Vakantiepark Schittrum Eldorado

59 reviews over Vakantiepark Schittrum Eldorado in het Nederlands

Prima

Lars
19-11-2016

Sommige verhalen hier snap ik totaal niet. Ik kom bijna jaarlijks op deze camping sinds 1999 en iedere keer is het prima vertoeven. De caravans/chalets zijn netjes en bevatten genoeg spullen die je kunt gebruiken (bestek etc). De eigenaar is erg aardig en de service is goed. Je bagage kan met hun bus meegenomen worden naar het havenplein, zonder enige kosten. Er is Wi-Fi, maar dit kost per dag wat geld. In principe niet zo'n wereldramp denk ik dan. Op de camping zijn meerdere speeltoestellen voor kinderen, zij zullen zich dus niet vervelen. Er is een pizzeria op loopafstand van de camping, ook hier kom ik al jaren. Binnen tien minuten ben je in West Terschelling, de ligging is wat mijn betreft erg prettig. Als ik dan toch een nadeel moet noemen: de grote weg bij de ingang van de camping. Hier rijden auto's vaak vrij hard en als het donker is, dan is hier geen goede verlichting. Voor de rest is het een prettige camping. Ik ga volgend jaar weer.

Genieten!

Edwin de Koning
27-8-2016

Er is en hangt een goede (vakantie)sfeer op deze camping. De eigenaren doen goed hun best om de camping mooi en netjes te houden en zijn zeer gastvrij. Voor de kinderen zijn er in het hoogseizoen diverse activiteiten (2x in de week).

Wij komen er in het hoogseizoen graag, onze kinderen (beide 5 jaar) vermaken zich opperbest en maken veel vriendjes die tijd.

Daarnaast komen er met z'n tweeën keer in t jaar een weekend.

Kortom... Een prachtige plek met een wat ons betreft een goede ligging. Wij geven deze mensen oprecht een pluim voor de mooi en goed bezochte camping!

dit nooit weer

Jolanda
27-8-2016

Heet zogenaamd een kindvriendelijke camping. Oude speeltoestellen. Volle camping. Onaardige campingbaas. Slechte inventaris. Dit was eens maar nooit weer!

gewldige plek voor vakantie te vieren

Bert Stel
      11-8-2016

Grote klasse deze camping komt allen hier naar toe

Geweldig!

Groendijk
      10-8-2016

Chalet keurig netjes. Gehele camping is netjes. Camping ligt ideaal. Zee op fietsafstand, meertje op loopafstand. De gezelligheid van West. Een super plekje!!

Keurig net stacaravanterrein

Borgman
      9-8-2016

Netjes, strakke hegjes, gemaaid gras en nette stacaravans. Prettige vriendelijke eigenaren. Gewoon zoals het hoort te zijn.

Het is een Fantastische camping

Jeffrey van der molen
      9-8-2016

Het is een gezellige gezinds camping met een gezellige campingbaas.

Het was weer fantastisch.

Tiny
      25-6-2016

Eigenaar heel vriendelijk. De verhuur objecten zijn Heel goed ingericht en netjes.

Het terrein ziet er ook heel verzorgd uit.

Met jonge kinderen oppassen, want er ligt een drukke weg. Leuke speelterreinen.

Ligging vlak bij het bos. Je stapt zo op de fiets, fietspad loopt er achterlangs.

Bagage service. Zelf schoonmaken, geen probleem. Er staat een emmer met schoonmaakmiddelen klaar bij de receptie. Service toch? Zowel in de winter, lente, zomer of herfst een heerlijke plek.

Mooie camping.

Willemijn
      23-6-2016

Hele fijne tijd gehad maar bij oplevering van de caravan hadden ze €50,- borg ingehouden omdat het niet schoon genoeg was, naar mijn weten was het prima. De borg vind ik erg aan de hoge kant als het aleen om de schoonmaak gaat. Ik vraag me dan ook sterk af of dit vaker gebeurd.

Mvg

Voelt niet goed

Richard
      22-6-2016

Er wordt naar mijn mening misbruikt gemaakt met het inhouden van de borg. Ondanks het schoon en zorgvuldig achterlaten van het gehuurde wordt later gemaild dat de borg niet wordt terugbetaald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schittrum Eldorado in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schittrum Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.