Appartement TS 11

1 review over Appartement TS 11 in het Nederlands

gastvrijheid ten top

Jose Rijgersberg
11-5-2016

Een mooi en zeer compleet ingericht appartement voor 2 personen. Ligt aan de rand van West dicht bij de natuur. Fiets- en wandelpaden om de hoek. Vlak bij het gezellige centrum. De verhuurders zijn vriendelijke mensen die behulpzaam zijn met tips. Ze zijn erg gastvrij. Het is heerlijk toeven in de tuin. Dodemanskisten om de hoek is een mooi rondje vlak voor het slapen gaan of juist om wakker te worden. Het appartement ligt in een doodlopende straat. Het ligt van de Brandaris schijnt naar binnen. Haven waar de veerboot aanmeert is lekker dichtbij.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement TS 11 in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement TS 11 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.