Appartement 't Eerste Plak

4 reviews over Appartement 't Eerste Plak in het Nederlands

Heerlijk!

Anna Riemersma,
10-4-2018

We hebben heerlijke dagen gehad tijdens de Fjoertoer op Terschelling in appartement het Eerste Plak. Het bleek net opgeknapt en zag er prima uit. Heerlijke bedden. En bijna naast het cafe van Hessel, wat wil je nog meer. Er misten alleen wat kleine dingetjes: afwasblokjes, haakjes in de badkamer, een nachtkastje. Maar dat mocht de pret niet drukken!

Gereisd met vrienden in april 2018

Het was heerlijk!

Annemarie Jongerius,
4-5-2017

We zijn met onze drie kinderen (8,11,12) een weekje in dit gezellige appartement geweest. Dichtbij (op loopafstand) een prachtig breed strand, een strandpaviljoen en de Waddenzee. De kinderen hebben zich prima vermaakt op de trampoline en op het nabijgelegen voetbalveld. Fietsverhuur en bakker zitten om de hoek. Het appartement is knus. De eigenaresse is gastvrij en behulpzaam.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

het was weer super .

Annet den Hartog
16-8-2016

Het is een heerlijk huisje in Hoorn waar we heel graag heen gaan dicht bij duin, bos, zee.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig, rustig en centraal

Laurien Ulfman
27-5-2015

Leuk huisje, deel van een boerderij, Ideaal met kleine kinderen. Hekje om je tuin waardoor kinderen niet weg kunnen lopen. Oudere kinderen kunnen achter het huis op de trampoline en in de zandbak. Gezellig ingericht, prima bedden. woning ligt langs de hoofdstraat van Hoorn maar is geen drukke weg.

Voor de wat oudere jeugd; cafe van hessel ligt om de hoek.

Hoorn ligt centraal op het eiland dus je bent zo bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 't Eerste Plak in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 't Eerste Plak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.