Vakantiehuis Villa Rosa

Vakantiehuis
Vakantiehuis Villa Rosa
8,9

27 reviews over Vakantiehuis Villa Rosa in het Nederlands

heerlijk huis met alles erop en eraan

jolanda
29-9-2017

Een huis waar alles in zit.

En die grote eethoek waar je gezellig met de familie aan kan zitten.

Zeker ook met kinderen is het

een absolute aanrader.

Vlakbij Hessel is ook erg leuk.

Ook een hele aardige beheerder die alles keurig geregeld had.

We gaan zeker nog eens terug.

Heerlijk weekend gehad

Huug en Cindy
17-9-2017

Ligging is prima en huis is nog betrekkelijk nieuw en dat merk je. Goed geisoleerd. Wij hadden helaas matig weer maar daar hadden we binnenshuis eigenlijk helemaal geen weet van. De gaskachel maakte dat we het evengoed lekker warm en gezellig hadden. Normaal wandelen we veel, dat deden we nu wat minder. Lekker lang uitgeslapen en uitgebreid gebadderd. Doen we thuis nooit, dus dat was een cadeautje.

Leuk en gezellig huis!

Fam Bakker
11-8-2017

Twee weken in juli hebben we in Villa Rosa doorgebracht. We hebben het heerlijk gehad. Het is een stuk luxer dan bij ons thuis. De inrichting is een beetje een bonte mix van geinige spullen. Het huis was goed schoon. Het rook heerlijk fris toen we binnen kwamen. Enhet terras en de tuin waren heerlijk. De stokrozen begonnen net lekker te bloeien. Misschien heet het huis daarom ook wel Villa Rosa? We hebben iedere avond buiten kunnen eten. Wat een feest. Het huis staat in Hoorn en dat is ons favoriete dorp. Fietsen kun je vlakbij huren. Ideaal.

Doet goedkoop aan

Richard
11-8-2017

Ons verblijf viel een beetje tegen.

Maar, laten we beginnen met de goede dingen. Villa Rosa is onderdeel van een groepje van 8 geschakelde woningen in Hoorn. De ligging is erg prettig. Rustig gelegen, en eigenlijk alles wat je nodig hebt is in de buurt. Je loopt ook zo de duinen in. Het huisje zelf heeft een grote tuin (die overigens wel eens gemaaid mag worden) en een fijn terras, wat lekker in de zon ligt. Er ontbreekt wel een parasol, waardoor buiten eten in de volle zon niet voor iedereen weggelegd is.

Het huisje zelf biedt ruimte aan 4 tot 6 personen, en dat is ook echt max.

Het huis heeft een douche en een bad, wat lekker is. Over het algemeen hebben wij hebben ons er twee weken goed vermaakt.

Wat ons tegenviel was een mengelmoes van viezigheden, slordigheden en goedkoopheden. Het huisje was bij aankomst een beetje met de franse slag schoongemaakt. Stofnesten, vettige keuken(meubels), stof op de plinten, nog haren in de douche, dat soort dingen. Ook bij, en vooral onder de bedden was al heel lang niet schoongemaakt, en hier vonden we nog allerlei ranzigheden. Ook zijn er redelijk wat beschadigingen hier en daar (muren, deuren), wat gewoon slordig over komt. Ook de moltons en matrashoezen waren vies (vlekken er in, en zelfs een bloedvlek). Die hebben we zelf maar in de wasmachine gegooid.

De inrichting van het huis is compleet, maar redelijk saai te noemen en kwam op ons over als een bij elkaar geraapt geheel van marktplaats en kringloop. Niks past bij elkaar. We hebben ook andere huisjes in het complex bezocht tijdens eerdere vakanties, en daar hadden we eigenlijk dit commentaar nooit. In Villa Rosa ontbreekt het qua inrichting aan sfeer en het gevoel dat er over de inrichting is nagedacht, of dat er enigzins is gekeken naar kwaliteit. Dit uit zich bijvoorbeeld ook in de bedden die, afgezien van de hoofdslaapkamer, zo uit een goedkoop hostel konden komen. De matrassen zelf zijn wel okee.

Door dit alles bij elkaar vinden wij dat Villa Rosa het geld niet waard is. Je kunt er prima verblijven, dat zeker. Maar, voor dat geld kun je ook 1 van de andere huisjes uit het complex nemen, die wat ons betreft meer waarde geven voor je geld.

Hartstikke leuk huis

Thea
11-8-2017

Hoorn is een leuk dorp en het huis is fijn en ruim. Lekkere bedden, dat vinden wij altijd erg belangrijk. Hele lieve beheerder die enorm flexibel was.

Fantastisch!!

Kamphorstjes
22-7-2017

Wat hebben we genoten, voor de eerste keer op een Waddeneiland. Onze kleine meid heeft het ook heerlijk gehad. Heel fijn huis. Niet superkindvriendelijk vanwege de trappen, maar we hebben het gered. Gaan weer eens terug, misschien dan zonder kinderen.

Zo'n huis waar je nooit meer weg wilt.

Anoniem
22-7-2017

Bij het vertrekken gelijk geboekt voor volgend jaar. Dat hadden we nog nooit gedaan! Echt heel goed bevallen. Huis heeft een goeie vibe.

Top plek!

Jasper van Kempen
11-7-2017

Mooi huis, alles top geregeld, alles aanwezig. Fantastische week gehad!

Tophuis! Een 10!

Jacob
9-7-2017

Heerlijk weekend gehad met zes oude vrienden. Toen wij kwamen was de boel net opgeknapt. Muren geverfd, nieuw top-dekmatras. Het huis is echt heel gezellig en de materialen en spullen zijn allemaal van hoge kwaliteit. Je betaalt daar ook voor maar het is her waard!

Een teleurstellende ervaring

Belle
2-5-2017

Helaas vonden wij het een wat teleurstellende ervaring. Wat ons positief is bevallen is de mooie tuin met uitzicht op de leuke paarden en het gevoel van privacy aan de achterkant. Dit geldt ook voor de prima ligging in Hoorn. Het huis zelf daarentegen was minder dan verwacht. Met meer dan 5 personen hadden wij het (vooral beneden) als te krap ervaren. De master bedroom heeft twee muren waar op de ene lichte beschadigingen zitten en de ander echt wel behoorlijk beschadigd is. In een andere slaapkamer stikte het van de zilvervliesjes (die je meer tegenkomt in het huis) en ander ongedierte. De bedden in de twee kleine slaapkamers piepen en kraken bij normaal gebruik en de matrassen liggen matig. Aan de onderkant van 1 van de matrassen een grote bloedvlek. De kasten beneden zijn beperkt en al deels vol met spullen. 1/3 van 2 kasten is op slot. Het stof op kastjes en spinnenrag aan plafonds her en der doet wat slordig aan. Tenslotte viel het overall gebruik van kwalitatief minder goede spullen (beddengoed, meubilair) ons op. Voor de hoge prijs vonden wij het niet het geld waard, jammer genoeg!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Rosa in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villa Rosa scoort een 8.91 uit 10 op basis van 27 reviews.