Vakantiehuis Strand en Zee

Meer vakantiehuisinfo

6 reviews over Vakantiehuis Strand en Zee

• 8Marijke09-09-2016

Heerlijk rustig gelegen!

Fijn huisje, leuk ingericht en super grote tuin. Bedden lagen perfect. Minpuntje: alleen horren voor het badkamerraam, dus veel muggen en spinnen in huis.

Met vrienden

• 10Tjitske Pol17-01-2016

Heerlijk vertoeven ook in de winter

Zalig lang weekend genoten van dit heerlijke plekje. Samen met kinderen en kleinkind. Heerlijke bedden, goede verwarming, en keuken van alle gemakken voorzien. Ook in de winter een aanrader, mooi centraal gelegen.

Met jonge kinderen

• 8Tj Spijkerman 30-06-2013

Bijzonder prettig

Sleuteladres: prima Het huis was netjes en schoon. Er ontbrank niets in het huis. Bedlinnen was keurig optijd.

Anders

• 8Ferdi25-04-2013

Prima huisje!!

Huisje ligt centraal, net opgeknapt, alles netjes en schoon. Groot genoeg voor 4 man, 2 ruime slaapkamers wc en bad kamer apart. 5 min fietsen op strand of in Midsland.

Met vrienden

• 10van der Meer28-07-2012

ZALIG

Voor het eerst op Terschelling en mijn hart gestolen, zalig en ook mede het heerlijk vakantiehuis, prachtig. Alles is spik splinter nieuw, kraakhelder en schoon. Mooie nieuwe doucheruimte, en de bedden zijn heerlijk in leuke ingerichte slp.kamers. Het ligt mooi centraal met een grote tuin met zon van 's-morgens vroeg tot 's-avonds laat waar we heerlijk konden bbq-en. We waren met zijn twee en ons hondje. Wij gaan zeker terug naar dit heerlijke huis op dit prachtige eiland.

• 10heeseman01-07-2012

uniek plekje!

Wat een heerlijk huis. Prachtig gerenoveerd met alles erop en eraan, zelfs een wasmachine en droger en wifi. En de ligging met het terras op het zuiden...perfect. Midsland en het strand kun je lopend doen en op 100m. fietsen te huur.Centraal gelegen op het eiland.Heel veel privacy en een rustige ligging om even bij te komen. En slapen....ja, dat kun je zeker in de heerlijke bedden. Kortom....een huis om weer naar terug te keren.

Met oudere kinderen

0 tips over Vakantiehuis Strand en Zee