Camping West-Terschelling

3 reviews over Camping West-Terschelling in het Nederlands

Geweldig

Fam. van Hanna
11-5-2017

Zon, strand, zee, leuke winkeltjes, restaurants, uitgaansgelegenheden, Terschelling heeft het allemaal. Terschelling is een echte aanrader. Wij hebben in 2015 bij de camping gezeten, het was goed verzorgd. Niks op aan te merken. We hadden gezellige buren en een leuke tijd.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi nieuw appartement

wil hoogerheide-kop
1-10-2013

jammer dat het tussen de huizen ligt.

Gereisd Anders in september 2013

Te weinig douches, te veel herrie.

Caren Oostlander
27-8-2013

Mooie camping maar als je met zo'n 300 gasten 4 douches moet delen, sta je dus standaard in de rij. En voor je rust hoef je hier niet heen van de jeugd staat tot ver na middernacht te lachen en te kletsen bij het washok.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Nog geen informatie beschikbaar over Camping West-Terschelling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping West-Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping West-Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.