Vakantiepark Schittrum Eldorado

55 reviews over Vakantiepark Schittrum Eldorado in het Nederlands

Prima vakantie vieren!

M.Wijker, 13-2-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk ruim opgezet park ,voor ons mooi gelegen qua fiets en loopafstand naar West-Terschelling. Je bent vlakbij het bos. Wij komen hier al jaren. Mijn ouders komen hier ook weer elk jaar.. Bevalt prima,

Een park waar je je thuis voelt.!

Ellie Tjabringa, 1-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We hadden een paar keer een ander verblijfplaats maar komen hier steeds terug.De eigenaar is nooit te beroerd om iets te regelen.

Gerben de vries, 9-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super net en zeer vriendelijk park altijd alles super goed voor elkaar en de prijs geweldig!! Een aanrader!!

Prachtige camping, goede sfeer, gezinscamping!

E. De Koning, 29-7-2017
  • Onderkomen10

De eigenaren zijn vriendelijk, gemoedelijk en bereidzaam!

Mocht u deze periode komen dan komt u op een mooie, nette camping. Kindergehalte hoog en gemoedelijkheid ten top!

Alles qua netheid van de camping is goed voor elkaar en goed onderhouden.

Kortom.... een prachtige camping om de zomer goed te vertoeven!

Geweldig

Sietske Rinzema, 14-7-2017

Ik kom hier al jaren 1 van de mooiste campings van Terschelling

Prachtig gelegen en netjes

De meest gastvrije camping van Terschelling

Sietse en Erna Tjepkema, 21-12-2016

Dat mogen wij zeggen, als je al 48 jaar op Terschelling komt. Ontzettend vriendelijke en gastvrije , behulpzame campingeigenaar. Zeer goed onderhouden camping! Genoeg goede speeltoestellen.keurige caravans en chalets!en huisjes.wij willen niet meer ergens anders op Terschelling onze vakante vieren

Prima

Lars, 19-11-2016

Sommige verhalen hier snap ik totaal niet. Ik kom bijna jaarlijks op deze camping sinds 1999 en iedere keer is het prima vertoeven. De caravans/chalets zijn netjes en bevatten genoeg spullen die je kunt gebruiken (bestek etc). De eigenaar is erg aardig en de service is goed. Je bagage kan met hun bus meegenomen worden naar het havenplein, zonder enige kosten. Er is Wi-Fi, maar dit kost per dag wat geld. In principe niet zo'n wereldramp denk ik dan. Op de camping zijn meerdere speeltoestellen voor kinderen, zij zullen zich dus niet vervelen. Er is een pizzeria op loopafstand van de camping, ook hier kom ik al jaren. Binnen tien minuten ben je in West Terschelling, de ligging is wat mijn betreft erg prettig. Als ik dan toch een nadeel moet noemen: de grote weg bij de ingang van de camping. Hier rijden auto's vaak vrij hard en als het donker is, dan is hier geen goede verlichting. Voor de rest is het een prettige camping. Ik ga volgend jaar weer.

Genieten!

Edwin de Koning, 27-8-2016

Er is en hangt een goede (vakantie)sfeer op deze camping. De eigenaren doen goed hun best om de camping mooi en netjes te houden en zijn zeer gastvrij. Voor de kinderen zijn er in het hoogseizoen diverse activiteiten (2x in de week).

Wij komen er in het hoogseizoen graag, onze kinderen (beide 5 jaar) vermaken zich opperbest en maken veel vriendjes die tijd.

Daarnaast komen er met z'n tweeën keer in t jaar een weekend.

Kortom... Een prachtige plek met een wat ons betreft een goede ligging. Wij geven deze mensen oprecht een pluim voor de mooi en goed bezochte camping!

dit nooit weer

Jolanda, 27-8-2016

Heet zogenaamd een kindvriendelijke camping. Oude speeltoestellen. Volle camping. Onaardige campingbaas. Slechte inventaris. Dit was eens maar nooit weer!

gewldige plek voor vakantie te vieren

Bert Stel, 11-8-2016

Grote klasse deze camping komt allen hier naar toe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Schittrum Eldorado in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Schittrum Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Schittrum Eldorado scoort een 8.7 uit 10 op basis van 55 reviews.