Vakantiehuis Theole

Meer vakantiehuis info

15 reviews over Vakantiehuis Theole

• 6annemarie05-01-2015

prijs/kwaliteit is niet realistisch

Huisje Theole is prima gelegen in Midsland Noord. Het heeft een super grote tuin met veel privacy. De woonkamer is niet groot maar gezellig en met een houtkachel wat zeker in de winter gezellig is! Nadeel was dat het huisje slecht schoongemaakt wordt. De rolgordijnen in de keuken zijn niet fris, het kleed in de woonkamer zat vol met (honden)haren. We kregen het de eerste dagen niet echt warm en toen we in de convector keken zagen we dat deze helemaal vol lag met stof en (honden)haren. Toen we dit opgezogen hadden was het verholpen. Dit terwijl je verplichte schoonmaak moet afnemen, dan mag je toch verwachten dat alles schoon en fris is. Vrienden van ons zaten tegelijkertijd in huisje Wexalia. Daar betaalden ze veel minder voor en kregen een huis dat spik en span in orde was. Met name de reactie van de eigenaar op onze kritische punten valt me tegen. Wij hebben een fantastische week gehad in Theole maar zullen hier niet terugkomen omdat de verhouding prijs/kwaliteit gewoon niet klopt.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 8Martin14-09-2012

Luxe huisje, mooie plek, goed onderhouden

Dit huisje vonden wij erg mooi en voor ons doen luxe. Het huisje was niet groot maar daar krijg je een ruime tuin en daar zit je met mooi weer natuurlijk het liefst. De ligging is prima vanaf hier is alles prima aan te fietsen zoals Midsland, West-Terschelling, het strand of verschillende eetgelegenheden.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 8laninga07-07-2009

bijzondere plek, mooie tuin

besloten en heerlijk voor iedereen inclusief hond, we hadden geweldig weer en zijn dus veel buiten geweest we komen zeker nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

• 9Familie Reedijk uit Oegstgeest14-06-2009

een supermooi huis op een schitterende plek

Het vakantiehuis is helemaal top;het is van alle gemakken voorzien en de inrichting is sfeervol met stoelen die zalig zitten! Bovendien zijn de bedden erg goed. Het terras is ruim en je kunt altijd of in de zon of in de schaduw zitten en vanuit de tuin kijk je richting de waddendijk en Midsland. Het huis ligt aan een rustige weg en vanuit het huis loop je zo het bos en de duinen in.Je hoort er alleen maar de vogels en de roodborst is een trouwe bezoeker!We waren er als gezin met drie volwassen kinderen en we hebben en we hebben ons geen moment verveeld.We gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 10Fam. van Leeuwen19-05-2009

Het is een super fantastische plek!!

Vakantiehuis Theole is een huis wat erg leuk is opgeknapt. In de strandsferen van Terschelling. Wij zijn er nu 3 x geweest en gaan dit jaar nog een keer! Er ligt een super vrij gelegen, grote tuin omheen waar de kinderen heerlijk voetballen en de hond zich altijd goed vermaakt met een stok of spelen met de jongens, terwijl wij op het grote, zonnige terras zitten. Het is echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 9Karin van Reekum19-05-2009

Gezellig huis op prachtige locatie.

Van alle gemakken voorzien, je voelt je meteen thuis. Enorme tuin eromheen. Centraal gelegen op het eiland.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8G. Benning19-05-2009

gezellig, knus buitenhuis.

Een huis, waar een ieder zich kan vermaken. Nabij gezellige drukte èn de degelijke eilandrust. Heerlijk fietsen en wandelen.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 9peter mulder19-05-2009

Een van de mooiste plekjes op Terschelling

Wij hebben afgelopen kerstvakantie een weekje doorgebracht in Theole. Het enige minpuntje dat wij kunnen gven is dat het naar onze mening een 5 persoonshuisje is. nummertje zes die boven in het stapelbed moet liggen maak je niet erg gelukkig. Verder niets dan lof - Heel veel ruimte zowel binnen als buiten. Met een prachtig uitzicht richting Midsland . En de keuken is werkelijk top uitgerust. Wij komen zeer zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 8Mieke19-05-2009

Mooi vakantiehuis met fantastische ligging

We hebben 2x een lang weekend in Theole doorgebracht, de laatste keer tijdens het Fjoertoer weekend. Wat hebben genoten van het mooie eiland en van Theole.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8Lia van Wendel de Joode19-05-2009

Fijn Huisje met grote mooie tuin

Huisje is gezellig ingericht, wasmachine en droger, alles wat je nodig hebt om te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2007

Vakantiehuis Theole info