Appartement Wadrust

Appartement
Appartement Wadrust

15 reviews over Appartement Wadrust in het Nederlands

Heerlijke vakantieplek: eenvoudig maar alles is er

Emiel Wegman,
26-6-2018

Een prima vakantiehuis, midden in het gezellige dorp Hoorn met een rustige besloten tuin. Alle belangrijke voorzieningen zijn aanwezig en goed verzorgd. Alleen jammer dat er geen toilet is boven bij de 3 slaapkamers en dat de trap naar boven vrij steil is.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne plek

Beekhuis,
19-6-2018

Mooi, schoon, prettig huisje met heerlijke tuin. Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

helemaal prima

Marc,
2-5-2018

Prima appartement. Heel handig dicht bij de bushalte in centrum Hoorn. Snel op strand via Hoornse Bos en ook snel door vogelgebied naar de waddenkant. Keurig ingericht, vernieuwde keuken (incl. combi-oven maar zonder vaatwasser) en badkamer. Appartement was keurig schoon en compleet. Bedden lijken oud (wel met nieuw matras) maar toch prima geslapen. Boven vrij krap, lijkt beetje gedateerd en gedeeltelijk wel gehorig (kamer rechts van trap niet). Wij waren er met 3 en nachtje met 4, dat ging prima. met 5 personen vindt ik het vrij krap. Wel beetje rottrap naar boven, is even wennen. Supermarkt / bakker / cafe (Hessel) / snackwagen en restaurants dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Leuke accommodatie op een goede locatie!

Nicolette,
9-9-2017

Top was de ontvangst van Thea, speelgelegenheid voor de kids, de locatie in Hoorn, het huisje - waarin niets ontbrak aan spulletjes en benodigdheden en beneden gezellig ingericht! Enige minpunt was de gehorigheid.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super tuin voor jonge kinderen.

Marieke,
30-4-2017

Appartement is met name beneden goed ingericht, goede keuken, goede badkamer. Slaapkamers eenvoudig en wel behoorlijk gehorig (onze kinderen konden onze gesprekken beneden letterlijk volgen).
Absoluut hoogtepunt is de afgesloten tuin vol speelgoed. Dochter van vijf kon heerlijk in en uitrennen. Echt heel fijn! Gastvrouw is erg vriendelijk. Appartement ligt naast bushalte.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk appartement

Arjan Sebel
21-10-2016

Bij aankomst heel hartelijk ontvangen.het appartement heeft een prima keuken en badkamer. Ik zou er zo weer naartoe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima huisje

Ingrid van den Berg
20-6-2016

Prima huisje met een grote zonnige tuin. Goede keuken en badkamer met fijne douche. Hoorn is rustiger dan West-Terschlling of in Midsland. Door de ligging aan de weg hoor je het verkeer wel goed.

Gereisd met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek en prachtige uitvalsbasis

Nienke
28-2-2016

Lekker dicht bij het bos, kinderen kunnen zelf naar buiten, winkel Jan van alles tegenover, ook zo bij het wad en het Noordzeestrand. Knus, goeie keuken en heerlijke douche. Prima bedden. Fijne plek.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helemaal prima!

Manon
30-7-2015

We hebben een heerlijke week gehad op Terschelling. Het appartement ligt zo'n 10 kilometer van de haven vandaan. Er is een supermarkt op 5 minuten fietsen in Lies. En ook de zee is zo bereikbaar. Er is genoeg te doen in de omgeving van Hoorn (strand, wadlopen, sleepnetexcursie, paardrijden). Het knusse appartement is leuk ingericht en is prima bevallen. Badkamer met douche was heerlijk. De tuin is lekker zonnig. In de aangrenzende tuin met trampoline en grote zandbak met een echt aanrecht, potten en pannen waren onze kinderen vaak te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Wij hebben met twee kleine kinderen (2 jr & 8 mnd) 2 weken genoten van dit appartement. Wij komen al jarenlang op Terschelling en dit appartement sprong er zeer positief bovenuit.

Beneden verdieping is mooi en behoorlijk nieuw ingericht. Badkamer is geweldig. Gratis Wifi. Goede braadpan.

Erg kindvriendelijk: Kinderstoel, kinderbedden. Tuin is afsluitbaar(!) en ook traphekje is aanwezig. Zandbank en schommel. Plus ernaast complete speeltuin.

Erg goede service, bijvoorbeeld twee kinderbedden met echte matrassen (want ja, volgens de eigenaresse ga je je kinderen niet twee weken op een flutmatrasje laten slapen :-).

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wadrust in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wadrust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.