet er goed uit, netjes (badkamer en toilet nieuw) en keuken goed. Het ontbijt werd gebracht op een door ons aangegeven tijdstip. Het ontbijt was lekker en goed. Het diner zou ik niet weer voor kiezen, dat was namelijk niet echt lekker. Gewoon niet goed klaar gemaakt (droge vis). Kinderen vermaakten zich prima in de indoor speeltuin, zwembad helaas dicht vanwege Corona, maar maken we graag de volgende keer gebruik van:-) personeel trouwens erg vriendelijk. Goed voor elkaar 👍

• 9Albert Sanders07-12-2020

Heerlijk verblijf tijdens coronaperiode

Wij verbleven van 20 t.m. 27 november 2020 in Hotel Boschrijck en hadden een gezellig medium appartement, dat van alle gemakken was voorzien. Daarnaast hebben wij alle dagen, zowel 's ochtends als 's avonds, heerlijk in het hotel gegeten. De combi van de luxe en het gemak van het appartement en heerlijk te kunnen eten, was in deze coronatijd helemaal super. De bediening was ook uitstekend. We hebben dan ook een heel fijne week gehad en kijken er nog steeds met veel plezier op terug.

• 8Berend23-09-2020

Je wordt hier heel goed ontvangen

Kamers zijn perfect ,goede douche. Schoon. Ontbijt was prima en de lunch die we mee kregen was super.

• 5familie N01-09-2020

ruim, maar simpele accomodatie, hoge prijs

Met 5 personen 1 nacht in een XXL (voor 6 personen) appartement verbleven. Woonkamer zeer ruim, inrichting sober en gedateerd, hier en daar stoffig/spinrag. Keuken: karige voorzieningen (2 theezakjes, precies 6 kopjes en besteksetjes), en niet schoon (besteklade vies). Slaapkamers: 1 slaapkamer zonder ventilatie, 2 andere aan galerij waardoor geluidsoverlast van langlopende buren. Badkamer mooi gerenoveerd, helaas geen douchegel, wel 2x bodylotion en shampoo (foutje?).
    Bij aankomst én vertrek werd gezegd dat er nog een openstaande rekening was, terwijl deze al betaald was. Voor 1 nacht ok, maar voor de prijs hadden we meer verwacht.

• 5Mirjam10-08-2020

Volgende keer kiezen wij voor een ander verblijf!

Wij hadden het XXL appartement wat geschikt zou zijn voor 6 personen. Wat betreft de slaapkamers is dit zeker niet het geval! Er zijn maar 2 volwaardige slaapkamers en 1 inpandige ruimte waar 2 bedden en een kast in zijn gezet; dit is geen slaapkamer voor tieners/volwassenen. Daarnaast moet de deur van de slaapkamer open blijven om nog enigszins te kunnen ventileren. Behalve de badkamer, was het appartement in slechte staat van onderhoud. De prijs-kwaliteitverhouding is daarmee geen beste en niet wat je mag verwachten van een Westcord hotel. Ontbijt was ivm Corona maatregelen aangepast en dit was prima, wij hebben niet in het hotel geluncht of gedineerd. Personeel is ook erg vriendelijk. Dit alles compenseerde de slechte prijs-kwaliteitverhouding niet.....wij kiezen bij ons volgend bezoek voor een ander verblijf.

• 8Marije23-02-2020

Fijn hotel, fris gerenoveerd.

Hotel ligt net wat uit de loop van West-Terschelling. Heerlijk rustig, maar vervoer in de vorm van eigen auto of (gehuurde) fietsen is aan te raden om het eiland te kunnen verkennen. De bus stopt voor de deur maar rijdt alleen rond de tijden dat de veerboot vaart. Hotelappartementen zijn bijzonder ruim, alleen al het medium appartement is groot te noemen met 70m2. Keuken- en bedlinnenvoorziening prima, ook aan keuken- en badkamervoorraad is goed gedacht. Zelf koken gaat ook daadwerkelijk gewoon, wat fijn is, al is de afzuiger alleen aangesloten op de centrale mechanische voorziening. Apartementen zijn vers gerenoveerd op moment van schrijven; in een andere gang werd gewerkt maar geen last van. Brasserie is prima, kleine kaart. Vriendelijke medewerkers aan de balie, goed voorzien van informatiefolders. Gratis bezoek aan naastgelegen openbare zwembad voor gasten. Al met al een prima midweek Terschelling beleefd!

• 7Fam vd Haar16-10-2019

Prachtig plekje, maar miste de puntjes op de i

We hebben een heerlijk weekend gehad in een 6-p app. Het app. zag er goed uit, mooie vernieuwde badkamer! Paar punten: schoonmaak had beter gekund(spinrag/stofspinnen). Ik wist dat er 1 inpandige slaapk. was, waar niet gelucht zou kunnen worden(nb 1 matras was korter dan het bed zelf en zakte enorm door), de andere 2 slaapkamers grensden aan een galerij, dus ook daar viel weinig direct te luchten. Je kon op de galerij wat kleine klepraampjes openzetten en dan je slaapkamerraam openen, maar dat betekende dat de mensen op de galerij ahw zo naar binnen konden stappen(slaapt niet echt 'rustig'). Enorm warm en benauwd, ondanks dat er geen verwarming aan was op de kamers. Hoe zal dat 's zomers zijn?? Geen echte hotelservice, om de dag schone handdoeken, prullenbakken zelf legen en ook bedden zelf opmaken. Had late checkout gevraagd bij boeking, maar was niet mogelijk zo ver van te voren; zekere voor onzekere genomen en extra nacht geboekt

• 9Liesbeth19-09-2019

Klein beetje dromen

Als je echt tot rust wil komen met niets om je heen is dit echt de plek waar je moet zijn. De streek zelf is super, de mensen hier zijn enorm joviaal en natuurlijk is het eiland gewoon de moeite om eens gezien te hebben. Wij zijn langs de Noordzee gewandeld tussen de duinen en uiteindelijk op het strand en het zicht was adembenemend. Het Hotel past echt in dit plaatje. Enorm vriendelijk onthaal, top service en aan de kleine details werd gedacht en dit apprecieer ik enorm! Wij hebben ontbeten en een diner genomen in het hotel zelf en het was echt af. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen hier nog eens terug!

Aparthotel WestCord Boschrijck info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)