Vakantiehuis Rosse Grutto

8.7Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Terschelling

Op vakantie geweest naar Rosse Grutto?

8.7Fantastisch

• 8.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis Rosse Grutto

• 9Geert20-11-2016

Geweldige najaarsvakantie

Jaren '60-'70 huisje, verscholen in een duinpan. Voorzien van alle gemakken, zelfs kabel tv en WiFi. Strand op loopafstand. Bushalte vlakbij de Rosse Grutto ingeval je zonder auto aankomt met de veerboot. Veel wandelmogelijkheden (strand, duinen, bos) in de directe omgeving.

Gereisd met partner in november 2016

• 8M. Haasdijk-de Vries25-10-2015

Boven verwachting!

Rosse Grutto is een knus plekje in de duinen op een prachtig eiland. Het bovenste bed van het stapelbed is niet echt geschikt voor kinderen omdat het hekje te laag is vanwege een te dikke matras. Verder geen op en aanmerkingen, we hebben genoten. Onze kinderen van 5 en 3 hebben zich prima vermaakt ook rond het huisje in de ruime spannende tuin op zoek naar konijnen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 9tineke7907-08-2013

Fijn huisje in de duinen!

Mooi gelegen huisje in de duinen bij Midsland aan Zee. Lekker centraal op het eiland, maar midden in de natuur met het strand op een paar minuten lopen. Konijnen, fazanten en kikkers komen geregeld langs. Het huisje is eenvoudig, en wat oud, maar wel gezellig en goed betaalbaar. Het gemis van een afwasmachine wordt gecompenseerd door de mooie plek. Het is ruim genoeg met z'n vieren, we hebben er 2 verjaardagen gevierd en er paste zeker 10 man visite in de woonkamer: stoelen zat! Er is een prettig terras, al zit je wel in de duinpan, dus er is niet zo veel uitzicht. Het buurhuisje ( de Grutto) heeft wat meer speelruimte voor de deur (en een mooiere indeling), rond de Rosse Grutto was de begroeing wel erg opgerukt. Met wat meer speelruimte en een speeltoestel erbij zou ik het nog wat kindvriendelijker vinden. Bij de standtent onder aan de strandovergang is wel een leuke speelplek met klim, glij en schommeldingen, maar dan moet je dus wel als ouders mee. Ook handig: er is goede wifi!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

1 tip over Vakantiehuis Rosse Grutto

• tineke79, 07-08-2013

Neem een zaklamp mee als je 's avonds nog wilt wandelen, want het wordt er nog echt donker, en er is geen buitenverlichting! Laat vantevoren ( gratis) huurfietsen bezorgen, het is een prachtige plek om te fietsen, om te wandelen trouwens ook. Andere toppers wat ons betreft: ijsje eten onder de molen in Formerum, Aardbeien plukken bij de Pluktuin bij Hoorn, uit eten bij De Reis in Hoorn: heerlijke tapas en paella!

1 vraag over Vakantiehuis Rosse Grutto

• peter, 10-05-2016

koffie

wat voor soort koffiezetapparaat is er in grutto roso

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4