Vakantiepark Schittrum Eldorado

59 reviews over Vakantiepark Schittrum Eldorado in het Nederlands

Goed en heel klantvriendelijk

Josephine
22-5-2016

De camping is gewoon goed. De eigenaren zijn attent, behulpzaam en ontzettend aardig. Ik kies het liefst voor een Chalet nr 2, die is het meest modern. Wat minder zijn de caravans die bijna direct naast de Hoofdweg liggen. Redelijk centraal gelegen.

Mooie camping

eljardinero
3-5-2016

Goed gelegen tussen West-Terschelling en Midsland. Ruime plaatsen rondom de caravans/chalets. Veel speelplekken voor de kinderen. En alles ligt er netjes bij!

Goede bagageservice!

Super mooi en gezellig

Gerben de Vries
3-1-2016

Zeer klant vriendelijk en erg netjes. camping is zeer geschrikt voor kinderen.

Een thuis op Terschelling

Gee
1-1-2016

Alles goed onderhouden, de ideale plek voor alle seizoenen van het jaar.

Vriendelijk en zeer gastvrij

Prima camping

Josephine
29-11-2015

Alleen maar goed. Niet duur, heel klantvriendelijk. Goeie ligging. Rustig. Caravans voorzien van wat nodig is. Chalets idem.

Wij gaan volgend jaar Pasen voor de 5 de keer naar Schittrum Eldorado ,een heerlijke plek waar het prima vertoeven is aan de rand van het bos!

De jongens verheugen zich er nu alweer op,een paar dagen heerlijk relaxen.

De accomodaties zijn keurig en schoon,en de sfeer is er absoluut top!

Op het terrein zelf niet heel veel,de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam!

Kortom niets op aan te merken,we gaan gewoon weer!!!!!!

En ook onze viervoeter is er in haar nopjes.

Heerlijk Relaxed

Sandra Plantinga
19-8-2015

Dit jaar voor de 2de keer naar deze camping geweest, wat heerlijk was het! voor kinderen ideaal, veel speelplekken en veel kinderen van alle leeftijden. het park wordt optimaal onderhouden door de eigenaar, ziet er super strak en netjes uit. 500 m verderop is een campingwinkel voor je boodschapjes, verder ligt het erg centraal.

Net weer geboekt voor volgend jaar.

geweldig, het voelt als thuiskomen.

Janneke
10-7-2015

Vroeger kwam ik hier met mijn ouders en vriendinnen. Sindsdien aleen aantal jaar een chalet type 1 gehuurd met mijn vriend. Deze keer samen met moeders in een stacaravan. Onze voorkeur heeft toch een chalet, maar deze waren allen verhuurd. Caravan ook prima voor een weekje. Alleen om de locatie en de aardige eigenaren komen wij ieder jaar weer "thuis" op Terschelling.

Fantastische plek

Stina Hardenberg
28-5-2015

Keurig onderhouden, altijd netjes. Ontzettende vriendelijke en behulpzame eigenaars.

geweldige plek vriendelyke eigenaar

schaafsma
4-3-2015

veel speelplaatsen, rustige camping,kom elk jaar graag terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schittrum Eldorado in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schittrum Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.