Hostel Stayokay Terschelling

Hostel
Hostel Stayokay Terschelling
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Stayokay Terschelling voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hostel Stayokay Terschelling in het Nederlands

nooit meer

de bij
19-2-2018

de kamers zijn diep triest,te vergelijken met een leger kazerne.dakraam zo gaar dat je bang bent dat het eruit valt.buiten deur s,nachts uit de beveiliging geschoten.konden we ook niet meer dicht krijgen.ontbijt heel simpel maar goed.slecht bijgevuld! ligging is prachtig.

Heerlijk

Marijke
25-9-2017

Ligging direct aan het strand

Prima hostel!

Fam. Hoen
22-8-2017

Het hostel staat op een prachtige locatie aan het wad, niet ver van West-Terschelling. Het ontbijt en diner zijn goed verzorgd. De bedden liggen prima.

Je moet hier echter geen luxe verwachten.

Iets te eenvoudig!

Paulien blankestijn
3-7-2017

Sommige vierpersoonskamers zijn echt veel te klein (het raam kan amper open)! Toch nog te duur voor wat je krijgt.

Wat wij wel aardig vonden is dat wij zelf hun "mooiste kamer" kregen met prachtig uitzicht. Met balkon zelfs!

Maar door het rooster als vloer kon je helaas geen stoel op het balkon zetten!

Fantastich Plek.

Elvira Mendoza
9-5-2017

Is een zeer mooie locatie nabij de kust en ook dichtbij de stad. Heeft fietsverhuur en StayOkay een goed familie hostel.

Super Gastvrij!

Jeroen Bruinsma
30-3-2017

Prima ligging, vanaf de haven wandelend te doen of voor 5 euro met de taxi. Kamers spartaans ingericht maar schoon. Bar, TV-kamer en ontbijtzaal goed!

Oude reviews (archief)

Erg goed

F.W.Nijburg
25-6-2016

Prijs kwaliteit erg goed, erg vriendelijke behandeling door de mede werkers

Aangenaam verblijf

Frans
18-11-2015

Gezellige sfeer, behulpzaam personeel, veel biologisch eten, keurig schoon, mooie ligging

Niet zeker of we nog teruggaan naar dit hostel

Fam. Vermeiren
6-7-2015

Mooie ligging, mooi uitzicht, te weinig personeel dat ook niet steeds even behulpzaam was. Over de kamer niet te spreken: we werden met 11 personen in een te kleine kamer gezet waarvan 1 persoon op een matras op de grond moest slapen, er was geen bedlinnen aanwezig op de kamer, kamer was erg vuil, toiletten op kamer erg vuil, onder de bedden lag nog afval!

Ontbijt ok maar broodjes waren snel op, avondmaal was ok, de bar: vaak geen personeel achter de bar, je moest hen gaan zoeken als je iets wilde drinken, bar al vroeg gesloten

Mooie betaalbare plek op Terschelling

S_Prins
26-5-2015

Fijne overnachting gehad in het hostel met een prachtige omgeving/uitzicht en een heerlijk ontbijt. Doordat we in het Pinksterweekend overnachtten was er sprake van gezellige drukte. Zeer behulpzaam personeel met tips op alle vlakken. Speciale kar van fietsverhuurder Zeelen zodat je dit niet mee hoeft te slepen. Dicht bij West-Terschelling. Kamers, en dan vooral het sanitair, enigszins gedateerd maar functie en netheid / hygiëne prima. Zou hier zo weer overnachten, graag zelfs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Stayokay Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Stayokay Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Stayokay Terschelling scoort een 7.83 uit 10 op basis van 46 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: