Géén boekingskosten

Camping 't Wantij (+ app.)

NederlandWaddeneilandenTerschelling

9.6FenomenaalScore uit 29 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 29 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

30 Reviews over 't Wantij (+ app.)

• 9Cees Versendaal04-09-2021

Ik zeg doen.

Camping in een natuurlijke omgeving. Met heel veel fiets- en wandelmogelijkheden. Strand en wad op enige afstand. Strand is aan te wandelen, de meesten pakken de fiets of auto.

• 10W. Aardema10-08-2021

GE-WEL-DIG

Wij hebben met zijn vieren een heerlijk verblijf gehad in 1 van de lodges. Vriendelijke eigenaren en zeer leuke camping. Ook ben je zo op het strand!

• 10Mila24-02-2021

Heerlijke tijd gehad!

Een week in een van de mooie appartementen mogen verblijven. Wat een prachtige plek. De camping is klein en gemoedelijk. Het appartement was netjes en schoon en alles wat we nodig hadden was aanwezig. De eigenaren zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Wij komen zeker een keer terug!

• 8Theo29-06-2019

Fantastisch.

Wat een heerlijke plek op het rustige deel van het eiland. Uitvals basis voor fiets en wandelingen. Lekker eten bij de buren.

• 8Annet09-10-2018

Goed bevallen

Camping ligt op een mooie plek. Lodge is prima ingericht. Schoonmaak houd voor ons ook in, resten koffie , creamer etc weggooien. Lodge is verder netjes schoon. Ligging was voor ons het enige minpuntje. In een hoek op de camping. Paar meter ruimte voor de deur en zicht op de parkeerplaats. Als je dat niet erg vind is het een prima plek.

• 6Hanneke06-09-2018

Nooit meer

Terschelling is een prachtig eiland met veel fiets- en wandel mogelijkheden. De beheerder van camping en lodges van camping Wantij is echter onvriendelijk . Bij aankomst kregen we gelijk een snauw over onze hond welke toegestaan is mee te nemen. Hond mag mee , maar mag geen seconde loslopen op het terrein. Op zich te begrijpen , maar aangezien de lodge op een veld staat praktisch bijna niet uitvoerbaar. Ontvangst was verder ook ondermaats , konden zelf naar de lodge lopen. Sleutel lag in fruitschaal en succes ermee. De lodges liggen tevens op een uithoek van het terrein. Rest van het verblijf kon er ook geen vriendelijk woord van af dus voor ons de laatste keer bij camping Wantij !!

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Randolph Vellinga11-06-2018

ongelooflijk lekker.

gezellige beheerde heerlijke familie camping met appartementen. natuur om de hoek met prachtige fiets paden. kortom ik had hier makkelijk maanden kunnen blijven.

• 9Petra07-06-2018

Tweede thuis . Heerlijke camping. Gewoon super

Fijne sfeer. Dicht bij t strand

• 8Staat v/h sanitair
  • 9R Vellinga07-06-2018

Bescherming tegen het jachtige leven

Heerlijk onderkomen op een prachtig eiland. Stilte en natuurlijke rust geven een komplete reset van de stress.

• 10Fam. Kooistra11-05-2017

fantastische nieuwe lodge

Wij hebben een aantal dagen genoten in de gloed nieuwe lodge de Grote Beer. Wat een verwennerij. Het ziet er prachtig uit, echt aan alles is gedacht. De eigenaars zijn ook zeer vriendelijk en gastvrij. Ondanks dat ze druk zijn altijd tijd voor een praatje. Als je 's morgens bij het kampwinkeltje broodjes haalt wordt je getrakteerd op een heerlijk bakje koffie. Een beter begin van de dag kan niet. Wij hebben het heerlijke gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

Camping 't Wantij (+ app.) info

Camping-informatie