Vakantiehuis West Utopia

VakantiehuisWeer vandaag17°13°
Vakantiehuis West Utopia
8,3

34 reviews over Vakantiehuis West Utopia in het Nederlands

Dit huis is voor herhaling vatbaar.

Carla
8-1-2018

Grote plus: het is een schoon huis, netjes, fijne keuken, bedden en douche, vlak bij het strand, weinig vuurwerk (rond Oud en Nieuw).

Kleine min: te grote televisie in de huiskamer, ontbreken van bedlinnen.

Tip: een magnetron erbij zou handig zijn en een kleinere televisie (aan de muur?).

knus huis midden in de duinen vlakbij zee

Ineke Groenenboom
30-9-2017

Gezellig schoon huisje, bedden liggen goed. Keuken voorzien van alle benodigdheden

Echt prima voor 2 personen. Met 4 volwassenen wellicht niet handig dat er een douche op de grootste slaapkamer aanwezig is. Perfect huisje voor 2 volwassenen en 2 kinderen.

Wij waren met z'n tweeen en onze hond. En hadden een heerlijk verblijf hier.

Heerlijk huisje

jvdvalk
28-8-2017

Ideaal gelegen huisje drie minuten lopen van het strand. Goede comfortabele en volledige inrichting. Wedgwood servies (dat kom je nier valk tegen in huisjes zoals deze). Allen de braad pannen zijn niet bepaald prettig. Voor het overige zeer aan te bevelen.

Voor herhaling vatbaar

Simon
8-7-2017

Goed: eigenlijk bijna alles, maar een tafelkleedje voor binnen en vooral buiten zou niet verkeerd zijn. De fazanten die er rondlopen zijn geweldig om te zien en aardig tam, maar ze zitten ook vaak op de terrastafel en dan blijft die tafel niet echt schoon. Verder klapperen de deuren nogal (vooral de toiletdeur) als het waait en dat doet het vaak op een eiland.

Maar ligging, rust, bedden, enz., het was allemaal prima. Ook de afstand tot het strand (met strandtent) is aangenaam kort.

Fijn huisje

Annebel
22-4-2017

Prachtige plek zo midden in de duinen. Elke morgen het ommetje met de hond over het strand.

De inrichting is erg basic, maar prima te doen. Verlichting is alleen erg ongezellig...

Geweldig

Janny Oosterloo
5-4-2017

Perfect huisje met smaakvolle en comfortabele inrichting op een prachtige lokatie midden in de duinen en heel dicht bij de strandopgang Midsland aan Zee. Heldere en directe communicatie met de verhuurder. We hebben genoten en komen zeker terug!

Zo Mooi.

Willie
20-2-2017

Voor de tweede keer zijn we voor een week in het huisje West Utopia geweest.

Voor ons is het, HET vakantiehuisje.

Perfecte ligging,mooi in de duinen en je bent zo op het strand. Het huis is licht en lekker ruim voor twee personen. Alle voorzieningen zijn er en bedden zijn goed.

Prachtige ligging

ikke
21-1-2017

De inrichting valt enigszins tegen, wankel salontafeltje, een glazen eethoek geeft "lawaai ", past niet in het geheel. Keukenkast wankel, afzuigkap hangt scheef, veel verschillend servies. Ik zou het allemaal wat meer opleuken.

De plek is prachtig, niets op aan te merken ! Goede bedden !

Jammer dat er nu huisdieren worden toegestaan, dus zal het niet weer boeken. Voor 4 personen buiten het seizoen wel klein.

Oude reviews (archief)

Een heerlijk verblijf gehad.

Bernadette
16-9-2016

Een fijn huisje, schitterende ligging. Dichtbij een rustig en prachtig strand.

Het huis heeft veel ramen, dus erg licht en is goed ingericht. Luxe is een afwasmachine en wasmachine. Goede bedden.

Het zou prettig zijn als er 4 luxe tuinstoelen zijn i.p.v. 2.

Heerlijk huisje, echt een aanrader!

Fred
27-8-2016

Goed waren vooral de ligging en de rust. Misschien is een magnetron toch wel prettig. De beide koekenpannen zijn echt aan vervanging toe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis West Utopia in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis West Utopia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis West Utopia scoort een 8.26 uit 10 op basis van 34 reviews.