Vakantiepark Schittrum Eldorado

Fantastische camping

Rita bijlsma
8-10-2018
  • Onderkomen8

Voor het eerst op deze camping in de 20 Jr dat we op Terschelling komen, leuke camping vooral de eigenaars geeft het gevoel dat je welkom bent. Zeer nette chalet en omgeving. 1 nadeel het oversteken van de weg ze rijden erg hard en de auto's die Door de bocht komen zie je niet goed of te laat. Maar voor de rest een mooie camping komen zeker weer eens terug.

Fantastisch!

Gejanne
21-8-2018
  • Onderkomen10

Wij komen hier al sinds 1997. Wij komen ieder jaar. De camping heeft een mooie locatie. Je zit heel centraal. Een camping eigenaar die gezellig over de camping rond loopt en een praatje maakt, waar vind je dat nog?

Geweldig!

E.T.
6-8-2018
  • Onderkomen10

Een super fijn familie park. We werden gastvrij onthaald en de eigenaren willen alles wel voor je regelen. Er staan veel speeltuinen op het park. Ook is er 2 keer per week een acticiviteit op het park zoals springkussen,schminken, waterbaan en stormbaan. Bij de receptie krijg je een week programma met alle activiteiten van die week op het eiland. Kortom een geweldige plek voor jong en oud. Wij komen zeker terug!

• Onderkomen10

Mooi onderhouden terrein, mooie en schone accomodaties met een heerlijk boxspring bed. Ook veel ruimte rondom de caravan en een heg voor wat meer privacy als je dat wenst. Wij gaan hier zeker naar terug!

Prima vakantie vieren!

M.Wijker
13-2-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk ruim opgezet park ,voor ons mooi gelegen qua fiets en loopafstand naar West-Terschelling. Je bent vlakbij het bos. Wij komen hier al jaren. Mijn ouders komen hier ook weer elk jaar.. Bevalt prima,

Een park waar je je thuis voelt.!

Ellie Tjabringa
1-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We hadden een paar keer een ander verblijfplaats maar komen hier steeds terug.De eigenaar is nooit te beroerd om iets te regelen.

Gerben de vries
9-12-2017
  • Onderkomen10

Super net en zeer vriendelijk park altijd alles super goed voor elkaar en de prijs geweldig!! Een aanrader!!

Prachtige camping, goede sfeer, gezinscamping!

E. De Koning
29-7-2017
  • Onderkomen10

De eigenaren zijn vriendelijk, gemoedelijk en bereidzaam!

Mocht u deze periode komen dan komt u op een mooie, nette camping. Kindergehalte hoog en gemoedelijkheid ten top!

Alles qua netheid van de camping is goed voor elkaar en goed onderhouden.

Kortom.... een prachtige camping om de zomer goed te vertoeven!

Geweldig

Sietske Rinzema
14-7-2017

Ik kom hier al jaren 1 van de mooiste campings van Terschelling

Prachtig gelegen en netjes

De meest gastvrije camping van Terschelling

Sietse en Erna Tjepkema
21-12-2016

Dat mogen wij zeggen, als je al 48 jaar op Terschelling komt. Ontzettend vriendelijke en gastvrije , behulpzame campingeigenaar. Zeer goed onderhouden camping! Genoeg goede speeltoestellen.keurige caravans en chalets!en huisjes.wij willen niet meer ergens anders op Terschelling onze vakante vieren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schittrum Eldorado in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schittrum Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.