Appartement
9,7

13 reviews over Appartement Verhuur Das(Grootduin Helmeduin Arjenduin) in het Nederlands

Prachtig appartement.

Elina
4-7-2016

Wij heb een geweldig weekend gehad in een van de appartementen van Arjen en Wilma. Groot appartement (gezin met vier kinderen). Appartement is van alle gemakken voorzien en ziet er keurig uit. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig huis

L. Van Tjonger
16-6-2015

Een luxe vakantiehuis met alles er op en er aan. Ruime woonkamer, slaap- en badkamer beneden en boven nog twee zeer ruime slaapkamers met complete badkamer. Alles ziet er nieuw en degelijk gemaakt uit met mooie materialen. Ruime tuin met tuinmeubilair. Korte afstand ( loop of fiets) van West-Terschelling. Vriendelijke en zeer behulpzame gastvrouw en -heer.

Gereisd met partner in Fri Jun 05 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke plek

Bert Bakker
23-9-2013

Weer 2 weken in Grootduin van Wilma en Arjen Das verbleven. Groot appartement van alle gemakken voorzien. Eerste week redelijk weer. 2e week veel regen, maar wat kan je anders verwachten in september in Nederland. Terschelling het eiland om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in Fri Sep 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf!

Sandy
9-9-2013

In sept. 2013 een week in Arjensduin verbleven. Een heerlijk ruim en compleet appartement. Zeer complete keuken (zelfs wasknijpers en citruspers) woonkamer met grote tv, DVD en radio, eettafel voor 6, 3 slaapkamers met heerlijke bedden, 2 badkamers (1 met bad) en 2 toiletten, kinderstoel en kinderbed. Binnen 10 min. fietsen ben je bij de Brandaris (dus ook lopend goed te doen) en binnen 5 min. op fietspaden bij Halfweg. Grote tuin met droogmolen, tuinmeubelen en parasol. Eigenlijk te veel om op te noemen. Ook is woning zeer goed geïsoleerd. Geen enkel geluid van buren gehoord.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 31 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig !!

Karin
5-5-2013

Grootduin is een fantastisch appartement. De prijs-/kwaliteitsverhouding is prima. Het appartement en de bijbehorende tuin zijn heerlijk ruim. De goede bedden zijn geweldig comfortabel, fijn hoor 2 badkamers en 2 afzonderlijke toiletten. Het apertement heeft een volledig ingerichte keuken, zelfs met wasmachine en -droger! Kortom : in luxe genieten hier op Terschelling! Doen!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Fantastisch appartement!

dijkhasselt
2-9-2012

Dit jaar voor het eerst onze vakantie doorgebracht in appartement Arjensduin. Een prachtig ingericht appartement dat van alle gemakken is voorzien. Prijs-/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Veel privacy en ruimte, zowel in het appartement als buiten. Op zoek naar en comfortabele accomodatie met goede bedden, 2 badkamers en 2 afzonderlijke toiletten met een prachtige keuken, wasmachine en -droger voor een acceptabele prijs? Dan ben je bij Das Verhuur op het goede adres! Wij kunnen deze appartementen aan iedereen aanbevelen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Mooi en ruim appartement

Bert Bakker
25-9-2011

Weer heerlijk 2 weken verbleven in Grootduin. Alle drie de appartementen zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien en hebben een grote tuin. Hebben al weer voor volgend jaar geboekt.

Gereisd met partner in Fri Sep 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldige plek

Fam.Noorlander
3-7-2011

Al diverse accomodaties op Terschelling gehad,maar grootduin is een paradijsje op Terschelling.Van alle gemakken voorzien mooie inrichting veel ruimte en een heerlijke tuin met veel privicy.Kortom GEWELDIG.

Gereisd met jonge kinderen in Fri May 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

"Een Topper"

Bert en Renee
22-9-2008

Voor de 4e keer bij Wilma en Arjen Das verbleven. Alles was nog perfect. Zie eerdere beoordelingen. We hebben al weer geboekt voor september 2009

Gereisd met partner in september 2008
2007

Dit was de derde keer dat wij bij Wilma en Arjen Das verbleven. Wij hebben Grootduin al weer vastgelegd voor twee weken in september 2008. Wij hebben het hier ontzettend naar ons zin in dit prachtige zeer ruime appartement van alle luxe voorzien. De tuin met z'n mooie tuinmeubelen er bij lijkt wel een voetbalveld zo groot.

Gereisd familie in september 2007

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Verhuur Das(Grootduin Helmeduin Arjenduin) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Verhuur Das(Grootduin Helmeduin Arjenduin) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Verhuur Das(Grootduin Helmeduin Arjenduin)