Vakantiehuis Rosse Grutto

3 reviews over Vakantiehuis Rosse Grutto in het Nederlands

Geweldige najaarsvakantie

Geert
20-11-2016

Jaren '60-'70 huisje, verscholen in een duinpan. Voorzien van alle gemakken, zelfs kabel tv en WiFi. Strand op loopafstand. Bushalte vlakbij de Rosse Grutto ingeval je zonder auto aankomt met de veerboot. Veel wandelmogelijkheden (strand, duinen, bos) in de directe omgeving.

Boven verwachting!

M. Haasdijk-de Vries
25-10-2015

Rosse Grutto is een knus plekje in de duinen op een prachtig eiland. Het bovenste bed van het stapelbed is niet echt geschikt voor kinderen omdat het hekje te laag is vanwege een te dikke matras. Verder geen op en aanmerkingen, we hebben genoten. Onze kinderen van 5 en 3 hebben zich prima vermaakt ook rond het huisje in de ruime spannende tuin op zoek naar konijnen.

Fijn huisje in de duinen!

tineke79
7-8-2013

Mooi gelegen huisje in de duinen bij Midsland aan Zee. Lekker centraal op het eiland, maar midden in de natuur met het strand op een paar minuten lopen. Konijnen, fazanten en kikkers komen geregeld langs. Het huisje is eenvoudig, en wat oud, maar wel gezellig en goed betaalbaar. Het gemis van een afwasmachine wordt gecompenseerd door de mooie plek. Het is ruim genoeg met z'n vieren, we hebben er 2 verjaardagen gevierd en er paste zeker 10 man visite in de woonkamer: stoelen zat!

Er is een prettig terras, al zit je wel in de duinpan, dus er is niet zo veel uitzicht. Het buurhuisje ( de Grutto) heeft wat meer speelruimte voor de deur (en een mooiere indeling), rond de Rosse Grutto was de begroeing wel erg opgerukt. Met wat meer speelruimte en een speeltoestel erbij zou ik het nog wat kindvriendelijker vinden. Bij de standtent onder aan de strandovergang is wel een leuke speelplek met klim, glij en schommeldingen, maar dan moet je dus wel als ouders mee.

Ook handig: er is goede wifi!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rosse Grutto in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rosse Grutto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rosse Grutto scoort een 8.64 uit 10 op basis van 3 reviews.