Vakantiepark Tjermelan ***

74 reviews over Vakantiepark Tjermelan in het Nederlands

Fantastisch!

Fam. Dijkstra, 25-12-2017

Zeer vriendelijk personeel!

Wij hadden veel vragen, telefonisch ook zeergoed geholpen door een vriendelijke jongeman! Heeft ons ook ingecheck geloof ik. Alles was meteen duidelijk gelukkig!!

Met een gerust hart verbleven in een top huisje! Alles schoon en hygiënisch! Ook ons badkamer lampje deed het niet, even aangegeven bij de receptie en op een door ons doorgeven tijdstip is de technische dienst langsgekomen!

Zelf geen eetgelegenheden maar bij de receptie door diezelfde jongeman gewezen op een aantal restaurants. Zeer spontaan!!

Lekker doorwaaien op het ó zo mooie Terschelling.

Tjermelan heeft er een fan bij!!

L.Sarelse, 7-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Mijn eerste keer op Terschelling, en zeker niet de laatste! Ik zal ook weer naar Tjermelan gaan aangezien ik het geweldig vond! Het huisje was schoon, ruim, gezellig en volledig uitgerust. De optie om ontbijt bij te boeken was ideaal. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk vers. Fietsje direct op t park gehuurd en met 10 minuten stonden we op t prachtige strand.

Voor de terugreis werd onze bagage ook nog naar de boot gebracht. Kortom, complete ontzorging om eens flink je hoofd leeg te maken!

Geweldig park

Anna Leoni schreuder, 25-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Tjarmalan is een leuk park wij komen graag terug op dit park

Prachtige plek!

Nathalie van der Weide, 1-8-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

een fantastische plek, dichtbij het strand, maar waar je heerlijk in alle rust kunt vertoeven! Na uitwaaien aan het strand, plof je in je huisje heerlijk voor de haard.. Je komt volledig tot rust en zo moet vakantie zijn! Ga graag terug! Wat is Nederland toch mooi!

Unieke plek en sfeer!

Babs, 25-7-2017
    • Activiteiten1
    • Onderkomen1

Tjermelan is een geweldig gastvrij, mooi gelegen vakantiepark! Zeer vriendelijke eigenaren/mensen bij receptie! Perfecte combi van natuur, kindvriendelijkheid en fijne sfeer.

Ideale uitvalsbasis voor een wadvakantie!

Cliff (AESB) Kroon, 15-8-2016
    • Onderkomen9

De Zeeaveruit op Tjermelan is een prachtig gelegen huisje dat veel privacy beidt, op loopafstand van het wad EN de noordzee kust van Terschelling. Voor iedereen die van rust, ruimte en het buitenleven van Terschelling houdt, een absolute aanrader!

Zeer naar tevredenheid

MSM Roos-Bakker, 22-6-2016
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Wat afgelegen, ver bij Midsland en West vandaan. Verder ben ik aangewezen op een rolstoelvriendelijke accommodatie en dat vond ik in chalet "Zeemeeuw". Voor thuishulp kon ik zeer goed terecht bij Eefje Smit van Wadzorg. Ook kon ik mijn hulphond meenemen en we hebben daar een heerlijke week doorgebracht met goed weer. Dit jaar gaan we weer in september!

Fijne huisjes, fantastische service

Hester, 3-8-2015
    • Onderkomen8

Twee weken verbleven met 3 kinderen in een bungalow met babykamer. Huisje was praktisch, schoon en volledig. Fijn dat we een open haard hadden, was gezellig tijdens een paar regenachtige dagen. Veel privacy op het park door veel groen. Hele goede service van de eigenaar en het personeel. Televisie werkte niet, werd direct opgelost. Voor het opladen van onze elektrische auto werd direct een laadplek georganiseerd. TOP!!! Er is veel informatie aanwezig voor activiteiten, bezienswaardigheden en uitjes. Fietsverhuur is op locatie.

Terschelling is een fantastisch eiland, er is zoveel te doen en de natuur is prachtig. Al vaak op het eiland geweest, maar altijd fijn om weer te gaan.

alles "erop en eraan"

donny, 10-7-2015
    • Onderkomen10

Een heel complete bungalow! Echt geweldig. Eigen terras en alle ruimte! Ook de service is uitermate goed. Midden in de nacht is eigenaar beschikbaar indien nodig (hebben wij helaas moeten ervaren). Echt een aanrader. Zeker als je op een rustig plekje wilt zitten.

Geweldige plekken en Mooi appartement

Con, 4-7-2015
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Een.heel fijn verb lijf gehad goed ontbijt, en Hele goede fietsen

We hebben een aantal aanbieders voor Tjermelan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Tjermelan in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Tjermelan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Tjermelan scoort een 8.59 uit 10 op basis van 74 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: