Vakantiehuis Siele Salt

4 reviews over Vakantiehuis Siele Salt in het Nederlands

Aangenaam verrast!

Rens
27-10-2016

Wat een heerlijk vakantiehuis! Voorzien van alle gemakken en heel comfortabel. Goede bedden, mooie badkamer!

Het is wel wat ver van de bewoonde wereld maar daarom wel heerlijk rustig.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

aan de rustige oostkant van het eiland

Anja de Wolf
27-5-2014

Zeer compleet ingericht vakantiehuis, hondvriendelijk.

Rustig gelegen op klein bugalowparkje. Op loopafstand van het wad (500 m) en fietsafstand van het strand (2,5 km)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Super plek om uit te rusten

Ida
20-5-2014

We hebben een geweldige vakantie gehad op Terschelling, mede dankzij Siele Salt die van alle gemakken is voorzien, vaatwasser, wasmachine,sun shower enz..

Het huisje was erg schoon en mooi ingericht.

Gereisd met partner in januari 2014

Super relaxt

iPhonne
17-5-2014

Wij hebben het huisje meerder malen geboekt. Het is de plek om tot rust te komen en Terschelling (per fiets of te voet) te ontdekken.

Het huisje is van alle gemakken voorzien en is mooi ingericht. Je voelt je er snel thuis. We komen graag een keer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Siele Salt in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Siele Salt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.