Vakantiehuis West Utopia

Vakantiehuis
Vakantiehuis West Utopia
8,2

37 reviews over Vakantiehuis West Utopia in het Nederlands

Heerlijk huisje in de duinen!

Familie,
20-10-2018

Super locatie, direct in de duinen en met 3 minuten op het strand. Basic maar alles aanwezig om te koken. Goede bedden. Leuke (ouderwetse) spelletjes waar de kinderen zich goed mee vermaakte. Netflix aanwezig was een verassing. Fijn terras en bankje voor de avondzon. We komen misschien wel terug!

Heerlijk genoten van de plak

Cees Leurs,
8-9-2018

Fijn rustige plek. fijne eethoek op het terras. s'nachts hoorden we de zee.

Het keukengerei is wel een elkaar geraapt zooitje. Deksels die niet passen het koffieapparaat zet lauwe koffie. Als je daar even doorheen bent is het wel genieten...

Een plek om heerlijk tot rust te komen.

Jasper Edelenbosch,
7-8-2018

Het huisje ligt rustig gelegen in de duinen waar ook andere huisjes liggen.

Het is een gezellig, sfeervol huis met voldoende buitenruimte en privacy.

De beide slaapkamers zijn ruim. De ene heeft een inloopdouche met wastafel, de andere alleen een wastafel.

Het huisje is verder van alle gemakken voorzien. De terras/ligstoelen (4 stuks) kwamen heerlijk van pas met het mooie weer. Ook de lange houten eettafel buiten geeft een prettige sfeer.

De afstanden in de omgeving zijn allemaal goed te doen met de fiets.

De winkels in Midsland, met de fiets in 10 minuten.

Het strand is 5 minuten lopen.

Dit huis is voor herhaling vatbaar.

Carla,
8-1-2018

Grote plus: het is een schoon huis, netjes, fijne keuken, bedden en douche, vlak bij het strand, weinig vuurwerk (rond Oud en Nieuw).

Kleine min: te grote televisie in de huiskamer, ontbreken van bedlinnen.

Tip: een magnetron erbij zou handig zijn en een kleinere televisie (aan de muur?).

knus huis midden in de duinen vlakbij zee

Ineke Groenenboom,
30-9-2017

Gezellig schoon huisje, bedden liggen goed. Keuken voorzien van alle benodigdheden

Echt prima voor 2 personen. Met 4 volwassenen wellicht niet handig dat er een douche op de grootste slaapkamer aanwezig is. Perfect huisje voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Wij waren met z'n tweeen en onze hond. En hadden een heerlijk verblijf hier.

Heerlijk huisje

jvdvalk,
28-8-2017

Ideaal gelegen huisje drie minuten lopen van het strand. Goede comfortabele en volledige inrichting. Wedgwood servies (dat kom je nier valk tegen in huisjes zoals deze). Allen de braad pannen zijn niet bepaald prettig. Voor het overige zeer aan te bevelen.

Voor herhaling vatbaar

Simon,
8-7-2017

Goed: eigenlijk bijna alles, maar een tafelkleedje voor binnen en vooral buiten zou niet verkeerd zijn. De fazanten die er rondlopen zijn geweldig om te zien en aardig tam, maar ze zitten ook vaak op de terrastafel en dan blijft die tafel niet echt schoon. Verder klapperen de deuren nogal (vooral de toiletdeur) als het waait en dat doet het vaak op een eiland.

Maar ligging, rust, bedden, enz., het was allemaal prima. Ook de afstand tot het strand (met strandtent) is aangenaam kort.

Fijn huisje

Annebel,
22-4-2017

Prachtige plek zo midden in de duinen. Elke morgen het ommetje met de hond over het strand.

De inrichting is erg basic, maar prima te doen. Verlichting is alleen erg ongezellig...

Geweldig

Janny Oosterloo,
5-4-2017

Perfect huisje met smaakvolle en comfortabele inrichting op een prachtige lokatie midden in de duinen en heel dicht bij de strandopgang Midsland aan Zee. Heldere en directe communicatie met de verhuurder. We hebben genoten en komen zeker terug!

Zo Mooi.

Willie,
20-2-2017

Voor de tweede keer zijn we voor een week in het huisje West Utopia geweest.

Voor ons is het, HET vakantiehuisje.

Perfecte ligging,mooi in de duinen en je bent zo op het strand. Het huis is licht en lekker ruim voor twee personen. Alle voorzieningen zijn er en bedden zijn goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis West Utopia in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis West Utopia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.