Vakantiehuis Rosse Grutto

Bekijk alle reviews

Review geschreven door tineke79

Fijn huisje in de duinen!

tineke79
7-8-2013

Mooi gelegen huisje in de duinen bij Midsland aan Zee. Lekker centraal op het eiland, maar midden in de natuur met het strand op een paar minuten lopen. Konijnen, fazanten en kikkers komen geregeld langs. Het huisje is eenvoudig, en wat oud, maar wel gezellig en goed betaalbaar. Het gemis van een afwasmachine wordt gecompenseerd door de mooie plek. Het is ruim genoeg met z'n vieren, we hebben er 2 verjaardagen gevierd en er paste zeker 10 man visite in de woonkamer: stoelen zat!

Er is een prettig terras, al zit je wel in de duinpan, dus er is niet zo veel uitzicht. Het buurhuisje ( de Grutto) heeft wat meer speelruimte voor de deur (en een mooiere indeling), rond de Rosse Grutto was de begroeing wel erg opgerukt. Met wat meer speelruimte en een speeltoestel erbij zou ik het nog wat kindvriendelijker vinden. Bij de standtent onder aan de strandovergang is wel een leuke speelplek met klim, glij en schommeldingen, maar dan moet je dus wel als ouders mee.

Ook handig: er is goede wifi!