Appartement Tsjilmen

3 reviews over Appartement Tsjilmen in het Nederlands

uitstekend appartement

gerrit van tiel
10-9-2011

Ruim appartement, grote leefruimte en ruime slaapkamers Vriendelijke gastvrouw/heer, kind vriendelijk Het heeft alles wat een goede vakantie kan waarborgen.

Gereisd met vrienden in april 2011

Er is werkelijk waar geen enkel puntje van kritiek te verzinnen op dit appartement. Locatie is perfect, ruimte is zeer groot, keuken uitgerust met alle gemakken, slaapkamers prima in orde, 2 douchecabines en whirlpool, en de ruimte om het huis is fantastisch voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

heerlijke plek

Hennie de Vries
4-7-2010

Tjilmen is een prachtig, ruim appartement en voorziet in vrijwel alles wat je nodig hebt. Veel ruimte, 2 douches, ligbad, de keuken inrichitng is ook zeer compleet. In de tuim heerlijke zit plek, met uitzicht op de Groene Weide. Aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2009

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Tsjilmen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tsjilmen in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tsjilmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.